Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko Suomen palata takaisin osaksi Ruotsia?

Vierailija
25.06.2026 |

Ruotsalaisten mukaan Suomea ei koskaan valloitettu ja kolonialisoitu vaan Suomi tuli osaksi Ruotsia luonnollisesti ja oli keskeinen osa ja toimija valtakunnassa aina siihen asti kunnes Suomi ryöstettiin heitltä pois väkivalloin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainoa suomalainen, josta ruotsalaiset pitävät, on Käärijä. Ei anneta heille sitä iloa, että saisivat Käärijän itselleen.

Vierailija
22/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% suomalaisista on venäläislähtöistä sukua. Miksi ruotsiin, mennään kotiin, Äiti-Venäjän yhteyteen. Sinne me kuulumme, sanokoot fasisti-militantit mita tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat geeneiltään idästä, kyllä. Mutta eivät suoraan slaaveja, vaan Uralin juurelta löytyy samaa geeniperimää kuin suomalaisilla. Ruotsin pohjoisosa on muuten myös itäistä perimää, ainoastaan n Luulajan tasalta alaspäin on keskieurooppalaista perimää enemmistöllä.

Vierailija
24/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat geeneiltään idästä, kyllä. Mutta eivät suoraan slaaveja, vaan Uralin juurelta löytyy samaa geeniperimää kuin suomalaisilla. Ruotsin pohjoisosa on muuten myös itäistä perimää, ainoastaan n Luulajan tasalta alaspäin on keskieurooppalaista perimää enemmistöllä.

Unkarainan Zelenskyi on puhunut että venäläiset eivät ole oikeita slaaveja vaan suomalaisia ja ukrilaisia, jotka ovat vaihtaneet omasta kielestä slaavilaiseen kieleen ja koittavat nyt omia itselleen myös slaavilaisen identiteetin ja historian ja Ukrainan miehitys ja valtaus on osa tätä kulttuurista appropriaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi