Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/
Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sen muotoinen anatomia, että käytännössä kaikissa muissa housuissa kuin farkuissa tai paksuissa collegehousuissa kamelinvarvas tulee näkyviin. Talvet treenaankin noissa jälkimmäisissä, mutta kesäaikaan ne ovat vähän liikaa. Joskus nuorempana asia minua vaivasi, mutta enää en jaksa välittää. Kuitenkin aika vaikea jättää p_i_llu kotiin, kun lähtee salille. Koittakaa kestää.
Niin minullakin. Siksi pidän pidempää toppia ohuiden treenitrikoiden kanssa niin eipä vilku kamelinvarpaat kenellekään. On olemassa myös urheilushortseja ja paksumpia trikoita joissa tätä ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille: Ei kannata mennä salille, jossa on ihmisiä, joiden läsnäolosta tulee paha olo. Jos esimerkiksi salilla käy mies, joka korostaa sukupuolielimiään tai pakaroitaan pukeutumisellaan tai asennoillaan, ei salilla käynti ole muille ihmisille mukavaa.
Entä jos kyseessä on nainen? No, varmasti osa miehistä nauttii tästä tilanteesta hyvin paljon, ja voihan olla, että osa miehistä käykin salilla tämän takia. Mutta jos et pidä siitä, että salilla käy seksiaalisuuttaan korostavia ihmisiä, ei salille kannata mennä. Voi treenata kotona ihan ilmaiseksi.
Kymmenien tuhansien häkkien, tankojen, painojen ja laitteiden hankkiminen kotiin ei vastaa käsitystäni "ilmaisesta" treenaamisesta.
Newsflash: Se kymmenien tuhansien eurojen metalliromu on täysin turhaa sen suhteen, että ihminen pääsisi hyvään kuntoon. Kuntoon pääseminen on kiinnni asenteesta ja työstä, eikä siihen tarvita yhtään laitetta.
Kuntosali on business. Sillä tehdään rahaa. Se on sen ainoa funktio.
It's the eye of the tiger.
Se on lähtökohtaisesti heidän oma asiansa, kunhan vaatetus on salin sääntöjen mukainen ja hygienia toteutuu. Itse en samanlaisissa vaatteissa kuitenkaan treenaisi, kun keskittyminen menee.
Kilpailu on kovaa myös miesten huomiosta nykyään.
Jos et pukeudu näihin paljastaviin trikoisiin ja toppeihin, et enää saa miesten huomiota. Huomio siirtyy näihin, joilla on nämä paljastavat vaatteet.
Tämä takoittaa sitä, että jos menet salille löysissä collegehousuissa ja löysässä t-paidassa, huomiota miehiltä ei juurikaan tule, kun huomion vie ne, jotka esittevät näitä "paikkojaan".
Sama ilmiö uimarannalla. Jos pukeudut kokovartalouimapukuun, kukaan ei huomaa sinua. Mutta jos vedät menemään rannalla perse paljaana, se pieni naru siinä välissä, niin miesten huomio on 100% varmuudella saatu. Siksi uimarannat on täynnä näitä perseen esittelijöitä.
Samalla kuntosalilla käy joku noin 30v fitnessnainen. Tiukoissa trikooshortseissa ja bikiniyläosassa keikistelee salilla. Pallonmuotoiset silikonirinnat kirsikkana kakunpäällä. Jopa naiset menee hämilleen eivätkä tiedä minne katsoisivat! Sellainen kiusallinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sen muotoinen anatomia, että käytännössä kaikissa muissa housuissa kuin farkuissa tai paksuissa collegehousuissa kamelinvarvas tulee näkyviin. Talvet treenaankin noissa jälkimmäisissä, mutta kesäaikaan ne ovat vähän liikaa. Joskus nuorempana asia minua vaivasi, mutta enää en jaksa välittää. Kuitenkin aika vaikea jättää p_i_llu kotiin, kun lähtee salille. Koittakaa kestää.
Miten se pillu näkyy läpi esim. tavallisista urheilushortseista?
Ei näy, mutta en pidä niistä niin en käytä. Mulla on usein bikershortsit ja pitkä T-paita, mutta se väkisinkin nousee kamelinvarpaan paljastamaan esim pystypunnerruksissa. Urheilushortsit on muuten siitä veikeät, että ne paljastavat reippaasti hepin vartta heiluessaan. Näitä tullut muutamia kymmeniä nähtyä tässä 30 vuoden saliuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tälle ilmiölle mitään voi, mutta ajattelisin, että kun nykyään on puhe turvallisista tiloista niin mielestäni siihen kuuluu se, ettei kenenkään sukuelinten muotoja tarvitse olla näkyvillä. Kyllä se kaunis keho näkyy vähän vähemmänkin seksuaalisuutta korostavissa vaatteissa.
Naisen sukuelin on jalkojen välissä. Miten sen muoto voisi mitenkään olla "näkyvillä" yhtään minkäänlaisen kankaan läpi?
Et sitten ole kuullut ulkoisista sukuelimistä? Myös naisilla.
-Naisen ulkoisiin sukupuolielimiin (vulva) kuuluvat kaikki kehon ulkopuolella näkyvät ja tuntuvat sukuelimet.-
Vaikea kuvitella että ne kovin selvästi näkyisivät minkäänlaisen kankaan läpi, ellei nyt kyse ole mistään läpinäkyvästä harsokankaasta.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ratkaisua en keksi kuin että miehetkin menevät sellaisessa asussa joka on hieman kiusallinen naisten mielestä. Ei näy läpi mutta ei myöskään jätä mitään arvailujen varaan. Naisilla ei ole nokan koputtamista sitten siihenkään, jos kerran itsellä on persvako ja kamelit esillä.
Niin, eli ne nykyiset hihaton paita jättikäsiaukoilla, jotia paljastaa koko yläkehon ja k*llicollarit?
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu on kovaa myös miesten huomiosta nykyään.
Jos et pukeudu näihin paljastaviin trikoisiin ja toppeihin, et enää saa miesten huomiota. Huomio siirtyy näihin, joilla on nämä paljastavat vaatteet.
Tämä takoittaa sitä, että jos menet salille löysissä collegehousuissa ja löysässä t-paidassa, huomiota miehiltä ei juurikaan tule, kun huomion vie ne, jotka esittevät näitä "paikkojaan".
Sama ilmiö uimarannalla. Jos pukeudut kokovartalouimapukuun, kukaan ei huomaa sinua. Mutta jos vedät menemään rannalla perse paljaana, se pieni naru siinä välissä, niin miesten huomio on 100% varmuudella saatu. Siksi uimarannat on täynnä näitä perseen esittelijöitä.
Valitettavasti uimarannalla "saa" miesten huomiota, vaikka pukeutuu mustaan kokovartalouimapukuun.
Kaikki eivät halua miesten huomiota!
Osa ihmisistä haluaa esitellä omaa alastonta tai mahdollisimman vähäpukeista vartaloaan. Olin itse lapsena todistamassa valitettavan usein erään itsensäpaljastajamiehen esiintymistä. Silloin se oli rikos ja myös sairaus. En tiedä onko enää nykyään. Naiset taitavat nykyään tehdä enemmän tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille: Ei kannata mennä salille, jossa on ihmisiä, joiden läsnäolosta tulee paha olo. Jos esimerkiksi salilla käy mies, joka korostaa sukupuolielimiään tai pakaroitaan pukeutumisellaan tai asennoillaan, ei salilla käynti ole muille ihmisille mukavaa.
Entä jos kyseessä on nainen? No, varmasti osa miehistä nauttii tästä tilanteesta hyvin paljon, ja voihan olla, että osa miehistä käykin salilla tämän takia. Mutta jos et pidä siitä, että salilla käy seksiaalisuuttaan korostavia ihmisiä, ei salille kannata mennä. Voi treenata kotona ihan ilmaiseksi.
Ilmaiseksi? Onko sulla hajuakaan, mitä kuntosali-laitteet maksavat?
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas iso ongelma maailmassa.
Miehet haluavat hallita naisten kehoja ja heidän pukeutumistaan. Samalla vihjataan, että naiset pukeutumisellaan jotenkin pakottavat aikuiset miehet ahdustelemaan heitä ihan kuin miehillä ei olisi kykyä päättää ja vastata teoistaan. Ei mitään uutta maailmassa.
Naisten ja miesten salit erikseen. Pukeutuisivatkohan naiset yhtä paljastavasti sitten?
Yhyy, joku ei pukeudu kuten MINÄ haluan. Yhyy, kaikkien pitää pukeutua, kuten MINÄ haluan. MINÄ ja kaltaiseni haluamme ANKEUTTAA ja TUOMITA!
Mitä rumempaa ja harmaampaa sen parempi. Siitä MINÄ pidän, koska MINÄ olen parempi ihminen. Lukekaa MINUN tekstini ja palvokaa MINUA, kunniallista ja hyvää, kunnollista oikeamielistä MINUA!
Jännä kun naiset aina paljastelee? En ole nähnyt koskaan miestä kuntosalilla ilman paitaa tai tiukoissa trikoohousussa joihin piirtyy peniksen ääriviivat. Jos jollain miehellä ollut trikoohousut niin siinä on shortsit päällä.
Miksei vaan voi olla katsomatta. Enemmän minua ärsyttää siellä laitteissa itsuskelevat ja itseään peilaavat teinipojat.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten salit erikseen. Pukeutuisivatkohan naiset yhtä paljastavasti sitten?
Kyllä pukeutuvat. T. Nainen, joka käy sekä naisten- että sekasaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, joku ei pukeudu kuten MINÄ haluan. Yhyy, kaikkien pitää pukeutua, kuten MINÄ haluan. MINÄ ja kaltaiseni haluamme ANKEUTTAA ja TUOMITA!
Mitä rumempaa ja harmaampaa sen parempi. Siitä MINÄ pidän, koska MINÄ olen parempi ihminen. Lukekaa MINUN tekstini ja palvokaa MINUA, kunniallista ja hyvää, kunnollista oikeamielistä MINUA!
Säädyllisyys ei ole rumaa. Sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ihniset vain keskittyisivät harjoitteluunsa. On epähienoa kytätä muiden vaatteita. Kuulemma sivistys näkyy siinä, että esim. ravintolassa ei vilkaisekaan muihin pöytiin. Näin kerrotaan Jacqueline Kennedyn toimineen. Noh, mies vilkuili toisia naisia, nutta hän ei ollutkaan niin hienoa sukua kuin vaimonsa.
Kyseisen rouvan vaatteita kyllä aikoinaan kytättiin ympäri maailmaa ja ilmiselvästi rouva nautti siitä.
Kokeilin kerran pyllytrikoita eikä ne kyllä mukavat olleet. Koko ajan teki mieli kiskoa sitä kangasta pois pyllyvaosta. Suoritusta se ei ainakaan parantanut. Kireä vatsan paljastava toppi ei myöskään ollut kovin mukava, koska en tykkää paljaasta, hikisestä ihosta laitetta vasten. Kunnollinen treenipaita pitää hien paremmin poissa laitteista, jolloin niitä ei tarvitse yhtä usein pyyhkiä treenin jälkeen. Monia naisia ei tietysti kiinnosta mihin kuntoon laite jää oman käytön jälkeen. Pääasia on näyttää mahdollisimman edustavalta.