Pakko puuttua miehenä tähän keskusteluun "olen tavallinen mies ja minulle kuuluu täten nainen" mitä te oikein ajattelette?
Ei parisuhde asioita hoideta tai niitä lunasteta millään "hyvä tyyppi" pisteillä. Ei ne ole mitään kauppareissuja että voi mennä kupongin kanssa tiskille vaatimaan asioita. Kemia on sekotus miljoonia eri asioita 2 ihmisen välillä, niin syviä asioita mitä moni ei ikinä oo edes tullu ajatelleeks. Ei nää asiat pyöri minkään yhteiskunnan mittareiden mukaan minkälainen sä olet yhteiskunnan silmissä. Ei tämä mikään Kiina ole että täällä jaetaan jotain hyvä ihminen pisteitä ja niillä saadaan kumppaneita. Sitä arvoa ei aseta nainen sinulle, vaan sinä miehenä kuten minäkin miehenä asetan oman arvoni itselleni ja muut seuraavat sitä. !!!
Kommentit (24)
Kuka muka noin ajattelee? Kyse on jostakin massahysteriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä tiedä ketään kuka noin ajattelisi.
Näet sellaisen tässä ketjussa ulisemassa, ettei"tavallinen mies kelpaa". Ikäänkuin olisi muka pakko kelvata, koska hänhän on mies. Huolisitko itse tuollaisen vänisijän, jos se olisi nainen? Vai tulisiko pikkasen oksennusta suuhun jo siitä, että se kehtaa olettaa olevansa oikeutettu mieheen.
Kyllähän tällä palstalla kaikenlaista itkijää on mutta normielämässä ne loistavat poissaolollaan.
Sinä et ole mikään mies.
Sinä olet palstafemakko larppaamassa miestä.
Äijät, teidän tyhmyys karkottaa, näytitte ihan miltä tahansa. Tyhmyys ja huonot hampaat.