Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?
Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Varmaan joitain satoja tuhansia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Katso typerä juntti inseli googlesta. N25
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies
Miehet (ihan kuin kyllä naisetkin) tällä palstalla ovat aina niin ns. tilanteen herroja ja kaiken yläpuolella. Todellisuudessa jokainen mies menisi ihan sekaisin ja olisi sulaa vahaa, jos Mirella tulisi flirttailemaan.
Olisi hienoa olla noin kaunis.
Biisit ei ollut mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla noin kaunis.
Biisit ei ollut mun makuun.
Miksi luulet, että se olisi hienoa? Oletko sitten itse vaatimattoman näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.
Itse olet rasisti kun riennät korjaamaan että "älä nyt, ei tilanne ole noin paha, hänhän on vain neljäsosa m. anne".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Varmaan joitain satoja tuhansia?
Voi voi, menikö pullistelevalla miehellä jauhot suuhun, kun häipyi vähin äänin? :D
Mies panee ja naista pannaan.