Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?
Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Taas tuommonen autotune-ähinäbiisi artisti.
Jos luet avauksen uudelleen, huomaat, että tässä ei puhuta hänen taiteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Se on mustalaisnimi, joten varmaan m a n n e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
En haluais olla edes varttimanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.
Eli se olisi mielestäsi jotenkin huono juttu, jos olisi kokonaan romani?
No olisihan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.
Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.
Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea.
Joo, aivan niin kuin antaisit pakit Mirellalle, jos tulisi tilaisuus olla hänen kanssaan... :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.
Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea.
Joo, aivan niin kuin antaisit pakit Mirellalle, jos tulisi tilaisuus olla hänen kanssaan... :DD
Hyvin yksinkertainen prosessikaavio: "onko Mirella romani?" -> kyllä? -> mennyvittuun hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
Varastamalla pystyy kyllä tienaamaan yllättävän hyvin. Etenkin jos on tilava hame.
Vierailija kirjoitti:
Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.
Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.
Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.
Toisaalta, hän ottaa kyllä ihan kaiken siitä katoavasta suloisuudestaan irti. Valtavat tulot, suosio ja kokemukset jo nuorena. Samaan aikaan muut yhtä suloiset nuoret naiset möllöttävät kotonaan ja tuhlaavat sen suloisuutensa muista ihmisistä ja tilaisuuksista ahdistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
On ihana artisti. Oletko hänen ikäinen?
Noin nuorena liialliset paineet ei ole hyvä, toivottavasti on tukiverkostot ym kunnossa ja tasapainossa.. :)
No pöh. Samaan aikaan valtavalla joukolla ihmisiä on ihan oikeita ongelmia. Kyllä ne kipeästi apua tarvitsevat ovat ihan muita kuin Mirella.
Kuka on Mirella? Täytyy googlata miltä näyttää
Vanhemmat voisi vähän miettiä, minkä nimen lapselleen antaa.
No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Pane miehesi katsomaan hänen Vähän enemmän -musiikkivideo ja seuraa miehesi reaktioita, erityisesti housujen etumuksessa. Veikkaan, että ei jää mies kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies
Katsoitko vain kuvia, vai elävää kuvaa? Hänen viehättävyytensä on paljolti myös hänen liikkeissään, ilmeissään ja eleissään.
Taas tuommonen autotune-ähinäbiisi artisti.