Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo tänään aamulla sanoi että minulla on 55 lomapäivää käyttämättä.

Vierailija
26.06.2026 |

Että sinun tarttis pitää ne lomat joten lähdetkö heti lomalle. Voin mä lähtee sanelin siinä joten töihin vasta elokuussa. Eipä ole ennen käsketty lomalle tai enkä minä itse yleensä pyydä lomaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan palveluksessa eivät maksa rahana joten lomat täytyy pitää sanoi pomo. Varsinkin talvella tulee lomapäiviä kun muut sairastelee niin sitten itse joutuu olee töissä

Vierailija
22/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa eri korvaamaton! Haudassa sitten odottaa mitali.

Eihän tuo mitään korvaamatonta tarkoita, vaan sitä, että hilluu työpaikalla vaikkei edes tarvitse. Kun ei ole elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, nauti lomasta =)

Minulla on tänä kesänä 72 päivää (vkl mukana) joista pidetty reilu 30, sitä luokkaa aina. 

taideope

Opettajan ammatti on paras ammatti. Lomat ja palkka verrattuna työtunteihin.

 

T. Luokanopettaja

Kyllä, plus sisältö =) Tykkään lapsista ja nuorista, ilo tehdä töitä heidän kanssaan. Pitää meikäläisenkin nuorena.

taideope

Vierailija
24/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo väärässä ja HR on mokannut. Oikeasti sinulla on 30 lomapäivää, koska loput on nollautuneet 1.4.

Vierailija
25/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla lomiaan huomaamatta tai pystyy jemmaamaan niitä? Itse yritin jemmata ja minulla oli alkutwvesta 10 vanhaa lomapäivää. Pomo käski pitää ne jo keväällä ennen kesälomien alkua. Pöh. 

Helsingin kaupunki  oli kauan työnantajani, silloin hyvinä aikoina osan lomista sai säästää   tuleviin  vuosiin. 

Vierailija
26/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan valtion virkamiehenä oli todella hyvät lomaedut mutta myös vastuu omasta työstä, joten kovin pitkiä pätkiä ei voinut käytännössä lomailla. Meille kuului muistaakseni viikon hiihtolomakin ja jos jätti kesälomasta yhden päivän talvelle, niin sai muistaakseni vielä yhdeksän päivää siihen päälle. Todellisuudessa jatkuvasti siirtyi iso määrä lomapäiviä vuodesta toiseen kunnes niille tuli takaseinä vastaan ja oli pakko pitää. Neljän viikon yhtäjaksoista kesälomaa en pitänyt koko virkauran aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän