Jeesusmarssi 1000 osallistujaa. Pride 100 000 osallistujaa.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle ja meininki on kuin soodomassa ja gomorrassa.
Ihmiset jotka haluaa tasa-arvoa kaikkien ihmisten kesken ovat siis kääntäneet selän Jumalalle?
Eikös Jeesus ollut sitä mieltä, että kaikki ihmiset on saman arvoisia ja Jumalan lapsia.
Jeesus halusi että ihmiset tekevät parannuksen syntielämästä ja lähtevät seuraamaan häntä.
Miten tyttö, jonka Jumala on antanut syntyä pojan kehoon tekee parannuksen? Kieltää itsensä ja elämänsä? Miksi juuri tuon ihmisen pitää tehdä niin? Miksi Jumala on antanut hänen syntyä erilaiseen kehoon, kuin mitä hän tuntee olevansa? mistä moinen rangaistus? Ei kai kukaan haluaisi että syntyy tuollaiseksi.
En usko, että tuo on ihmisen "oma vika" josta pitäisi parantua. Vai sattuuko Luojalle virheitä? Eihän se silloin voi olla ihmisen vastuulla.
Vähän epäilen tuota 100 000 kun katson kuvia ja videoita. Oma arvio 30 000 -40 000 mikä on ihan hyvin kyllä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin parannus, syntinen!
Luterilaisen uskon mukaan ihminen ei voi itse tehdä mitään taivaspaikan eteen, vaan pelastuu yksin Jumalan armosta. Jeesushan myös sovitti kaikki syntimme jo.
Mutta kuka sanoitti ja sävelsi??
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen tuota 100 000 kun katson kuvia ja videoita. Oma arvio 30 000 -40 000 mikä on ihan hyvin kyllä sekin.
Taidat olla nasse kun noin vähättelet asiaa. Kyllä varmasti oli yli 100000 homppelia!
Syväitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle ja meininki on kuin soodomassa ja gomorrassa.
Ihmiset jotka haluaa tasa-arvoa kaikkien ihmisten kesken ovat siis kääntäneet selän Jumalalle?
Eikös Jeesus ollut sitä mieltä, että kaikki ihmiset on saman arvoisia ja Jumalan lapsia.
Jeesus halusi että ihmiset tekevät parannuksen syntielämästä ja lähtevät seuraamaan häntä.
Miten tyttö, jonka Jumala on antanut syntyä pojan kehoon tekee parannuksen? Kieltää itsensä ja elämänsä? Miksi juuri tuon ihmisen pitää tehdä niin? Miksi Jumala on antanut hänen syntyä erilaiseen kehoon, kuin mitä hän tuntee olevansa? mistä moinen rangaistus? Ei kai kukaan haluaisi että syntyy tuollaiseksi.
En usko, että tuo on ihmisen "oma vika" josta pitäisi parantua. Vai sattuuko Luojalle virheitä? Eihän se silloin voi olla ihmisen vastuulla.
Luin näyttelijästä joka oli alunperin mies mutta aina tuntenut itsensä naiseksi. Sitten kolmekymppisenä teki sukupuolenvaihdosleikkauksen eli on nyt nainen ja seurustelee naisen kanssa. Nyt tullaan tähän asiaan että oliko hän miehenäkin ollessaan kiinnostunut naisista eli hetero mutta sukupuolenvaihdoksen jälkeenkin naiset kiinnosti eli hänestä tuli lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luterilaisen uskon mukaan ihminen ei voi itse tehdä mitään taivaspaikan eteen, vaan pelastuu yksin Jumalan armosta. Jeesushan myös sovitti kaikki syntimme jo.
No, Raamatun mukaan armon saa hän joka tunnustaa ja hylkää syntinsä. Myös että jos jatkaa tahallista synnin tekemistä, niin odotettavissa ei ole kuin ikuinen kadotus. Jeesuskin kehoitti aina tekemään parannuksen, ettei myöhemmin kävisi entistä pahemmin.
Valtionkirkolle tällainen kehoitus parannukseen ei tietenkään sovi, koska siitä saattaisi joku lapsena kastettu ateisti suuttua ja erota kirkosta, mikä laskisi verotuloja. Siksipä parannuksesta ei kuulla kirkossa sen enempää kuin riparillakaan. Ja siksi kristittyjä pidetään tekopyhinä ja ulkokultaisina, koska teot eivät kuvasta uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista ei osallistunut kumpaankaan, koska ei kiinnostanut.
Aivan. Suomalaisia on reilu 5.6 miljoonaa ja jos barrikadeilla on vähän yli 100 000 nii se on kärpäsen paska meressä. Suurinta osaa ei todellakaan kiinnosta kumpikaan.
Täällä vänkkäätte mun numeroista vaikka ihan nappiin ne meni.
Ap
Yle: Helsingin poliisin mukaan kulkueessa marssi noin 100 000 ihmistä
https://yle.fi/a/74-20233392#:~:text=Helsingin%20poliisin%20mukaan%20ku….
Yle:Jeesus-marssi kerää vuosittain satoja osanottajia, enimmillään väkeä on ollut jopa tuhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin näyttelijästä joka oli alunperin mies mutta aina tuntenut itsensä naiseksi. Sitten kolmekymppisenä teki sukupuolenvaihdosleikkauksen eli on nyt nainen ja seurustelee naisen kanssa. Nyt tullaan tähän asiaan että oliko hän miehenäkin ollessaan kiinnostunut naisista eli hetero mutta sukupuolenvaihdoksen jälkeenkin naiset kiinnosti eli hänestä tuli lesbo?
Olisiko selitys se että hän oli lesbo nainen miehen ruumiissa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yle:Jeesus-marssi kerää vuosittain satoja osanottajia, enimmillään väkeä on ollut jopa tuhat.
Helsingin poliisikin on kuule täysin woketettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoi kaikille: Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen minun tähteni kadottaa, on sen pelastava. Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta saattaa itsensä tuhoon ja turmioon? Joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee kunniassaan, Isänsä ja pyhien enkelien kirkkaudessa. Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Jumalan valtakunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka sanoitti ja sävelsi??
Martti Luther, luopiomunkki.
Niin ja Vendin marssissa oli vain 40-60 osallistujaa. Miehet osallistujissa pystyi laskemasn yhden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pride-kulkueessa marssii paljon niitä joita asia ei koske muulla tavalla kuin että pitää esittää suvaitsevaista ettei tuomittaisi ja sillä kerätään pisteitä. Jeesus-marssiin ei taas ulkopuoliset osallistu oman edun tavoittelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoi kaikille: Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen minun tähteni kadottaa, on sen pelastava. Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta saattaa itsensä tuhoon ja turmioon? Joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee kunniassaan, Isänsä ja pyhien enkelien kirkkaudessa. Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Jumalan valtakunnan.
Ei Sinulla omia aivoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aatun puheitakin kuunteli aina kymmenien tuhansien yleisö. Eli mikä on pointtisi?
Ihmisiä on helppo huijata kaikenlaiseen hölmöyteen mukaan kun vaan tarjotaan niille vastustaja. Kristinusko pelasi noita pelejä tuhansia vuosia sitten ja on siitä kehittynyt rauhallisempaan suuntaan. Nyt agressiivinen propaganda tulee vasemmalta.
Aatu oli hieno mies...
Et sitten päässyt lukemisessasi paria ekaa sanaa pidemmälle?
Ei sinänsä yllätä, teidän vasemmistolaisten aivot tuntuu lukkiutuvan kokonaan tietyissä tilanteissa kun vastaan tulee tietoa jota te ette kykene vastaanottamaan, varsinkaan kritiikkiä omaa kulttianne kohtaan.
No uuden testamentin 2000 vuotta vanhaa textiä niin siellä ennustettu että loppu aika maan päällä on yhtä homolaa/ kaikki on homoja. Ja homolan pääosoite ja väkivallan päämaja on Ilmestyskirjassa luku 11. Loppuun asti on sotia . Et se joka hokee Herra Herra ei pelastu ja rauha rauha vaikka rauhaa ei ole on vääriä profeettoja valehtelee. Tehän niin hyvin luette sitä vanhaa textiä ja kaiken tiedätte. Sodoman syntiä oli väkivalta ja raiskau kset myös. Ryöstely. Muita yleisiä ryövärien luolan syntejä huijaukset varustelu rukoushuoneesta tehty myyntikojut. Juudas oli myyntimies. Ja varas. Huijattu ja varastetu myynnissä. Kuin myi Jeesuksen. Ja ihmiskauppa sutenöörit. KLEOPATRAT orjuuttaa edelleen. Ilm.11:8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pride-kulkueessa marssii paljon niitä joita asia ei koske muulla tavalla kuin että pitää esittää suvaitsevaista ettei tuomittaisi ja sillä kerätään pisteitä. Jeesus-marssiin ei taas ulkopuoliset osallistu oman edun tavoittelun takia.
Tuo jeesusmarssi on jonkun Babtistikirkon järjestämä eli joku minimaalinen ryhmä asialla.