Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tekevät niin paljon enemmän rikoksia kuin naiset?

Vierailija
26.06.2026 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?

Vierailija
4/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.

Sulleko siis persuna on meriitti tehtailla rikoksia ja typeryyksiä? Onko se Nobelin ja pörssiyhtiön hommaaminen sulle siis liian vaikeaa?

Vierailija
5/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.

Vierailija
6/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset selviävät sukupuolensa vuoksi kuin koora veräjäst

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se yksi pillikinttuinen Huoris tulee vinkumaan hästäg miesvihaa!!

Vierailija
8/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on "niin ylivertaisia, loogisia, välittäviä" yms paskaa

Vierailija
10/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten älykkyys- ja muu hajonta on niin helvetin paljon isompi kuin naisten. MIehissä on neroja, mutta yhtä paljon aivottomia. Ja ne aivottomat kasvaa äärioikeistolaisiksi. Tutkittu ja todistettu. Ei auta ämpyily, Wille!

 

https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsenäisiä ja kykenevät osoittamaan kritiikkiä valtion sortavia rakenteita vastaan. Naiset taas kiltisti alistuu kaikkeen valtion totalitarismiin.

Vierailija
12/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.

Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Naiset tekee mitä?

Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.

Vierailija
14/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Kyllä on näille myrkkyhoitajille nalli aika usein napsahtanut, ja se kirveen kanssa riehujakin jäi kiinni alle aikayksikön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.

Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Mitähän nää tekniset rikokset mahtaa olla? Naiset tekee aika paljon kirjanpitorikoksia, joista iso osa ei paljastu koskaan. Miehet "teknisesti" repii pankkiautomaatin traktorilla seinästä kameroiden edessä ja jää kiinni. Eivät saa edes rahakasetteja auki.

Vierailija
16/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Naiset tekee mitä?

Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.

Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.

Vierailija
17/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat itsenäisiä ja kykenevät osoittamaan kritiikkiä valtion sortavia rakenteita vastaan. Naiset taas kiltisti alistuu kaikkeen valtion totalitarismiin.

On meitä sellaisia naisiakin, jotka uskalletaan kritisoida valtiovaltaa ja myös alistavia perherakenteita kohtaan. Mutta naisia ei laiteta vankiloihin vaan terveitä naisia suljetaan mielisairaaloihin "hulluina" jos uskaltavat kritisoida ja olla "vaikeita". Tämä systeemi suosii vain silmänsä ummistavia aivottomia ihmisiä. Eli hyvin menee jos vain palvelet psykopaatteja. 

Vierailija
18/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

Oliko isäsikin?

Vierailija
19/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on rikos. Lain mukaan on täysin yhdentekevää keskustellaanko tässä miehistä vai jostain muusta joukosta.

Vierailija
20/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?

Huono-osaisuus kasautuu typeryksille, jotka on liian tyhmiä käymään kouluja, liian impulsiivisia ollakseen ihmisiksi ja liian laiskoja miettimään esim. rahankäyttöään ja työllistymisasioita. Miksi teitä tolvanoita on miehissä niin helvetin paljon enemmän kuin naisissa?

Siitä huolimatta sulla ei olisi kotia, juoksevaa vettä, sähköä, tietä, ei yhtään mitään ilman vihaamiasi miehiä. Mahtaa harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme