Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?

Vierailija
27.06.2026 |

Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuommonen autotune-ähinäbiisi artisti.

Vierailija
22/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja panna jotain zulua.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuommonen autotune-ähinäbiisi artisti.

Jos luet avauksen uudelleen, huomaat, että tässä ei puhuta hänen taiteestaan.

Vierailija
24/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Mirella?

Se on mustalaisnimi, joten varmaan m a n n e.

Vierailija
25/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?

Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.

Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.

Vierailija
26/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais olla edes varttimanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Mirella?

Man-ne

Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.

Eli se olisi mielestäsi jotenkin huono juttu, jos olisi kokonaan romani?

No olisihan se. 

Vierailija
28/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinenhän tuo on. 

Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.

Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinenhän tuo on. 

Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.

Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea. 

Joo, aivan niin kuin antaisit pakit Mirellalle, jos tulisi tilaisuus olla hänen kanssaan... :DD

Vierailija
30/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?

Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.

Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.

Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinenhän tuo on. 

Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.

Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea. 

Joo, aivan niin kuin antaisit pakit Mirellalle, jos tulisi tilaisuus olla hänen kanssaan... :DD

Hyvin yksinkertainen prosessikaavio: "onko Mirella romani?" -> kyllä? -> mennyvittuun hei

Vierailija
32/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?

Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.

Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.

Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.

Varastamalla pystyy kyllä tienaamaan yllättävän hyvin. Etenkin jos on tilava hame. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.

Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.

 Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.

Toisaalta, hän ottaa kyllä ihan kaiken siitä katoavasta suloisuudestaan irti. Valtavat tulot, suosio ja kokemukset jo nuorena. Samaan aikaan muut yhtä suloiset nuoret naiset möllöttävät kotonaan ja tuhlaavat sen suloisuutensa muista ihmisistä ja tilaisuuksista ahdistumiseen.

Vierailija
34/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihana artisti. Oletko hänen ikäinen?

 

Noin nuorena liialliset paineet ei ole hyvä, toivottavasti on tukiverkostot ym kunnossa ja tasapainossa.. :)

No pöh. Samaan aikaan valtavalla joukolla ihmisiä on ihan oikeita ongelmia. Kyllä ne kipeästi apua tarvitsevat ovat ihan muita kuin Mirella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mirella? Täytyy googlata miltä näyttää 

Vierailija
36/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voisi vähän miettiä, minkä nimen lapselleen antaa. 

Vierailija
37/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies

Vierailija
38/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinenhän tuo on. 

Pane miehesi katsomaan hänen Vähän enemmän -musiikkivideo ja seuraa miehesi reaktioita, erityisesti housujen etumuksessa. Veikkaan, että ei jää mies kylmäksi.

Vierailija
39/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?

Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.

Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.

Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.

No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan. 

Vierailija
40/48 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies

Katsoitko vain kuvia, vai elävää kuvaa? Hänen viehättävyytensä on paljolti myös hänen liikkeissään, ilmeissään ja eleissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi