Ammatti, jonka arvostat korkealle
Kerrankin positiivisen kautta
đđ» = Arvostan
đđ»= En arvosta
Kommentit (682)
Siis oikeat työt missÀ palkka on noin 3000e kk verojen jÀlkeen. Loput työt on sellaisia ettei niitÀ kannata tehdÀ ja on hölmöÀ tehdÀ edes, koska ne ei ole oikeasti töitÀ ja niillÀ ei elÀtÀ itseÀÀn ja ei niitÀ pitÀisi ollakaan. Arvotus on matematiikkaa ja nÀkyy numerona tilillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ammateista on jollain tavalla tÀrkeitÀ ja arvostuksen arvoisia. Poikkeuksena ovat lÀhinnÀ sellaiset ammatit , jotka perustuvat epÀeettiseen toimintaan. Ammatin yhteiskunnallinen merkitys ei myöskÀÀn merkitse samaa, ettÀ kyseessÀ olisi mieluisa tai tavoiteltava ura. Vaikka moni pitÀÀ esimerkiksi siivoojan tai roskakuskin työtÀ erittÀin tÀrkeÀnÀ yhteiskunnan toimivuuden kannalta ja arvostaa heidÀn tekemÀÀ työtÀ, harva kuitenkaan haluaisi itse tehdÀ juuri sitÀ työtÀ.
Samaa mieltÀ. Itse moikkaan aina siivoojaa joka kÀy meidÀn toimistolla siivoomassa
Linkkitornin asentaja joka on uransa huipulla.....
t. haudankaivaja
Fyysikko
Palomies
Poliisi
Nosturinkuljettaja = korkeanpaikan kammoisena en voisi itse koskaan
Siivoaja vai miten heitÀ nykyÀÀn kutsutaan. Todellista karma joogaa siistiÀ muiden jÀlkiÀ.
Lumenpudottaja
Nuohooja eli nokikolari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ammateista on jollain tavalla tÀrkeitÀ ja arvostuksen arvoisia. Poikkeuksena ovat lÀhinnÀ sellaiset ammatit , jotka perustuvat epÀeettiseen toimintaan. Ammatin yhteiskunnallinen merkitys ei myöskÀÀn merkitse samaa, ettÀ kyseessÀ olisi mieluisa tai tavoiteltava ura. Vaikka moni pitÀÀ esimerkiksi siivoojan tai roskakuskin työtÀ erittÀin tÀrkeÀnÀ yhteiskunnan toimivuuden kannalta ja arvostaa heidÀn tekemÀÀ työtÀ, harva kuitenkaan haluaisi itse tehdÀ juuri sitÀ työtÀ.
Samaa mieltÀ. Itse moikkaan aina siivoojaa joka kÀy meidÀn toimistolla siivoomassa
Onk se ihimine
Opettaja on yhteiskunnan kannalta tÀrkein ammatti
Siivooja.
Ammatti mitÀ ei arvosteta mutta ilman kyseisiÀ ammattilaisia hukkuisimme kakkaan. MiettikÀÀ esim. metroasemia, toimistoja, kauppakeskuksia (ja varsinkin WC tiloja kauppakeskuksissa).
Rakennusfirmojen katonkorjaajat
Amnattirikollinen on aina ollut arvostuksissani korkealla, mutta kyseisen alan työpaikkaa en ole koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeat työt missÀ palkka on noin 3000e kk verojen jÀlkeen. Loput työt on sellaisia ettei niitÀ kannata tehdÀ ja on hölmöÀ tehdÀ edes, koska ne ei ole oikeasti töitÀ ja niillÀ ei elÀtÀ itseÀÀn ja ei niitÀ pitÀisi ollakaan. Arvotus on matematiikkaa ja nÀkyy numerona tilillÀ.
Toivottavasti mielipiteesi on sarkasmia. Jos ei ole niinâŠ..kuvittele yhteiskuntaa kun kaikki joiden palkka on alle 3000⏠kk verojen jĂ€lkeen lopettavat työnteon. TodennĂ€köisesti olisit korvia myöten pissassa aika pian.
Kosmologi