Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla huomisaamulle menoa vai saatko nukkua niin pitkään kun haluat?

Vierailija
26.06.2026 |

Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon. Nyt kyllä tekisi nukkua niin pitkään kuin mahdollista, ilman herätyskelloa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aamulla menoa, mutta iltavuoroon menen kahdeksi ja sunnuntaina aamuvuoroon. Lomamatkalle lähdemme maanantaina aamulla.

Vierailija
2/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi nukkunut niin pitkään kuin haluan useampi vuosi sitten. Pienempi lapsi täyttää pian kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos saman suomeksi.

Vierailija
4/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt alkaa klo 13, ajattelin nukkua ainakin klo 9 asti

Vierailija
5/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

Vierailija
6/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä on porukka jonka ksnssa käymme fiiliksen mukaan usein lauantaisin aamulla kahvilla. Jos lähdemme niin kutsu käy noin ysin aikaan ja kympiltä menoksi. Mutta emme ole aamu-unista väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa nukkumiset kun loma alkoi. 

Vierailija
8/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menoa, mutta herään kuitenkin jo viideltä ihan ilman herätyskelloa. Pitäisi mennäkin nukkumaan, hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

Vierailija
10/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

*ellen päätä lähteä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikainen herätys. Huusholli ja piha kuntoon ja kentokentälle:)

Vierailija
12/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?

Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.

Menikö ääliöllä nyt jakeluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?

Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.

Menikö ääliöllä nyt jakeluun?

Hmm, kukahan se ääliö on?


-eri

Vierailija
14/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

Ihan hyvin selviän. Sulle vois tehdä terää joku äidinkielen kertauskurssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?

Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.

Menikö ääliöllä nyt jakeluun?

Tässäkin sulla on virheitä, vois vähän keskittyä mitä kirjoittaa.

Vierailija
16/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin herätys 4.30.

Vierailija
17/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

Ihan hyvin selviän. Sulle vois tehdä terää joku äidinkielen kertauskurssi.

Oletko tosiaan noin tyhmä? Miksi mun pitäisi äidinkieltä kerrata koska mä en ole ap enkä ole sä joka et osaa ajatella persettäsi pidemmälle.

Vierailija
18/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki sulle. Kannattaa tarkistaa kirjoitetun tekstin ennen julkaisua.

Vierailija
19/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menoa, mutta on lapsia, eli en saa nukkua niin pitkään kuin haluan. Ellen nyt sattuisi heräämään aikaisin virkeänä, on sitä joskus sattunut...

Vierailija
20/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskos saman suomeksi.

Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?

"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."

Suomenna.

Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?

Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.

Menikö ääliöllä nyt jakeluun?

Tässäkin sulla on virheitä, vois vähän keskittyä mitä kirjoittaa.

 

Missä tässäkin? Oletko tosiaan niin saatanan tyhmä, että kuvittelet mun olevan ap? Mun tekstissä ei ole mitään vikaa. Sun ymmärryksessä sen sijaan on paljonki vikaa.