Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tekevät niin paljon enemmän rikoksia kuin naiset?

Vierailija
26.06.2026 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Naiset tekee mitä?

Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.

Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.

Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.

Vierailija
22/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kasvatettu kilteiksi ja kuuliaisiksi ja miellyttämään miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa rahaa levittämällä jalkoja omlyfansissa tai lokkeilemalla muuten miesten lompakoilla. Karvavisa takaa aina naiselle elintason.

Vierailija
24/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille. Miehet ovat keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen. Naisilla on pienet aivot. Koolla on väliä. Älykkyysosamäärä korreloi positiivisesti aivojen koon kanssa.

Vierailija
25/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Naiset tekee mitä?

Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.

Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.

Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.

Kuten tässä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011888821.html

Vierailija
26/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.

Naiset tekee mitä?

Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.

Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.

Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.

Kylläpäs, juuri tänään näin liikennevaloissa, kuinka amismuidu kuiskutti jotain k.undina toimivan kuskin korvaan, hymyilivät, ja lähtivät reipasta ylinopeutta keskellä vilkasta liikennettä kaistoja holtittomasti vaihdellen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.

Joo, sun arvomaailmassa naiset on miehiä huonompia, koska miehet on varastaneet kaikki naisten keksinöt ja estäneet vuosisatojen ajan naisia kouluttautumasta. Nyt ulisette, kun ei naiset halua teidän kanssa parisuhteeseen eikä poikia tusinoittain lapsia teidän paskoilla geeneillä :D

Siitoshullun perjantain vietto taas alkanut.

Nimeähän niitä varastettuja keksintöjä.

Vierailija
28/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkin miehiä joille ei jää rahaa yhtään ja joutuvat pimeään bisnekseen. Mutta toivottavasti se ei ole mitään epäeettistä. Naisena taas kärsin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille. Miehet ovat keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen. Naisilla on pienet aivot. Koolla on väliä. Älykkyysosamäärä korreloi positiivisesti aivojen koon kanssa.

Samalla kymmenet tuhannet suomalaisnaiset ovat netissä persereikä paljaana ja sullovat aaltomaljakkoja pil luunsa kun joku pyytää.

Vierailija
30/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on jäänyt kiinni naisten keksintöjen varastamisesta omiin nimiinsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.

Oliko isäsikin?

Ei se kykene vastaamaan. On niin täynmä vihaa, että tuli taas kerran ripulit lattialle ja ilta menee siivotessa.

Vierailija
32/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on jäänyt kiinni naisten keksintöjen varastamisesta omiin nimiinsä. 

Listaa tulemaan. Verrataan sitä sitten siihen määrään ja merkityksellisyyteen mitä ei ole varastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei tarvitse, koska elelevät rikollisten siivellä.

Vierailija
34/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rikoksista ei uutisoida. 
Esim naiset useimmin kuin miehet ta**avat lapsia, parittavat ja orjuuttavat niitä, mutta tämä ei "jostain kumman syystä" päädy ollenkaan meidän lehdistöön kirkuviksi otsikoiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on tasa-arvo, niin naisten tekemisiä ei oikein tutkita kun niistä ei oikein tuomitakkaan.

Nykyisin on valtavirtaa eroperheet ja mt-äitinsä kanssa vaikeuksissa olevat lapset. Äidit saavat käytännössä tehdä mitä huvittaa ja yleensä etäisät tuomitaan :D

Vierailija
36/36 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni varmaan vaikuttaa. Miesten rikokset ovat väkivaltaisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän