Ammatti, jonka arvostat korkealle
Kerrankin positiivisen kautta
👍🏻 = Arvostan
👎🏻= En arvosta
Kommentit (682)
Siis oikeat työt missä palkka on noin 3000e kk verojen jälkeen. Loput työt on sellaisia ettei niitä kannata tehdä ja on hölmöä tehdä edes, koska ne ei ole oikeasti töitä ja niillä ei elätä itseään ja ei niitä pitäisi ollakaan. Arvotus on matematiikkaa ja näkyy numerona tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ammateista on jollain tavalla tärkeitä ja arvostuksen arvoisia. Poikkeuksena ovat lähinnä sellaiset ammatit , jotka perustuvat epäeettiseen toimintaan. Ammatin yhteiskunnallinen merkitys ei myöskään merkitse samaa, että kyseessä olisi mieluisa tai tavoiteltava ura. Vaikka moni pitää esimerkiksi siivoojan tai roskakuskin työtä erittäin tärkeänä yhteiskunnan toimivuuden kannalta ja arvostaa heidän tekemää työtä, harva kuitenkaan haluaisi itse tehdä juuri sitä työtä.
Samaa mieltä. Itse moikkaan aina siivoojaa joka käy meidän toimistolla siivoomassa
Linkkitornin asentaja joka on uransa huipulla.....
t. haudankaivaja
Fyysikko
Palomies
Poliisi
Nosturinkuljettaja = korkeanpaikan kammoisena en voisi itse koskaan
Siivoaja vai miten heitä nykyään kutsutaan. Todellista karma joogaa siistiä muiden jälkiä.
Lumenpudottaja
Nuohooja eli nokikolari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ammateista on jollain tavalla tärkeitä ja arvostuksen arvoisia. Poikkeuksena ovat lähinnä sellaiset ammatit , jotka perustuvat epäeettiseen toimintaan. Ammatin yhteiskunnallinen merkitys ei myöskään merkitse samaa, että kyseessä olisi mieluisa tai tavoiteltava ura. Vaikka moni pitää esimerkiksi siivoojan tai roskakuskin työtä erittäin tärkeänä yhteiskunnan toimivuuden kannalta ja arvostaa heidän tekemää työtä, harva kuitenkaan haluaisi itse tehdä juuri sitä työtä.
Samaa mieltä. Itse moikkaan aina siivoojaa joka käy meidän toimistolla siivoomassa
Onk se ihimine
Opettaja on yhteiskunnan kannalta tärkein ammatti
Siivooja.
Ammatti mitä ei arvosteta mutta ilman kyseisiä ammattilaisia hukkuisimme kakkaan. Miettikää esim. metroasemia, toimistoja, kauppakeskuksia (ja varsinkin WC tiloja kauppakeskuksissa).
Rakennusfirmojen katonkorjaajat
Amnattirikollinen on aina ollut arvostuksissani korkealla, mutta kyseisen alan työpaikkaa en ole koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeat työt missä palkka on noin 3000e kk verojen jälkeen. Loput työt on sellaisia ettei niitä kannata tehdä ja on hölmöä tehdä edes, koska ne ei ole oikeasti töitä ja niillä ei elätä itseään ja ei niitä pitäisi ollakaan. Arvotus on matematiikkaa ja näkyy numerona tilillä.
Toivottavasti mielipiteesi on sarkasmia. Jos ei ole niin…..kuvittele yhteiskuntaa kun kaikki joiden palkka on alle 3000€ kk verojen jälkeen lopettavat työnteon. Todennäköisesti olisit korvia myöten pissassa aika pian.
Kosmologi