Miksi miehet tekevät niin paljon enemmän rikoksia kuin naiset?
Kommentit (36)
Naiset on kasvatettu kilteiksi ja kuuliaisiksi ja miellyttämään miestä.
Mies ei saa rahaa levittämällä jalkoja omlyfansissa tai lokkeilemalla muuten miesten lompakoilla. Karvavisa takaa aina naiselle elintason.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille. Miehet ovat keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen. Naisilla on pienet aivot. Koolla on väliä. Älykkyysosamäärä korreloi positiivisesti aivojen koon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.
Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.
Kuten tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.
Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.
Kylläpäs, juuri tänään näin liikennevaloissa, kuinka amismuidu kuiskutti jotain k.undina toimivan kuskin korvaan, hymyilivät, ja lähtivät reipasta ylinopeutta keskellä vilkasta liikennettä kaistoja holtittomasti vaihdellen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.
Joo, sun arvomaailmassa naiset on miehiä huonompia, koska miehet on varastaneet kaikki naisten keksinöt ja estäneet vuosisatojen ajan naisia kouluttautumasta. Nyt ulisette, kun ei naiset halua teidän kanssa parisuhteeseen eikä poikia tusinoittain lapsia teidän paskoilla geeneillä :D
Siitoshullun perjantain vietto taas alkanut.
Nimeähän niitä varastettuja keksintöjä.
Ymmärrän jotenkin miehiä joille ei jää rahaa yhtään ja joutuvat pimeään bisnekseen. Mutta toivottavasti se ei ole mitään epäeettistä. Naisena taas kärsin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille. Miehet ovat keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen. Naisilla on pienet aivot. Koolla on väliä. Älykkyysosamäärä korreloi positiivisesti aivojen koon kanssa.
Samalla kymmenet tuhannet suomalaisnaiset ovat netissä persereikä paljaana ja sullovat aaltomaljakkoja pil luunsa kun joku pyytää.
Miehiä on jäänyt kiinni naisten keksintöjen varastamisesta omiin nimiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Oliko isäsikin?
Ei se kykene vastaamaan. On niin täynmä vihaa, että tuli taas kerran ripulit lattialle ja ilta menee siivotessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on jäänyt kiinni naisten keksintöjen varastamisesta omiin nimiinsä.
Listaa tulemaan. Verrataan sitä sitten siihen määrään ja merkityksellisyyteen mitä ei ole varastettu.
Naisten ei tarvitse, koska elelevät rikollisten siivellä.
Naisten rikoksista ei uutisoida.
Esim naiset useimmin kuin miehet ta**avat lapsia, parittavat ja orjuuttavat niitä, mutta tämä ei "jostain kumman syystä" päädy ollenkaan meidän lehdistöön kirkuviksi otsikoiksi.
Koska meillä on tasa-arvo, niin naisten tekemisiä ei oikein tutkita kun niistä ei oikein tuomitakkaan.
Nykyisin on valtavirtaa eroperheet ja mt-äitinsä kanssa vaikeuksissa olevat lapset. Äidit saavat käytännössä tehdä mitä huvittaa ja yleensä etäisät tuomitaan :D
Testosteroni varmaan vaikuttaa. Miesten rikokset ovat väkivaltaisempia.
Ei yllytä. Pojille voisi nostaa ajokortin myöntämisikää muutamalla vuodella. Jospa se laskisi liikenneonnettomuuksien määrää.