Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tummat hiukset, mutta värjään ne vaaleiksi

Vierailija
26.06.2026 |

Olenko siis tummahiuksinen vai vaaleahiuksinen? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidoilla blondeilla on hauskempaa.

Vierailija
22/25 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet viehtyvät blondeista. Vetää puoleensa kuin hunaja kärpäsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetyperoksiidiblondi on blondimpi kuin blondi.

Blondi on muuten aikalailla samanlainen sana kuin N-sana:  alunperin viittaa väriin, mutta ajan myötä siitä on muodostunut haukkumasana hieman yksinkertaiselle naiselle, ja tämä kohdistettu vaaleaverikköihin.  

Ja jos sortoasioita ja orjuutusasioita mietitään, niin naisiahan on sorrettu ja sorretaan edelleen, tehty kotiorjiksi jne.  

Vierailija
24/25 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tummahiuksinen, joka on naamioitunut vaaleahiuksiseksi.

Mutta jos sun pitäisi ilmoittaa katoamisilmoitus minusta niin sanoisit että vaaleahiuksinen 

"Kadonneella on tummat hiukset, jotka on vaalennettu."

Tai vain että vaaleaksi värjätyt hiukset 

Vierailija
25/25 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondes have more fun,  tiesi jo Rod Stewart. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi