Lue keskustelun säännöt.
Onko "moi" mielestänne työväenluokkaisempi tervehdys kuin "hei"?
26.06.2026 |
Keskiluokkaisinta on tietysti toivottaa hyvää huomenta/päivää/iltaa, mutta jos vertaillaan noita kahta otsikossa mainittua. Suositko itse jompaakumpaa ja miksi?
Kommentit (20)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensimmäiset moikkaajat ovat ilmeisesti ainakin sen verran nähneet maailmaa, että ovat kuulleet "Moin" Hampurissa.