Jeesusmarssi 1000 osallistujaa. Pride 100 000 osallistujaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.
Miksi?
No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D
Kymmenen? Yllättävän monta.
Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään.
Totta. Miehet aina toivoo että "se" olisi suurempi. Miksi myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat pojat olisi poikkeus?
Tuossa oli kysymys "transmaskuliineista" eli tytöistä.
Miksi pojat on unohdettu suvaitsevuuden aikana? Nyt eletään muka sukupuolineutraalia aikaa ja nimenomaan "suvaitsevat" ihmiset laittavat ihmisiä eri karsinoihin sukupuoli-identiteetin mukaan.
Olin kristittyjen mielenilmauksessa Helsingissä. Meitä oli paikalla 3000. Yle kirjoitti: 300.