Mitä päälle tunikan sijaan jos haluaa piilottaa mahan?
Jos tunikaa ei saa käyttää, niin millainen vaate pitäisi olla ihmisellä, joka haluaa peittää mahansa? Käykö takapuolen alle yltävä t-paita? Mitat 168/68, vyötärötön ihmismalli.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta 5kg. Problem solved. Jos omppuna haluat olla lautavatsainen, painon tulee alkaa vitosella.
Silloin olet H-mallia. Omppu pystyy siihen hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
No hetihän tästä tuli sheimaus-ketju.
Tietenkin. Kysyt mitä tahansa tällä palstalla, on vastaus LAIHDUTA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Laihduta 5kg. Problem solved. Jos omppuna haluat olla lautavatsainen, painon tulee alkaa vitosella.
182cm pitkänä vitosella alkava paino tekisi minusta alipainoisen (BMI 17,62)
Paras keino on kiinnittää katse muualle eli ei kuvioita vaatteessa mahan kohdalla. Ei vöitä. Ei poikkiraitoja vyötärön kohdalla. Sen sijaan laita näyttävä kampaus, näyttävät korvakorut, kaunis huivi tai kaulakoru. Jos ne eivät innosta niin hanki näyttävä laukku, sukat tai kengät.
Idea on pitää vaatetus yksinkertaisena sen mahan kohdalla ja antaa yksityiskohtien olla muualla. Vaatteen ei tarvi olla mikään overoversize-säkki. Pientä väljyyttä saa toki olla. Kuvioita voi olla huivissa, housuissa, hameessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko mammat nyt lopultakin päättää.
Jos läskit kerran ovat kehopositiivisuutta ja suorastaan iloinen ja kaikkien kannattama asia niin tokihan kaikkien pitää saada nauttia niistä.
Tuohan on hirveää kehonegatiivisuutta kun yrittää peitellä posiviivista mahaa.
Kehopositiivisuus on sitä että jokaisella on oikeus olla omassa kehossaan rauhassa, ilman ulkopuolisten puuttumista sun painoon tai muuhunkaan miltä näytät. Alasti ei tietenkään saa esiintyä julkisesti ja työnantajat voi asettaa tiettyjä vaatimuksia.
Kun olet 58-60kg niin vatsa alkaa olla siedettävän näköinen. Omenavartalolla. Olet silloin lähellä H-mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta 5kg. Problem solved. Jos omppuna haluat olla lautavatsainen, painon tulee alkaa vitosella.
Silloin olet H-mallia. Omppu pystyy siihen hoikkana.
Minä olen entinen omppu ja nykyinen hoikka, jonka vatsalihakset näkyvät. Vartaloni on tasapaksua H-mallia.
Suosittelen kurkkaamaan facebookista Lindsey denver shopin sivut. Tilannut en ole mitään, mutta sivustolla on mahtavia pukeutumisvinkkejä pömppömahaisille.
Minkälaisella vaatteella saa pepun piiloon ettei miehet toljottele eivätkä käy lääppimään?
Kokovartalokaapu, musta. Musta hoikentaa ja kaavun alla voi olla vaikka ilkosillaan. Plussana aavikon tuonnit jättää rauhaan jos vielä laittaa huivia päähän.
Miksi sun pitää peittää itsesi? Ole itsesi paras kaveri: tuo itsesi esille juuri sellaisena kuin olet! Ja se kännykkä ja sos.media huitsin nevadaan nyt, kun tällaisia aloituksia taas tuppaa. Eläkää ihmiset täysillä, älkää vertailko elämäänne - elämä on lopulta lyhyt
N56
Vierailija kirjoitti:
Paras keino on kiinnittää katse muualle eli ei kuvioita vaatteessa mahan kohdalla. Ei vöitä. Ei poikkiraitoja vyötärön kohdalla. Sen sijaan laita näyttävä kampaus, näyttävät korvakorut, kaunis huivi tai kaulakoru. Jos ne eivät innosta niin hanki näyttävä laukku, sukat tai kengät.
Idea on pitää vaatetus yksinkertaisena sen mahan kohdalla ja antaa yksityiskohtien olla muualla. Vaatteen ei tarvi olla mikään overoversize-säkki. Pientä väljyyttä saa toki olla. Kuvioita voi olla huivissa, housuissa, hameessa jne.
Tässä oli nyt joitain pätemättömiä vinkkejä. Pullukankin kannattaa käyttää vöitä, koska se todellinen pullukan muoto on joka tapauksessa pienempi kuin se silhuetti minkä väljä vaate ilman vyötä tekee. Vartalon muotoa saa korostaa ja pullukallakin kyllä on vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Eriväriä olevat hame ja lyhythihainen paita. Hame ei a-linjainen.
Yleensä ei ole kovin hoikentava vaihtoehto katkaista värillä vartalo keskeltä, mutta jos jalat ja muu vartalo paitsi vatsa ovat hoikat sitä voi ehkä korostaa.
Nyt on myynnissä muodikkaita väljiä lyhyempiä kaulasta ja olkapäiltä rypytettyjä pellava ja puuvillapaitoja. NE näyttävät kivalta vaikka farkkujen kanssa.
Silti ainakin yli 45 vuotiailla tyylikkäin kesävaate on istuva oikean kokoinen, riittävän pitkä mekko. Tai yhtenäinen paita-housut kokonaisuus samasta kankaasta.
En ole kuullutkaan että tunikan käyttö on kiellettyä.
Kaikkein yksinkertaisinta olisi laihduttaa.
Kannattaa nyt sitten tällä palstalla muistaa, että täällä kommentoi pikkupojat, joille tietysti on luonnollista että eivät viehäty aikuisen naisen kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta 5kg. Problem solved. Jos omppuna haluat olla lautavatsainen, painon tulee alkaa vitosella.
potaskaa
Naisilla on hupaisa uskomus, että miehiä voi huijata vaatetuksella. Hulluimmat uskovat, että jopa toisia naisia.