Tulisiko Suomen palata takaisin osaksi Ruotsia?
Ruotsalaisten mukaan Suomea ei koskaan valloitettu ja kolonialisoitu vaan Suomi tuli osaksi Ruotsia luonnollisesti ja oli keskeinen osa ja toimija valtakunnassa aina siihen asti kunnes Suomi ryöstettiin heitltä pois väkivalloin.
Kommentit (24)
70% suomalaisista on venäläislähtöistä sukua. Miksi ruotsiin, mennään kotiin, Äiti-Venäjän yhteyteen. Sinne me kuulumme, sanokoot fasisti-militantit mita tahansa.
Suomalaiset ovat geeneiltään idästä, kyllä. Mutta eivät suoraan slaaveja, vaan Uralin juurelta löytyy samaa geeniperimää kuin suomalaisilla. Ruotsin pohjoisosa on muuten myös itäistä perimää, ainoastaan n Luulajan tasalta alaspäin on keskieurooppalaista perimää enemmistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat geeneiltään idästä, kyllä. Mutta eivät suoraan slaaveja, vaan Uralin juurelta löytyy samaa geeniperimää kuin suomalaisilla. Ruotsin pohjoisosa on muuten myös itäistä perimää, ainoastaan n Luulajan tasalta alaspäin on keskieurooppalaista perimää enemmistöllä.
Unkarainan Zelenskyi on puhunut että venäläiset eivät ole oikeita slaaveja vaan suomalaisia ja ukrilaisia, jotka ovat vaihtaneet omasta kielestä slaavilaiseen kieleen ja koittavat nyt omia itselleen myös slaavilaisen identiteetin ja historian ja Ukrainan miehitys ja valtaus on osa tätä kulttuurista appropriaatiota.
Varmaan ainoa suomalainen, josta ruotsalaiset pitävät, on Käärijä. Ei anneta heille sitä iloa, että saisivat Käärijän itselleen.