Miksi suomalaisilla naisilla on älyttömästi ylipainoa?
THL:
Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta.
Ja miehillä on käytännössä aina enemmän lihasmassaa, joka lasketaan ylipainoksi.
Kommentit (36)
Vaikea sanoa että ylipainoisia naisia olisi enemmän kuin miehiä. Kaupungilla vastaan kävelee molempia. Harvoin näkee hoikkia keski-ikäisiä ja monella 2-kymppisellä jo jonkinlaista ylipainoa. Omassa nuoruudessa ei ollut grammaakaan ylipainoa. Millaisia ylipainoiset 2-kymppiset ovat 30 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 185 cm ja 76 kg mies kun suomalainen nainen 163 cm ja 73 kg
Jäätävä lihoaminen suomalalaisissa naisissa.
lihominen
Vierailija kirjoitti:
Löysät pullukat ei sytytä yhtään
Eikä kaltaisesi törkyturvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit, sidukka, irtokarki
Mutta näitä ei ole pakko ostaa ja suuhunsa mättää.
Itse elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja lihavuus oli ehkä suurin häpeä, mitä kohdalla voi olla.
Nykyään suurin häpeä on se, että miettii toisten asioita. Mikä sulla itsetunnossa hiertää, että pitää tuntea itsensä paremmaksi miettimällä toisten painoa? Mietitkö myös toisten rumuutta yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kymmeniä tuhansia kovaa salilla treenaavia miehiä, jotka tilastojen mukaan ovat kaikki ylipainoisia. Semmoinen metodi.
Eli kaikki nuo lihavat ja 72% miehistä, on salilla kovaa treenaavia lihaskipuja, eivät läskistä johtuvia ylipainoisia????
Ja Suomessa vain naiset ovat läskejä eli läskistä johtuvia ylipainoisia, mutta miehet ovat ainoastaan lihaksikkaita ja sporttisia???
Jokainen jolla on vähänkään kykyä loogiseen ajatteluun tajuaa, että tämä ei ole mahdollista.
Voidaanko sopia, että sekä miehissä ja naisissa on lihavia?
Todella lapsellista täällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen elättää itsensä, lapsensa ja näköjään suurimmassa osassa suhteita ukonkin. Käy töissä, hoitaa kodin ja lapset.. Miksihän sillä ei ole aikaa pitää itsestään huolta?
Tuollaisia naisia ei ole olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesällä kun kävelee ulkona, huomaa kyllä että ei se miesten massa mitään lihaksia ole muutoin kuin miesten omassa mielikuvituksessa.
Montako sataa tuhatta miestä olet tutkimuksessasi tarkkaillut?
Eiköhän se ole sen tarvittavat sata nähnyt.
Eikö ap voisi jo myöntää olevansa miehiin päin kallellaan?
Koska buhahahahahaa ap:n kaltaisten kiusaksi:3 ihanan läskistä hommaa:3
Tottahan tuo on. Varsinkin parikymppiset naiset ovat aivan jäätävän läskejä.
Sitten huudetaan hormoneista ja ajan puutteesta jne jne, vaikka lihavuuteen on vain yksi syy:
Syöt enemmän kuin kulutat. Niin yksinkertaista se on.
Hoikka nainen 45
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 185 cm ja 76 kg mies kun suomalainen nainen 163 cm ja 73 kg
Jäätävä lihoaminen suomalalaisissa naisissa.
Lihoaminen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kymmeniä tuhansia kovaa salilla treenaavia miehiä, jotka tilastojen mukaan ovat kaikki ylipainoisia. Semmoinen metodi.
Eli kaikki nuo lihavat ja 72% miehistä, on salilla kovaa treenaavia lihaskipuja, eivät läskistä johtuvia ylipainoisia????
Ja Suomessa vain naiset ovat läskejä eli läskistä johtuvia ylipainoisia, mutta miehet ovat ainoastaan lihaksikkaita ja sporttisia???
Jokainen jolla on vähänkään kykyä loogiseen ajatteluun tajuaa, että tämä ei ole mahdollista.
Voidaanko sopia, että sekä miehissä ja naisissa on lihavia?
Todella lapsellista täällä nyt.
Ja sit näillä hiekkalaatikko lapsiaikuisilla saattaa olla omaa jälkikasvua:o ja vielä näitä geenejään eteenpäin laittavat...
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Varsinkin parikymppiset naiset ovat aivan jäätävän läskejä.
Sitten huudetaan hormoneista ja ajan puutteesta jne jne, vaikka lihavuuteen on vain yksi syy:Syöt enemmän kuin kulutat. Niin yksinkertaista se on.
Hoikka nainen 45
Pick me, ou jea pick me.
Miesten keskivartalolihavuus = kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit, sidukka, irtokarki
Mutta näitä ei ole pakko ostaa ja suuhunsa mättää.
Itse elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja lihavuus oli ehkä suurin häpeä, mitä kohdalla voi olla.
Nykyään suurin häpeä on se, että miettii toisten asioita. Mikä sulla itsetunnossa hiertää, että pitää tuntea itsensä paremmaksi miettimällä toisten painoa? Mietitkö myös toisten rumuutta yms?
En rumuutta. Ihan vain lihavuutta. Tosin ylimääräinen läski kehossa tekee aina myös rumaksi, joten siinä mielessä kyllä.
lihavat naiset ilmeisesti piiloutuu koteihinsa kun naisista on isompi osa lihavia kuin miehistä