Pakko puuttua miehenä tähän keskusteluun "olen tavallinen mies ja minulle kuuluu täten nainen" mitä te oikein ajattelette?
Ei parisuhde asioita hoideta tai niitä lunasteta millään "hyvä tyyppi" pisteillä. Ei ne ole mitään kauppareissuja että voi mennä kupongin kanssa tiskille vaatimaan asioita. Kemia on sekotus miljoonia eri asioita 2 ihmisen välillä, niin syviä asioita mitä moni ei ikinä oo edes tullu ajatelleeks. Ei nää asiat pyöri minkään yhteiskunnan mittareiden mukaan minkälainen sä olet yhteiskunnan silmissä. Ei tämä mikään Kiina ole että täällä jaetaan jotain hyvä ihminen pisteitä ja niillä saadaan kumppaneita. Sitä arvoa ei aseta nainen sinulle, vaan sinä miehenä kuten minäkin miehenä asetan oman arvoni itselleni ja muut seuraavat sitä. !!!
Kommentit (24)
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Voisin taas kirjoittaa pitkän viestin siitä, että minulla saati monella muulla tuntemallani naisella ei ole parisuhteessa kumppanina erityisen komea, top 10 saati vähintään 180 senttinen mies. En kuitenkaan vaivaudu. Kerran olin parisuhteessa asti yhden tällaisen kanssa, joka jankutti jatkuvasti pituussentistä, jonka valehteli ilmoituksessaan. Mulla ei ollut mitään muistikuvaa mitä pituuden kohdalla luki tai oli lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Top 10-sijoitukseen tarvitaan paljon muutakin kuin komea ulkonäkö.
Se, että on mies, ei anna mitään oikeutta naiseen. Ei yhteen eikä useampaan. Nainen ei ole mikään hyödyke, joita jaetaan tasan tai epätasan miehille, vaan elävä, tunteva, älykäs ihminen, Ihmiskunnan elämää synnyttävä osa ja monin tavoin miestä parempi.
Emmekä me naiset vingu koskaan, että "mulle kuuluu mies koska olen nainen". Jos joku vinkuu, voitte olla ihan varmoja, että se on taas tämä yksi vässykkä, joka tekee aloituksia naisena, nuorena naisena, persunaisena jne, ja joka on miessurkimus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Katsele kaupungilla tai kaupassa minkä näköisillä miehillä on perhe. Noin keskimäärin ihan tavallisilla.
Tavisnaiselle kelpaa yleensä tavismies. Tämän huomaa Prismatestillä: Mene Prismaan ja katsele kaupassa asioivia pariskuntia.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Katsele kaupungilla tai kaupassa minkä näköisillä miehillä on perhe. Noin keskimäärin ihan tavallisilla.
Ei noille jankuttaville trollipaskoille kannata vastailla. Niiden pää on kiveä, jonka sisältä puuttuu aivokudos. Tilalla on ontelo täynnä kusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Top 10-sijoitukseen tarvitaan paljon muutakin kuin komea ulkonäkö.
Lähinnä juuri sitä muuta. Huomaavaisuutta, turvallisuutta, läsnäoloa. Älyä ja pärjäämistä (niillä kriteereillä, jotka ovat kyseiselle naiselle tärkeitä).
Näillä jankuttajamiehillä on pää perseessä. Yleensä oma, omassaan. Joskus niitä on muutama, joiden päät on toistensa perseissä. Ne rinkirunkkaa ja potee kaikki hapenpuutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Etkö sinä ymmärrä että naiset voivat haluta millaista miestä tahansa. On aivan eri asia millaisen miehen he saavat. Yleensä biologia ratkaisee tämän ongelman, mutta sinä pyörit liikaa somessa ja deittiäpeissä. Se kaikki on pois oikeasta elämästä.
Olen mies enkä tiedä ketään kuka noin ajattelisi.
Kuka jaksaa kiinnittää huomiota muutamien trollien jankutuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Mene nyt vit tuun siitä kä pi ö
Samaa mieltä. Sinä itse annat itsellesi arvon, kohtelet muita kunnioittavasti ja saat samaa takaisin. Mitä netissä luet, ei ole totuus tai ainakaan koko totuus joten jätä yleistykset omaan arvoonsa.
Kaikilla sukupuolilla on pelkoja, toiveita ja huonoja sekä hyviä kokemuksia elämisestä oman sukupuolensa edustajana. Älä vihaa muita ihmisiä naurettavien yleistysten takia, vaan elä ja koe se todellisuus. Tapaa ihmisiä livenä, älä deittaile Tinderin kautta jos haluat tavata sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Voisin taas kirjoittaa pitkän viestin siitä, että minulla saati monella muulla tuntemallani naisella ei ole parisuhteessa kumppanina erityisen komea, top 10 saati vähintään 180 senttinen mies. En kuitenkaan vaivaudu. Kerran olin parisuhteessa asti yhden tällaisen kanssa, joka jankutti jatkuvasti pituussentistä, jonka valehteli ilmoituksessaan. Mulla ei ollut mitään muistikuvaa mitä pituuden kohdalla luki tai oli lukematta.
Se jankuttaminen varmaan aiheutti suhteen loppumisen? Miehen alituinen itsetehostus ja huomionkerjuu, olemattoman itsetunnon laukaisema. Jumalauta että jotkut miehet on sitten kivirekikä. Jos nainen kaipaisi saman määrän kannustusta, yksikään mies ei viitsisi tehdä sitä hetkeäkään. Mitä niiltä tyypeiltä puuttuu päästä, saatana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis naiselle kelpaa tavis mies. Miehet ei oikein ymmärrä että naiset haluaa komean ja top 10 miehen eikä mitään tavis miestä. Naisen tasolla ei ole väliä koska naiset on ne jotka aina päättää kenen kanssa haluavat olla. valitettavasti naiset sitten on sinkkuja mielummin jos eivät saa komeaa miestä. Yks tuttu tavis nainen on just tuollainen että miehen pitää olla komea 180 cm vähintään eikä mikään muu kelpaa.
Top 10-sijoitukseen tarvitaan paljon muutakin kuin komea ulkonäkö.
Äly. Tyhmät jankuttajat karsitaan välittömästi. Ne muistuttaa liiaksi pikkulapsia, eikä naiset kiihotu kitisevistä pikkukakaroista.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä tiedä ketään kuka noin ajattelisi.
Näet sellaisen tässä ketjussa ulisemassa, ettei"tavallinen mies kelpaa". Ikäänkuin olisi muka pakko kelvata, koska hänhän on mies. Huolisitko itse tuollaisen vänisijän, jos se olisi nainen? Vai tulisiko pikkasen oksennusta suuhun jo siitä, että se kehtaa olettaa olevansa oikeutettu mieheen.
En minäkään oikeassa elämässä tuollaista kitisijää tunne, mutta tunnen monta miestä, jotka roikkuvat somessa ja jauhvat manosfäärin paskaa. Yksi sellainen oli elämässäni pari viikkoa ja sitten kyllästyin siihen kitinään ja pistin hänet pois. Hän ei päässyt edes panemaan.
MIes voi vaikuttaa ihan kivalta. Sitten se avaa suunsa ja alkaa vinkua ja hyvästi.
juurikin näin