Jeesusmarssi 1000 osallistujaa. Pride 100 000 osallistujaa.
Kommentit (42)
Transusodomiittikokouksessa vain 1634 tällä hetkellä. Koskaan ei ole ollut 10k enempää.
Eihän täällä Jumalan selän takana marssita hänen puolestaan.
Rahat veronmaksjilta järjestörälssi,tyhmä rkp,kok avittaa kommareita ateisteja ja kaikkea pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Rahat veronmaksjilta järjestörälssi,tyhmä rkp,kok avittaa kommareita ateisteja ja kaikkea pahuutta.
Miksi ateismi on pahuutta? Onko joulupukkiin tai teräsmieheen uskomatta oleminenkin pahuutta?
Eli synti ja pahuus eli pride voitti
On kyllä maanpuolustustahto nollissa. Kanssasuomalaiset lyttäävät kaiken ja toiset kanssasuomalaiset, kun on huono olla. liitytään suosiolla Venjään.
Vierailija kirjoitti:
Eli synti ja pahuus eli pride voitti
Onko rakkaus syntiä? Jos ei rakasta kuten "pitää" rakastaa, niin mitä se kenellekään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Et ole suviseuroista tietoinen?
Jeesus-marssit taitavat olla enempi helluntalaisten ts. vapaitten suuntien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.
Miksi?
No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D
Kymmenen? Yllättävän monta.
Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään.
Totta. Miehet aina toivoo että "se" olisi suurempi. Miksi myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat pojat olisi poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Jumalatonta menoa.
jumala on homo. tuntuu hyvältä saada ja antaa. suuhun ja pyllyyn. aamen <3<3<3<3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.
Miksi?
No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D
Kymmenen? Yllättävän monta.
Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään.
Tyttöparat. Mieli on järkkynyt ja aikuiset neuvovat miten askarrella pussi haaroihin pullottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotulla penisneulontakurssilla oli vain kymmenen osallistujaa.
Miksi?
No, jos sieltäkin olisi saatu livestriimiä jokainen "uskottava" vaikuttaja ja politiikko olisi siellä ollut suu messinkillä sukkapuikot savuten. ;D
Kymmenen? Yllättävän monta.
Mietin noita kymmentä mieleltään hukassa olevia lapsia, miten kyyhöttäminen neulan ja langan kanssa edesauttoi heidän mielenterveyttään.
Totta. Miehet aina toivoo että "se" olisi suurempi. Miksi myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat pojat olisi poikkeus?
Tuossa oli kysymys "transmaskuliineista" eli tytöistä.
Hyvä kun Jeesuksen opit menee paremmin läpi kuin Jeesuksen nimillä ratsastava pappisvalta👍
Suurin osa suomalaisista ei osallistunut kumpaankaan, koska ei kiinnostanut.
Ateisti lobbarit taustalla,järjestörälssi.