Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "moi" mielestänne työväenluokkaisempi tervehdys kuin "hei"?

Vierailija
26.06.2026 |

Keskiluokkaisinta on tietysti toivottaa hyvää huomenta/päivää/iltaa, mutta jos vertaillaan noita kahta otsikossa mainittua. Suositko itse jompaakumpaa ja miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
21/20 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset moikkaajat ovat ilmeisesti ainakin sen verran nähneet maailmaa, että ovat kuulleet "Moin" Hampurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi