Muuttuisiko elämäsi jos maksaisin tilillesi jopa 3000e?
Kommentit (45)
No silleen muutuis, että maksaisin osamaksut ja muut pois, enkä enää ottaisi uusia. Kyllä ne on nyt koettu ja nähty, että ei kannata.
Eipä juuri muuttuisi. Jonkun tyhjänpäiväisen laskun saattaisin maksaa tai käydä syömässä.
Miten alle kuukausittaisen nettopalkan oleva määrä muuttaisi elämää mitenkään? :D
Vierailija kirjoitti:
Miten alle kuukausittaisen nettopalkan oleva määrä muuttaisi elämää mitenkään? :D
Kaksi nollaa perään ja jutellaan sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
No silleen muutuis, että maksaisin osamaksut ja muut pois, enkä enää ottaisi uusia. Kyllä ne on nyt koettu ja nähty, että ei kannata.
Kyllä ne kannattaa jos on tarve saada jotain nyt ja heti. Rahaa saa aina lisää mutta aikaa ei.
Pistä mun tilille niin katotaan miten muuttaa
Säästöjä on yli 200 000, mutta otan toki vastaan lahjoituksia. Lähetän sinulle tilinumeroni.
Ilahduttaisit, lentäisin Kööpenhaminaan lomalle ja sukulaisia tapaamaan.
Ei tuntuisi missään
T:pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko, että 3 tonnia helpottaisi, mutta ei muuttaisi. 30 tonnia oikeasti muuttaisi. Itse asiassa opintolainat jos maksaisit pois (20 000 e), niin elämäni muuttuisi.
no ei jotkut satunnaiset 10 k€:t mitään "elämää muuta" se on loppujen lopuksi todella pieni summa. Olen sijottanut tänä vuonna noin 60 k€ lisää osakkeisiin, eikä se ole isossa kuvassa mihinkään suuntaan muuttanut, toki tulot kasvaneet sijoittamisen myötä hiukan.
Ei. Olen onnekas, sillä minulla on työpaikka.Ainakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tililläni on tällä hetkellä noin 67000 euroa.
kerro että olet typerä sanomatta että olet typerä.
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttaisit, lentäisin Kööpenhaminaan lomalle ja sukulaisia tapaamaan.
Ei Kööpenhaminakaan ole enää niinkuin ennen...syntinen.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuisi. Olen köyhä opiskelija. Sitten olisi edes se 3000 puskurina että ei jatkuvasti tarttis olla paniikissa. Tev . entinen persu. Meitä leikattiin opiskelumahdollisuudet.
Siis yksi Riikan pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tililläni on tällä hetkellä noin 67000 euroa.
kerro että olet typerä sanomatta että olet typerä.
Kateus on typerää.
Onhan toi koko viikon palkka. Ihan kiva raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuisi. Olen köyhä opiskelija. Sitten olisi edes se 3000 puskurina että ei jatkuvasti tarttis olla paniikissa. Tev . entinen persu. Meitä leikattiin opiskelumahdollisuudet.
Siis yksi Riikan pettämistä.
Sen siitä saa, kun sijoittaa opintolainansa osakkeisiin.
Ei muuttaisi. Olen tavis eläkeläinen ja tulen toimeen eläkkeelläni hyvin. Mutta kyllä tommonen lahjoitus silti olisi oikein mukava juttu.