Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko sulla huomisaamulle menoa vai saatko nukkua niin pitkään kun haluat?
26.06.2026 |
Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon. Nyt kyllä tekisi nukkua niin pitkään kuin mahdollista, ilman herätyskelloa.
Kommentit (24)
Saan nukkua riittävän pitkään. Kasin jälkeen koiran kanssa aamulenkille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole kuuteen vuoteen nukkunut niin pitkään kun haluan, oli töitä tai ei. Herään just silloin kun lapsenikin.
Saan nukkua. Herään arkisin töihin klo 5.30, joten vaatii ihmeen, että nukkuisin yli kuuteen vaikka saisinkin. Kesälomalla saattaa rytmi kääntyä niin , että nukun kahdeksaan saakka.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä saan nukkua. On kesäloma. 😊