Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka idiootti täytyy olla

Vierailija
26.06.2026 |

Että käsittelee jotain kun olisi alkoholi ongelma, vaikka  ei ole. 
Kun kysyy että miksi niin vastaus   oli: En vaan tykkää että otat alkoholia 


No joo saa olla tykkäämättä, mutta jo tuo esitetään oikeasti huolena kun sitä ei ole eli  ei liikakäyttöä eikä huolestuttavaa paheksuttavaa käytöstä niin miksiköhön otetaan tuo muka huolenaiheeksi?

Hehheh! No ei tuollainen mene läpi kun  idiooteille aitona huolena. 
Häirintäähön tuo vain on 


Ja eikö hauskaa, että saatetaan jopa haastaa riitaan tuolloin, jotta näyttäytyisi että olisi ongelmia tuon takia. Hilpeää No fiksut huomaa laiken. . Idiootit ei. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se Fiksu? Jos luulet olevasi, niin opettele ainakin kirjoittamaan, ja vähän selvempää tekstiä.

Vierailija
2/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se Fiksu? Jos luulet olevasi, niin opettele ainakin kirjoittamaan, ja vähän selvempää tekstiä.

Tai kirjoita vähemmän kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako olet juonu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme