Lue keskustelun säännöt.
Ihmiset pelkää nykyään kesääkin ja helteitä
25.06.2026 |
Millon media pakotetaan ottamaan vastuuta pelottelustaan
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan pelkää, asteita just nyt Suomessa sopivasti. Eri asia Godzilla El Niño Euroopassa ja +40 lämpötilat ovat vaarallisia kyllä, nyt on paljon turisteja liikkeellä.
Kylmyys on tutkimuksien mukaan n. 20 kertaa vaarallisempi ihmiselle kuin kuumuus. Mutta tätähän media ja ilmastoalarmistit ei sattumalta mainitse.
Jos ihminen on alasti ulkona niin kyllä, kylmyys on pahempi. Vaan kun irl siihen vaikutetaan pukemalla lisää vaatetta päälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylmyys on tutkimuksien mukaan n. 20 kertaa vaarallisempi ihmiselle kuin kuumuus. Mutta tätähän media ja ilmastoalarmistit ei sattumalta mainitse.