Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/

Vierailija
27.06.2026 |

Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.

 

https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831

 

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikille: Ei kannata mennä salille, jossa on ihmisiä, joiden läsnäolosta tulee paha olo. Jos esimerkiksi salilla käy mies, joka korostaa sukupuolielimiään tai pakaroitaan pukeutumisellaan tai asennoillaan, ei salilla käynti ole muille ihmisille mukavaa. 

Entä jos kyseessä on nainen? No, varmasti osa miehistä nauttii tästä tilanteesta hyvin paljon, ja voihan olla, että osa miehistä käykin salilla tämän takia. Mutta jos et pidä siitä, että salilla käy seksiaalisuuttaan korostavia ihmisiä, ei salille kannata mennä. Voi treenata kotona ihan ilmaiseksi.

Kymmenien tuhansien häkkien, tankojen, painojen ja laitteiden hankkiminen kotiin ei vastaa käsitystäni "ilmaisesta" treenaamisesta. 

Newsflash: Se kymmenien tuhansien eurojen metalliromu on täysin turhaa sen suhteen, että ihminen pääsisi hyvään kuntoon. Kuntoon pääseminen on kiinnni asenteesta ja työstä, eikä siihen tarvita yhtään laitetta.

Kuntosali on business. Sillä tehdään rahaa. Se on sen ainoa funktio.

It's the eye of the tiger.

Newsflash: se metalliromu on pakollinen varuste vapaapainoilla harjoitellessa, jota minä harrastan. 

Vierailija
142/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaan voi olla katsomatta. Enemmän minua ärsyttää siellä laitteissa itsuskelevat ja itseään peilaavat teinipojat.

Jos teen vaikka olkapäälaitteessa sarjan ja edessä suoraan näkökentässä nainen tekee jotain treeniä perse pystyssä niin minne minun pitäisi katsoa? Vois naisetkin vähän katsella ympärille ja jos joku justiin tekee sarjaa niin ei juuri siihen eteen mennä niukoissa vaatteissa häiritsemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, joku ei pukeudu kuten MINÄ haluan. Yhyy, kaikkien pitää pukeutua, kuten MINÄ haluan. MINÄ ja kaltaiseni haluamme ANKEUTTAA ja TUOMITA!

 

Mitä rumempaa ja harmaampaa sen parempi. Siitä MINÄ pidän, koska MINÄ olen parempi ihminen. Lukekaa MINUN tekstini ja palvokaa MINUA, kunniallista ja hyvää, kunnollista oikeamielistä MINUA!

Säädyllisyys ei ole rumaa. Sivistystä. 

Kuka määrittelee sivistyksen? Vai onko nykyaika mädättänyt ihmisen moraalin, koska pukeutuminen? Siis mielestäsi?

Vanhana hyvänä aikana sitten oli paremmin ja oltiin kurissa ja nuhteessa? Ne säännötkö haluat kokonaisvaltaisesti takaisin? Miksi feminismi (huom. esimerkiksi!!! ei ainoana asiana) on sitten hyväksyttävää? Ennen naiset tiesivät paikkansa!

Vai olisiko niin, että kukkahattujen oma päänsisäinen elämä on niin perverssi, että he näkevät niitä tyrkkyh***ia joka puolella. Sellainen on jo silloin, jos on saanut geeneissä isot rinnat. Asiat muuttuvat pahoiksi, jos niin haluaa ajatella. Vaatetus ei tee rikoksia. Lääppijät ja vainoajat ovat itse omiin sikailuihinsa syyllisiä, ei kohde. Kukkahatut itse tekevät maailmasta ankean ja ruman kyttäysyhteiskunnan. Salivaatetus saa olla paljastavaakin. Treenipaikkojen hygieniasta tulee pitää huoita.

Sivistynyt ihminen ei tuomitse muita turhaan, eikä ehdoin tahdoin aiheuta toisille pahaa mieltä. 

Vierailija
144/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta ratkaisua en keksi kuin että miehetkin menevät sellaisessa asussa joka on hieman kiusallinen naisten mielestä. Ei näy läpi mutta ei myöskään jätä mitään arvailujen varaan. Naisilla ei ole nokan koputtamista sitten siihenkään, jos kerran itsellä on persvako ja kamelit esillä.

Niin, eli ne nykyiset hihaton paita jättikäsiaukoilla, jotia paljastaa koko yläkehon ja k*llicollarit?

Kullicollarit korvataan sitten tiukoilla trikoilla? Ihme ja kumma, ettei miehillä mukavuus aja edelle, kuten naisilla, jotka hehkuttavat tiukkojen trikoiden käyttömukavuutta treenatessa. 

Vierailija
145/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, joku ei pukeudu kuten MINÄ haluan. Yhyy, kaikkien pitää pukeutua, kuten MINÄ haluan. MINÄ ja kaltaiseni haluamme ANKEUTTAA ja TUOMITA!

 

Mitä rumempaa ja harmaampaa sen parempi. Siitä MINÄ pidän, koska MINÄ olen parempi ihminen. Lukekaa MINUN tekstini ja palvokaa MINUA, kunniallista ja hyvää, kunnollista oikeamielistä MINUA!

Säädyllisyys ei ole rumaa. Sivistystä. 

Kuka määrittelee sivistyksen? Vai onko nykyaika mädättänyt ihmisen moraalin, koska pukeutuminen? Siis mielestäsi?

Vanhana hyvänä aikana sitten oli paremmin ja oltiin kurissa ja nuhteessa? Ne säännötkö haluat kokonaisvaltaisesti takaisin? Miksi feminismi (huom. esimerkiksi!!! ei ainoana asiana) on sitten hyväksyttävää? Ennen naiset tiesivät paikkansa!

Vai olisiko niin, että kukkahattujen oma päänsisäinen elämä on niin perverssi, että he näkevät niitä tyrkkyh***ia joka puolella. Sellainen on jo silloin, jos on saanut geeneissä isot rinnat. Asiat muuttuvat pahoiksi, jos niin haluaa ajatella. Vaatetus ei tee rikoksia. Lääppijät ja vainoajat ovat itse omiin sikailuihinsa syyllisiä, ei kohde. Kukkahatut itse tekevät maailmasta ankean ja ruman kyttäysyhteiskunnan. Salivaatetus saa olla paljastavaakin. Treenipaikkojen hygieniasta tulee pitää huoita.

Sivistynyt ihminen ei tuomitse muita turhaan, eikä ehdoin tahdoin aiheuta toisille pahaa mieltä. 

Mistä tunnistaa sivistymättömän ihmisen? Siitä, että hän kimpaantuu sanan käytöstä ja alkaa tivaamaan sivistyksen määrittelyä. :)

Vierailija
146/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn naisten salilla ja siellä näkee paljon peittävämpää pukeutumista kuin sekasalilla. Trikoita ja toppeja toki käytetään, mutta yllätys yllätys, ne ohuimmat kamelinvarvastrikoot loistaa poissaolollaan ja topitkin yleensä peittää vatsan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tälle ilmiölle mitään voi, mutta ajattelisin, että kun nykyään on puhe turvallisista tiloista niin mielestäni siihen kuuluu se, ettei kenenkään sukuelinten muotoja tarvitse olla näkyvillä. Kyllä se kaunis keho näkyy vähän vähemmänkin seksuaalisuutta korostavissa vaatteissa.

Naisen sukuelin on jalkojen välissä. Miten sen muoto voisi mitenkään olla "näkyvillä" yhtään minkäänlaisen kankaan läpi? 

Et sitten ole kuullut ulkoisista sukuelimistä? Myös naisilla. 

-Naisen ulkoisiin sukupuolielimiin (vulva) kuuluvat kaikki kehon ulkopuolella näkyvät ja tuntuvat sukuelimet.- 

Vaikea kuvitella että ne kovin selvästi näkyisivät minkäänlaisen kankaan läpi, ellei nyt kyse ole mistään läpinäkyvästä harsokankaasta.

Et sitten ole kuullut myöskään ns. kamelinvarpaasta, mikä kyseisessä jutussakin mainittiin? 

Vierailija
148/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, että kuntosalille huudetaan sivistystä. En ole nähnyt kenenkään peräänkuuluttavan sivistystä esim kolmiloikkaan, rytmiseen kilpavoimisteluun, pyöräilyyn, rantalentikseen. Näissä vilisevät kamelinvarpaiden lisäksi ne reiteen puserretut hepitkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, joku ei pukeudu kuten MINÄ haluan. Yhyy, kaikkien pitää pukeutua, kuten MINÄ haluan. MINÄ ja kaltaiseni haluamme ANKEUTTAA ja TUOMITA!

 

Mitä rumempaa ja harmaampaa sen parempi. Siitä MINÄ pidän, koska MINÄ olen parempi ihminen. Lukekaa MINUN tekstini ja palvokaa MINUA, kunniallista ja hyvää, kunnollista oikeamielistä MINUA!

Säädyllisyys ei ole rumaa. Sivistystä. 

Kuka määrittelee sivistyksen? Vai onko nykyaika mädättänyt ihmisen moraalin, koska pukeutuminen? Siis mielestäsi?

Vanhana hyvänä aikana sitten oli paremmin ja oltiin kurissa ja nuhteessa? Ne säännötkö haluat kokonaisvaltaisesti takaisin? Miksi feminismi (huom. esimerkiksi!!! ei ainoana asiana) on sitten hyväksyttävää? Ennen naiset tiesivät paikkansa!

Vai olisiko niin, että kukkahattujen oma päänsisäinen elämä on niin perverssi, että he näkevät niitä tyrkkyh***ia joka puolella. Sellainen on jo silloin, jos on saanut geeneissä isot rinnat. Asiat muuttuvat pahoiksi, jos niin haluaa ajatella. Vaatetus ei tee rikoksia. Lääppijät ja vainoajat ovat itse omiin sikailuihinsa syyllisiä, ei kohde. Kukkahatut itse tekevät maailmasta ankean ja ruman kyttäysyhteiskunnan. Salivaatetus saa olla paljastavaakin. Treenipaikkojen hygieniasta tulee pitää huoita.

Sivistynyt ihminen ei tuomitse muita turhaan, eikä ehdoin tahdoin aiheuta toisille pahaa mieltä. 

Mistä tunnistaa sivistymättömän ihmisen? Siitä, että hän kimpaantuu sanan käytöstä ja alkaa tivaamaan sivistyksen määrittelyä. :)

Ihan sama. Olet parempi ihminen kun tuonkin ymmärsit sivistyneenä ylevänä oletettuna. Et vaivautunut ottamaan itse asiaan kantaa tosin.

Vierailija
150/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas iso ongelma maailmassa. 

Miehet haluavat hallita naisten kehoja ja heidän pukeutumistaan. Samalla vihjataan, että naiset pukeutumisellaan jotenkin pakottavat aikuiset miehet ahdustelemaan heitä ihan kuin miehillä ei olisi kykyä päättää ja vastata teoistaan. Ei mitään uutta maailmassa.

Miten hallita pukeutumista? Harvalla miehellä on mitään sitä vastaan, että nainen esittelee itseään vähäpukeisena. Sen vaikutus ihmismieleen ei välttämättä aina ole toivottavaa, mutta näin ihminen (mies) toimii kaikkialla maailmassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää. Saa ihailla, mut jos oot ruma, niin tuomitaan pervoksi. 

Ja kyllä kuuluu ruokakaupassa olla pukeissa, myös miehet. Paita päälle.

En suutu, jos mieheni katse viivähtää kauniissa naisessa. Saahan sitä katsella kauniita asioita.

Olen ehkä vanhanaikainen, mutta ikää on jo liki 60, joten annan itselleni luvan olla.

Vierailija
152/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu on kovaa myös miesten huomiosta nykyään.

 

Jos et pukeudu näihin paljastaviin trikoisiin ja toppeihin, et enää saa miesten huomiota. Huomio siirtyy näihin, joilla on nämä paljastavat vaatteet. 

 

Tämä takoittaa sitä, että jos menet salille löysissä collegehousuissa ja löysässä t-paidassa, huomiota miehiltä ei juurikaan tule, kun huomion vie ne, jotka esittevät näitä "paikkojaan". 

 

Sama ilmiö uimarannalla. Jos pukeudut kokovartalouimapukuun, kukaan ei huomaa sinua. Mutta jos vedät menemään rannalla perse paljaana, se pieni naru siinä välissä, niin miesten huomio on 100% varmuudella saatu. Siksi uimarannat on täynnä näitä perseen esittelijöitä. 

Joopa joo. Käyn naisten salilla ja siellä näkee myös varsin niukkaa pukeutumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, että kuntosalille huudetaan sivistystä. En ole nähnyt kenenkään peräänkuuluttavan sivistystä esim kolmiloikkaan, rytmiseen kilpavoimisteluun, pyöräilyyn, rantalentikseen. Näissä vilisevät kamelinvarpaiden lisäksi ne reiteen puserretut hepitkin. 

Esimerkiksi: 

-Beach Volleyssa seksikkyys on pakollista

Naiset pelaavat rantalentopalloa sääntöjen mukaan pikkubikineissä: miehet taas eivät saa ottaa paitaa päältään. Bikinien senttimäärää ei enää säädellä mutta shortseissa saa harvoin pelata.- YLE

 

Sponsorit ym. määrää, miten kilpaurheiluun pukeudutaan. Salille mentäessä jokaisen oman harkintakyvyn rajoissa, miten pukeutua, kukaan ei sanele/pakota. 

Vierailija
154/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.

Kohteliaisuus, etiketti, mauttomuuuuuuuuus. On ok kivoja löysähköjä  treenihousuja, jotta kamelinvarvas ei näy! JA ei  urheilurinyaliiveillä-   vaan  tekninen paita päälle.

Asiallisuus!

 

Monet naiset kun katsoisi ulkona takaapäin  peruuttaan, läpikuultaa stringit, muhkurat- joo vaikka olisi treenattu persus- silti n  näyyttää kuin alushousissaan.

Jotkus noin kauppareissutkin- JOO mulll on oikeus- no on, mutta eihän toi oo Fiksun naisen juttuja.

 

Stringit ei kuulu uimarannoille-  vain omalle  mökkirannalle- tämäkin " Naaaaanen " huomioi.

Miehilläkin uimaranoilla kivoja trooppisia shortseja .

Akka on vaan niiin tyhmä vaikka voissa paistais-   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/155 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu on kovaa myös miesten huomiosta nykyään.

 

Jos et pukeudu näihin paljastaviin trikoisiin ja toppeihin, et enää saa miesten huomiota. Huomio siirtyy näihin, joilla on nämä paljastavat vaatteet. 

 

Tämä takoittaa sitä, että jos menet salille löysissä collegehousuissa ja löysässä t-paidassa, huomiota miehiltä ei juurikaan tule, kun huomion vie ne, jotka esittevät näitä "paikkojaan". 

 

Sama ilmiö uimarannalla. Jos pukeudut kokovartalouimapukuun, kukaan ei huomaa sinua. Mutta jos vedät menemään rannalla perse paljaana, se pieni naru siinä välissä, niin miesten huomio on 100% varmuudella saatu. Siksi uimarannat on täynnä näitä perseen esittelijöitä. 

Joopa joo. Käyn naisten salilla ja siellä näkee myös varsin niukkaa pukeutumista. 

Naisten saleilla esiintyy naisten keskinäistä kilpavarustelua. Kävin eräällä naisten salilla, mutta piti lopettaa, kun sinne eksyi pari nuorempaa naista kuvaamaan jotain tiktok videoita ja naureskelivat avoimesti muille naisille. Vaatteina heillä oli urheiluliivit ja hyvin ohutta kangasta olevat housut. Nyrpistelivät nenäänsä verkkahousuiselle mummelille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän