Ammatti, jonka arvostat korkealle
Kerrankin positiivisen kautta
👍🏻 = Arvostan
👎🏻= En arvosta
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Diblomi-insinööri
Dublo-insinööri
Vierailija kirjoitti:
Arkkitehti
Uudet rakennukset ovat rumia ja etenkin yksiöiden pohjapiirustukset surkeita. En enää arvosta!
Hoitajana arvostan tietty lääkäreitä, mutta myös erityisesti siistijöitä. Ilman heitä ei meidän töistä tulisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diblomi-insinööri
Dublo-insinööri
Ingen gör?
Reppuri eli kulkumulkku.
T.Jamppa
Diblomi-insinööri ja lääkäri.
Siistijä/siivooja/laitosapulainen. Millä nimellä näitä kutsutaankin?
Näitä tarvitaan AINA ja joka paikassa. Itse en tähän hommaan kovin helpolla suostuisi ja arvostan heitä erittäin suuresti että siivoavat muiden jälkiä mukisematta ja pitävät paikat siistinä jotta me muut voidaan työskennellä hyvissä olosuhteissa.
Tutkivat journalistit, jotka selvittävät yhteiskunnan epäkohtia. Joutuvat kohtaamaan uhkailuja ja painostusta, mutta eivät suostu ummistamaan silmiään ja hiljenemään.
Minä en arvosta mitään ammattia korkealle, mutta taitavaa tekijää ammatissa kuin ammatissa arvostan korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja. Niin paskaa ja huonosti palkattua, likaista, raskasta ja etovaa duunia, että nostan hattua niille jotka sitä kykenee tekemään. Vain eroottisena hierojana tai kosmetologina työskentely olisi ällöttävämpää.
Mulla oli haaveena jo nuoresta asti opiskella kampaajaksi jonka suoritinkin, tykkäsin ja vaikka olen eläkkeellä niin vieläkin leikkaan, teen permiksen kavereille. Pääsin ulkomaille kursseille, oli hyvä työpaikka. s
Vakuutuslääkäri - Pystyy noitumaan ihmisistä työkykyisiä lähes tuonpuoleisesta.
lampuri