Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko puuttua miehenä tähän keskusteluun "olen tavallinen mies ja minulle kuuluu täten nainen" mitä te oikein ajattelette?

Vierailija
26.06.2026 |

Ei parisuhde asioita hoideta tai niitä lunasteta millään "hyvä tyyppi" pisteillä. Ei ne ole mitään kauppareissuja että voi mennä kupongin kanssa tiskille vaatimaan asioita. Kemia on sekotus miljoonia eri asioita 2 ihmisen välillä, niin syviä asioita mitä moni ei ikinä oo edes tullu ajatelleeks. Ei nää asiat pyöri minkään yhteiskunnan mittareiden mukaan minkälainen sä olet yhteiskunnan silmissä. Ei tämä mikään Kiina ole että täällä jaetaan jotain hyvä ihminen pisteitä ja niillä saadaan kumppaneita. Sitä arvoa ei aseta nainen sinulle, vaan sinä miehenä kuten minäkin miehenä asetan oman arvoni itselleni ja muut seuraavat sitä. !!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät, teidän tyhmyys karkottaa, näytitte ihan miltä tahansa. Tyhmyys ja huonot hampaat.

Vierailija
22/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka noin ajattelee? Kyse on jostakin massahysteriasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä tiedä ketään kuka noin ajattelisi. 

Näet sellaisen tässä ketjussa ulisemassa, ettei"tavallinen mies kelpaa". Ikäänkuin olisi muka pakko kelvata, koska hänhän on mies. Huolisitko itse tuollaisen vänisijän, jos se olisi nainen? Vai tulisiko pikkasen oksennusta suuhun jo siitä, että se kehtaa olettaa olevansa oikeutettu mieheen.

Kyllähän tällä palstalla kaikenlaista itkijää on mutta normielämässä ne loistavat poissaolollaan. 

Vierailija
24/24 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole mikään mies.

Sinä olet palstafemakko larppaamassa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi