Onko sulla huomisaamulle menoa vai saatko nukkua niin pitkään kun haluat?
Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon. Nyt kyllä tekisi nukkua niin pitkään kuin mahdollista, ilman herätyskelloa.
Kommentit (24)
Olen viimeksi nukkunut niin pitkään kuin haluan useampi vuosi sitten. Pienempi lapsi täyttää pian kolme.
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
En tiedä. Meillä on porukka jonka ksnssa käymme fiiliksen mukaan usein lauantaisin aamulla kahvilla. Jos lähdemme niin kutsu käy noin ysin aikaan ja kympiltä menoksi. Mutta emme ole aamu-unista väkeä.
Ei ole menoa, mutta herään kuitenkin jo viideltä ihan ilman herätyskelloa. Pitäisi mennäkin nukkumaan, hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
*ellen päätä lähteä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?
Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.
Menikö ääliöllä nyt jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?
Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.
Menikö ääliöllä nyt jakeluun?
Hmm, kukahan se ääliö on?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
Ihan hyvin selviän. Sulle vois tehdä terää joku äidinkielen kertauskurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?
Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.
Menikö ääliöllä nyt jakeluun?
Tässäkin sulla on virheitä, vois vähän keskittyä mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
Ihan hyvin selviän. Sulle vois tehdä terää joku äidinkielen kertauskurssi.
Oletko tosiaan noin tyhmä? Miksi mun pitäisi äidinkieltä kerrata koska mä en ole ap enkä ole sä joka et osaa ajatella persettäsi pidemmälle.
Pikku vinkki sulle. Kannattaa tarkistaa kirjoitetun tekstin ennen julkaisua.
Ei ole menoa, mutta on lapsia, eli en saa nukkua niin pitkään kuin haluan. Ellen nyt sattuisi heräämään aikaisin virkeänä, on sitä joskus sattunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos saman suomeksi.
Miten selviät arjessa, kun olet noin tyhmä vai oletko jossakin tuetussa asumisessa?
"Itselläni ei ole, ennen päätä lähteä kansallispuistoon."
Suomenna.
Oletko tosiaan noin saatanan tyhmä, että et itse osaa miettiä mikä tuo etten voisi oikeasti olla? Etkö ymmärrä kirjoitusvirheitä? Etkö ymmärrä, että puhelin voi korjata sanoja? Tai epähuomiossa voi näpytellä väärin?
Ratakiskosta vajaaälyiselle: Itselleäni ei ole, ellen päätä lähteä kansallispuistoon.
Menikö ääliöllä nyt jakeluun?
Tässäkin sulla on virheitä, vois vähän keskittyä mitä kirjoittaa.
Missä tässäkin? Oletko tosiaan niin saatanan tyhmä, että kuvittelet mun olevan ap? Mun tekstissä ei ole mitään vikaa. Sun ymmärryksessä sen sijaan on paljonki vikaa.
Ei ole aamulla menoa, mutta iltavuoroon menen kahdeksi ja sunnuntaina aamuvuoroon. Lomamatkalle lähdemme maanantaina aamulla.