Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisilla naisilla on älyttömästi ylipainoa?

Vierailija
27.06.2026 |

THL:

Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta.

Ja miehillä on käytännössä aina enemmän lihasmassaa, joka lasketaan ylipainoksi. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä katukuvassa lihavia miehiä on enemmän kuin naisia. 

lihavat naiset ilmeisesti piiloutuu koteihinsa kun naisista on isompi osa lihavia kuin miehistä

Vierailija
22/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa että ylipainoisia naisia olisi enemmän kuin miehiä. Kaupungilla vastaan kävelee molempia. Harvoin näkee hoikkia keski-ikäisiä ja monella 2-kymppisellä jo jonkinlaista ylipainoa. Omassa nuoruudessa ei ollut grammaakaan ylipainoa. Millaisia ylipainoiset 2-kymppiset ovat 30 vuoden päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 185 cm ja 76 kg mies kun suomalainen nainen 163 cm ja 73 kg

Jäätävä lihoaminen suomalalaisissa naisissa.

lihominen

Vierailija
24/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysät pullukat ei sytytä yhtään

Eikä kaltaisesi törkyturvat.

Vierailija
25/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsit, sidukka, irtokarki

Mutta näitä ei ole pakko ostaa ja suuhunsa mättää.

Itse elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja lihavuus oli ehkä suurin häpeä,  mitä kohdalla voi olla.

Nykyään suurin häpeä on se, että miettii toisten asioita. Mikä sulla itsetunnossa hiertää, että pitää tuntea itsensä paremmaksi miettimällä toisten painoa? Mietitkö myös toisten rumuutta yms?

Vierailija
26/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia kovaa salilla treenaavia miehiä, jotka tilastojen mukaan ovat kaikki ylipainoisia. Semmoinen metodi. 

Eli kaikki nuo lihavat ja 72% miehistä, on salilla kovaa treenaavia lihaskipuja, eivät läskistä johtuvia ylipainoisia????

 

Ja Suomessa vain naiset ovat läskejä  eli läskistä johtuvia ylipainoisia, mutta miehet ovat ainoastaan lihaksikkaita ja sporttisia??? 

 

Jokainen jolla on vähänkään kykyä loogiseen ajatteluun  tajuaa, että tämä ei ole mahdollista. 

Voidaanko sopia, että sekä miehissä ja naisissa on lihavia?

Todella lapsellista täällä nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen elättää itsensä, lapsensa ja näköjään suurimmassa osassa suhteita ukonkin. Käy töissä, hoitaa kodin ja lapset.. Miksihän sillä ei ole aikaa pitää itsestään huolta?

Tuollaisia naisia ei ole olemassakaan

Vierailija
28/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesällä kun kävelee ulkona, huomaa kyllä että ei se miesten massa mitään lihaksia ole muutoin kuin miesten omassa mielikuvituksessa. 

Montako sataa tuhatta miestä olet tutkimuksessasi tarkkaillut?

Eiköhän se ole sen tarvittavat sata nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap voisi jo myöntää olevansa miehiin päin kallellaan?

Vierailija
30/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska buhahahahahaa ap:n kaltaisten kiusaksi:3 ihanan läskistä hommaa:3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Varsinkin parikymppiset naiset ovat aivan jäätävän läskejä. 
Sitten huudetaan hormoneista ja ajan puutteesta jne jne, vaikka lihavuuteen on vain yksi syy: 

Syöt enemmän kuin kulutat. Niin yksinkertaista se on.


Hoikka nainen 45

Vierailija
32/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 185 cm ja 76 kg mies kun suomalainen nainen 163 cm ja 73 kg

Jäätävä lihoaminen suomalalaisissa naisissa.

Lihoaminen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia kovaa salilla treenaavia miehiä, jotka tilastojen mukaan ovat kaikki ylipainoisia. Semmoinen metodi. 

Eli kaikki nuo lihavat ja 72% miehistä, on salilla kovaa treenaavia lihaskipuja, eivät läskistä johtuvia ylipainoisia????

 

Ja Suomessa vain naiset ovat läskejä  eli läskistä johtuvia ylipainoisia, mutta miehet ovat ainoastaan lihaksikkaita ja sporttisia??? 

 

Jokainen jolla on vähänkään kykyä loogiseen ajatteluun  tajuaa, että tämä ei ole mahdollista. 

Voidaanko sopia, että sekä miehissä ja naisissa on lihavia?

Todella lapsellista täällä nyt. 

Ja sit näillä hiekkalaatikko lapsiaikuisilla saattaa olla omaa jälkikasvua:o ja vielä näitä geenejään eteenpäin laittavat... 

Vierailija
34/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Varsinkin parikymppiset naiset ovat aivan jäätävän läskejä. 
Sitten huudetaan hormoneista ja ajan puutteesta jne jne, vaikka lihavuuteen on vain yksi syy: 

Syöt enemmän kuin kulutat. Niin yksinkertaista se on.


Hoikka nainen 45

Pick me, ou jea pick me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskivartalolihavuus = kaljamaha.

Vierailija
36/36 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsit, sidukka, irtokarki

Mutta näitä ei ole pakko ostaa ja suuhunsa mättää.

Itse elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja lihavuus oli ehkä suurin häpeä,  mitä kohdalla voi olla.

Nykyään suurin häpeä on se, että miettii toisten asioita. Mikä sulla itsetunnossa hiertää, että pitää tuntea itsensä paremmaksi miettimällä toisten painoa? Mietitkö myös toisten rumuutta yms?

En rumuutta. Ihan vain lihavuutta. Tosin ylimääräinen läski kehossa tekee aina myös rumaksi, joten siinä mielessä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi