Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ruoaksi vaikealle perheelle?

Vierailija
26.06.2026 |

Mies ei syö kasvisruokia. Eikä mitään erikoista esim. kanakastike pelkän kerman kanssa ilman mitään erikoisuuksia.

Yksi lapsi ei syö perunamuussia, ei syö makaronia ja jauhelihaa, ei syö mitään kiusauksia ym. Hänelle uppoaa lähinnä tortillat, ranskalaiset, makkara, jotkin keitot.

Yksi lapsi todella nirso ja hän syö mielellään lähinnä einesruokia tai makaronia ja jauhelihaa.

Yhdelle lapselle kelpaa kaikki paitsi keitot..


En yksinkertaisesti jaksa kokata jokaiselle omaa ruokaa paitsi pienimmälle välillä pakko eikä suoraan sanottuna mielikuvitukseni edes riitä.. Miten voi olla näin vaikeaa porukkaa syömisten suhteen?! :D

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät mielikuvitusperheesi Porvooseen.

Vierailija
2/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee yksi ruoka, jos ei joku tykkää on syömättä. Vaihtele ruokia, oppivat kaikki syömään vähitellen kaikkea. Nälkä opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon autistiperhe

Vierailija
4/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain iisii.

Vierailija
5/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon autistiperhe

:DDD ymmärtäisin paremmin jos tosiaan olisi mutta kun muutoin tuntuvat olevan ihan normaaleja

Vierailija
6/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee keittoa. Tee nistipastaa.

Lisäksi ranskalaiset ja makkaraa uunissa.

 

Helppoa eikö vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vielä ymmärrän, mutten aikuisen miehen kiukuttelua ruuasta. Laita ainakin hänet kokkaamaan omat safkansa.

Vierailija
8/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruuan ja jos ei kelpaa niin on syömättä.

Jossain kohtaa rupeaa kelpaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee keittoa. Tee nistipastaa.

Lisäksi ranskalaiset ja makkaraa uunissa.

 

Helppoa eikö vaan.

Kiitos. Ehkä se pakko tarve monipuolisuuteen tulee nykymaailmasta ja sitten stressaa kun ei tenaville kelpaa.

Vierailija
10/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se yksi kersa pistää sen tortillan sisään, jollei jauheliha maistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risotto tai kinkkukiusaus. Uunilenkki.

Vierailija
12/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset vielä ymmärrän, mutten aikuisen miehen kiukuttelua ruuasta. Laita ainakin hänet kokkaamaan omat safkansa.

Mies on helpoin. Syö kuitenkin melkein kaikkea vaikka onkin muutama rajoitus. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tasan tarkkaan yhden ruoan. Jos ei maistu, kokeillaan uudelleen 24 tunnin päästä. Ja se saatanan ukko voi kokata omat eineensä.

Vierailija
14/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuohon malliin passannut perhettäsi, ettei juuri mikään kelpaa miehelle tai lapselle, niin hae vikaa itsestäsi.

Kyllä alkaa kelvata kaikille se, mitä teet ruoaksi, kun teet vaan yhtä ruokaa. Varmasti eivät mieluummin valitse nälkäkuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä se yksi kersa pistää sen tortillan sisään, jollei jauheliha maistu?

Tortillassa jauheliha menee, mutta ei makaronin kanssa

Vierailija
16/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vaikea perhe ja just tollasta. Ei taideta olla Jeesuksen suosiossa. Jeesus tykkää rikollisista ja pahoista ihmisistä, antaa heille anteeksi. Mutta jos olet kiltti ja tunnollinen, ahkera ym sellainen tavallinen nainen joka hoitaa hommansa, saat palkinnoksi juurikin aivan kauhean kohtalon Jeesukselta. 

Vierailija
17/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan mitä kokkaan ja jos muille ei maistu, ei voi mitään. Sitten sanon, et tätä näköjään jää myös huomiselle. Tosin voi se mieskin kokata. Sitten voi itte urputtaa siitä ruuasta.

Vierailija
18/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vaikea perhe ja just tollasta. Ei taideta olla Jeesuksen suosiossa. Jeesus tykkää rikollisista ja pahoista ihmisistä, antaa heille anteeksi. Mutta jos olet kiltti ja tunnollinen, ahkera ym sellainen tavallinen nainen joka hoitaa hommansa, saat palkinnoksi juurikin aivan kauhean kohtalon Jeesukselta. 

Anteeksi mitä? Jeesus nyt ei liity tähän asiaan mitenkään. Täysin syytön mies.

Vierailija
19/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaan mitä kokkaan ja jos muille ei maistu, ei voi mitään. Sitten sanon, et tätä näköjään jää myös huomiselle. Tosin voi se mieskin kokata. Sitten voi itte urputtaa siitä ruuasta.

Ihana

Vierailija
20/62 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ei syö perunamuussia

Tämmöinen nyt ei ole edes ongelma. Lapselle voi ottaa perunaa siitä vähän sivuun ennen kuin ne muussaa.

Mutta kaiken kaikkiaan touhusi on niin käsittämätöntä, että ei voi kuin ihmetellä, jos suostut joka oikkuun. Ja millä ruoalla olet heidät tähän asti saanut hengissä pysymään, jos siitä nyt vasta tuli ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä