Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesusmarssi 1000 osallistujaa. Pride 100 000 osallistujaa.

Vierailija
27.06.2026 |

Kertoo missä suomalaisten arvot ovat.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti lobbarit taustalla,järjestörälssi.

Vierailija
22/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transusodomiittikokouksessa vain 1634 tällä hetkellä. Koskaan ei ole ollut 10k enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä Jumalan selän takana marssita hänen puolestaan.

Vierailija
24/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat veronmaksjilta  järjestörälssi,tyhmä rkp,kok avittaa kommareita ateisteja ja kaikkea  pahuutta.

Vierailija
25/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

N25

Vierailija
26/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat veronmaksjilta  järjestörälssi,tyhmä rkp,kok avittaa kommareita ateisteja ja kaikkea  pahuutta.

Miksi ateismi on pahuutta? Onko joulupukkiin tai teräsmieheen uskomatta oleminenkin pahuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli synti ja pahuus eli pride voitti

Vierailija
28/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maanpuolustustahto nollissa. Kanssasuomalaiset lyttäävät kaiken ja toiset kanssasuomalaiset, kun on huono olla. liitytään suosiolla Venjään.

Vierailija
30/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalatonta menoa.

Vierailija
32/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli synti ja pahuus eli pride voitti

Onko rakkaus syntiä? Jos ei rakasta kuten "pitää" rakastaa, niin mitä se kenellekään kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon

Vierailija
34/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole suviseuroista tietoinen? 

Jeesus-marssit taitavat olla enempi helluntalaisten ts. vapaitten suuntien juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.

Miksi?

No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D

Kymmenen? Yllättävän monta. 

 

Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään. 

Totta. Miehet aina toivoo että "se" olisi suurempi. Miksi myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat pojat olisi poikkeus?

Vierailija
36/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalatonta menoa.

jumala on homo. tuntuu hyvältä saada ja antaa. suuhun ja pyllyyn. aamen <3<3<3<3<3<3

Vierailija
37/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.

Miksi?

No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D

Kymmenen? Yllättävän monta. 

 

Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään. 

Tyttöparat. Mieli on järkkynyt ja aikuiset neuvovat miten askarrella pussi haaroihin pullottamaan.

Vierailija
38/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.

Miksi?

No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D

Kymmenen? Yllättävän monta. 

 

Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään. 

Totta. Miehet aina toivoo että "se" olisi suurempi. Miksi myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat pojat olisi poikkeus?

Tuossa oli kysymys "transmaskuliineista" eli tytöistä.

Vierailija
39/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Jeesuksen opit menee paremmin läpi kuin Jeesuksen nimillä ratsastava pappisvalta👍

Vierailija
40/42 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista ei osallistunut kumpaankaan, koska ei kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän