Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?
Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Varmaan joitain satoja tuhansia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Katso typerä juntti inseli googlesta. N25
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mun mielestä ole ollenkaan mikään erityisen kaunis nainen. Ei ns ole mieleeni. Mies
Miehet (ihan kuin kyllä naisetkin) tällä palstalla ovat aina niin ns. tilanteen herroja ja kaiken yläpuolella. Todellisuudessa jokainen mies menisi ihan sekaisin ja olisi sulaa vahaa, jos Mirella tulisi flirttailemaan.
Olisi hienoa olla noin kaunis.
Biisit ei ollut mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla noin kaunis.
Biisit ei ollut mun makuun.
Miksi luulet, että se olisi hienoa? Oletko sitten itse vaatimattoman näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.
Itse olet rasisti kun riennät korjaamaan että "älä nyt, ei tilanne ole noin paha, hänhän on vain neljäsosa m. anne".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Voi voi, menikö pullistelevalla miehellä jauhot suuhun, kun häipyi vähin äänin? :D
Eikö tää ole mustattu? Eli pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kaunis nimi, jos mulla olisi tyttölapsi niin antaisin tuon nimen.
Vierailija kirjoitti:
En haluais olla edes varttimanne.
Isäni oli vartti, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Itse 1/8, eikä tunnu missään. Eikä se nyt haittaisi, vaikka tuntuisikin, ihmettelen kovin tuota asennettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli vartti, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Itse 1/8, eikä tunnu missään. Eikä se nyt haittaisi, vaikka tuntuisikin, ihmettelen kovin tuota asennettasi.
Luulin, että enää ei oltaisi 80-luvulla, mutta monet ihmiset näköjään vielä ovat näiden romanikommenttien perusteella. Mitä vikaa muka Mirellassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä hän tienaa nämä "joitain satoja tuhansia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että enää ei oltaisi 80-luvulla, mutta monet ihmiset näköjään vielä ovat näiden romanikommenttien perusteella. Mitä vikaa muka Mirellassa on?
Ei varmaan mitään vikaa, paitsi että vanhemmat ovat antaneet tyhmän nimen.
Järkyttävä suv akkihuo ra jakaa nigggereille persettä. Häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä hän tienaa nämä "joitain satoja tuhansia"?
Aivan kuin et tietäisi? Hän on suosittu laulaja. Sellainen saa tuloja ainakin radiosoitosta, suoratoistokuunteluista, keikkamyynnistä ja kaikesta julkkiksille tyypillisestä oheissälästä (kaupalliset yhteistyöt varmaankin ja jotkut sensellaiset).
Harvalla "lapsitähdellä" menee elämä hyvin. Päinvastoin.
Taidat olla miehenä kateellinen naisille? Haluaisit olla nainen, mutta oletkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.
Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.
Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.
Eikös hänen kappaleensa ollut Suomen kuunnelluin, oliko se että vuoden kuunnelluin tai jotain? Se hänen "kuplansa" on siis koko Suomen kokoinen. Hänhän oli linnan juhlissakin esiintymässä.
Voi olla, mutta joku linnankuhlat on niin tunkkainen muinaisperinne, että en tiedä kuka niitä jaksaa tuijottaa. Kuuntelen työreissuilla aika paljon radiota, mutta en siltikään osaisi nimetä yhtäkään hänen biisiään. Naama tuttu lähinnä iltalehdistä.
Näin ne kuplat on meillä erilaisia.
Ei lainkaan kaunis nykymittapuilla. Biisit ja ääni myös yhdentekeviä.
Mies panee ja naista pannaan.