Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle tunikan sijaan jos haluaa piilottaa mahan?

Vierailija
26.06.2026 |

Jos tunikaa ei saa käyttää, niin millainen vaate pitäisi olla ihmisellä, joka haluaa peittää mahansa? Käykö takapuolen alle yltävä t-paita? Mitat 168/68, vyötärötön ihmismalli.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetat piilottamisen,huomaat että voit pukeutua niin kuin haluat, missä on hyvä olla.

Toiset syö salaatin päivässä ollakseen laiha - minä nautin elämästä.

Toiset on laihoja syövät mitä tahansa  -älä vertaa itseäsi heihin.

Liikalihavuus on terveysriski,  - pidä huolta itsestäsi....mutta nauti elämästä.😊

Vierailija
62/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Vierailija
64/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Voikohan sille tehdä mitään, jos on lukemisen ymmärtämisen kanssa jotain ongelmaa vai onko se sen kaltainen älyllinen haaste, jonka kanssa on vain opittava elämään? Kannattaa nyt kuitenkin lukea tuo aloitusviesti uudelleen ja miettiä mistä siinä nyt oikein olikaan kyse ja millaisia päätelmiä kirjoittajasta voi tehdä annettujen tietojen valossa. 

Vierailija
65/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Aivan ylipainon rajoilla BMI:n mukaan

Vierailija
66/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 5kg. Problem solved. Jos omppuna haluat olla lautavatsainen, painon tulee alkaa vitosella. 

182cm pitkänä vitosella alkava paino tekisi minusta alipainoisen (BMI 17,62)

No huh, noinko pitkä olet ja vielä iso maha! Ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Aivan ylipainon rajoilla BMI:n mukaan

Normaalipainoinen. Noilla mitoilla vaatteiden koko on M, eikä ole mitään syytä laihduttaa. 

Vierailija
68/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Aivan ylipainon rajoilla BMI:n mukaan

Normaalipainoinen. Noilla mitoilla vaatteiden koko on M, eikä ole mitään syytä laihduttaa. 

Jos on maha, on ylipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA. 

Opettele lukemaan! Ja yritä edes uusia tuota sanavarastoasi, jos on pakko näyttää tyhmyytensä.

Vierailija
70/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Aivan ylipainon rajoilla BMI:n mukaan

Normaalipainoinen. Noilla mitoilla vaatteiden koko on M, eikä ole mitään syytä laihduttaa. 

Jos on maha, on ylipainoinen

Kaikilla on maha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä:

- kuntosalikortteja saa edullisesti. PTtä ei tarvi, netti on pullollaan kunto-ohjelmia, pilatesta yms.

- korsetti tiukalle, samalla voi ruveta käyttämään naisellisia sukkanauhasukkia 

Tämä! 99% "kehopositiivisista" voi tehdä asialle jotain.

Aloittaja on normaalipainoinen.

Aivan ylipainon rajoilla BMI:n mukaan

Normaalipainoinen. Noilla mitoilla vaatteiden koko on M, eikä ole mitään syytä laihduttaa. 

Jos on maha, on ylipainoinen

On tämä naisviha kyllä jotenkin niin näkyvää nykyään. Naisilla on täysin normaalia mahan kohdalla pieni pyöreys. Pukeutua voi myös niin, että se näyttää todella hyvältä. Aloittajalla ei ole mistään pääteltävissä tarvetta muuttaa itseään mitenkään ja tästä syystä varmastikkin hän kyseleekin pukeutumisvinkkejä, ei tapoja muuttaa itseään. 

Ja teinipojille on luonnollista ettei aikuisen naisen kroppa kiinnosta, eikä kuulukkaan kiinnostaa, mutta ei kuuluisi myöskään kiinnostaa vängätä pukeutumisesta aikuisten naisten kanssa. Teidän omat pukeutumistyylithän on jotain kalsarit paljastavat lököttävät farkut ja musta huppari, en usko että teillä on kovin paljon annettavaa tähän keskusteluun.

Vierailija
72/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni-klovnin housut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ymmärtäneet sitten väärin,pahoittelut mutta yleensä juuri iso vatsa halutaan peittää.Tuskin normaalipainoisella on siinä ongelmaa.

Vierailija
74/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan että tunikan käyttö on kiellettyä.

Ei ole kiellettyä, mutta ap itse halusi häivyttää keskivartaloa pois. Ikävä kyllä tunika sopii hoikille ja nuorille, mutta ylipainoisilla se korostaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76/76 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla kehopositiivinen ja korostaa iisoa massua. Näin tässä yksi päivä läskin, joka liikkui valkoisissa läpinäkyvissä lyhyissä alushousun näköisissä tekeleissä, jotka paljastivat selluliittisen löysän laatikkoperseen, hikisen pitkän persevaon ja vähän muutakin. Oikein ylpeänä laahusti esitellen persettään. Yleensä en kommentoi noita, mutta nyt tuli ihan ääneen todettua, että hyivittu. Ei suoraan otukselle kuitenkaan. Kuvottavinta hetkeen. Hoitamattomat mt-ongelmat voivat näkyä myös täysin epäasiallisessa pukeutumisessa julkisilla paikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi