Ammatti, jonka arvostat korkealle
Kerrankin positiivisen kautta
đđ» = Arvostan
đđ»= En arvosta
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Diblomi-insinööri
Dublo-insinööri
Vierailija kirjoitti:
Arkkitehti
Uudet rakennukset ovat rumia ja etenkin yksiöiden pohjapiirustukset surkeita. En enÀÀ arvosta!
Hoitajana arvostan tietty lÀÀkÀreitÀ, mutta myös erityisesti siistijöitÀ. Ilman heitÀ ei meidÀn töistÀ tulisi mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diblomi-insinööri
Dublo-insinööri
Ingen gör?
Reppuri eli kulkumulkku.
T.Jamppa
Diblomi-insinööri ja lÀÀkÀri.
SiistijÀ/siivooja/laitosapulainen. MillÀ nimellÀ nÀitÀ kutsutaankin?
NÀitÀ tarvitaan AINA ja joka paikassa. Itse en tÀhÀn hommaan kovin helpolla suostuisi ja arvostan heitÀ erittÀin suuresti ettÀ siivoavat muiden jÀlkiÀ mukisematta ja pitÀvÀt paikat siistinÀ jotta me muut voidaan työskennellÀ hyvissÀ olosuhteissa.
Tutkivat journalistit, jotka selvittÀvÀt yhteiskunnan epÀkohtia. Joutuvat kohtaamaan uhkailuja ja painostusta, mutta eivÀt suostu ummistamaan silmiÀÀn ja hiljenemÀÀn.
MinÀ en arvosta mitÀÀn ammattia korkealle, mutta taitavaa tekijÀÀ ammatissa kuin ammatissa arvostan korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja. Niin paskaa ja huonosti palkattua, likaista, raskasta ja etovaa duunia, ettÀ nostan hattua niille jotka sitÀ kykenee tekemÀÀn. Vain eroottisena hierojana tai kosmetologina työskentely olisi ÀllöttÀvÀmpÀÀ.
Mulla oli haaveena jo nuoresta asti opiskella kampaajaksi jonka suoritinkin, tykkÀsin ja vaikka olen elÀkkeellÀ niin vielÀkin leikkaan, teen permiksen kavereille. PÀÀsin ulkomaille kursseille, oli hyvÀ työpaikka. s
VakuutuslÀÀkÀri - Pystyy noitumaan ihmisistÀ työkykyisiÀ lÀhes tuonpuoleisesta.
lampuri