Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko Suomen palata takaisin osaksi Ruotsia?

Vierailija
25.06.2026 |

Ruotsalaisten mukaan Suomea ei koskaan valloitettu ja kolonialisoitu vaan Suomi tuli osaksi Ruotsia luonnollisesti ja oli keskeinen osa ja toimija valtakunnassa aina siihen asti kunnes Suomi ryöstettiin heitltä pois väkivalloin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että haluaisivat Suomen osaksi itseään?

Haluaisitko sinä Venäjän osaksi Suomea?

Vierailija
2/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nej.

 

Ruotsi voi anoa pääsevänsä osaksi Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että haluaisivat Suomen osaksi itseään?

Haluaisitko sinä Venäjän osaksi Suomea?

Ruotsissa on liike ja yksittäisä ihmisiä joka haluavat Suomen takaisin. Vähän samalla tavalla kuin mitä täällä Suomessa on ollut "Karjala takaisin" huutelijoita.

Vierailija
4/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous ei ainakaan menisi huonompaan suuntaan, ruotsalaiset osaa talouden ja markkinoinnin paljon suomalaisia paremmin, eikä siellä demarit ole koskaan myyneet valtion omaisuutta muihin maihin alihintaan.

Vierailija
5/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsenäisyys on heittämällä paras vaihtoehto. Ei paluuta menneeseen, ei kumpaankaan ilmansuuntaan.

Vierailija
6/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta kansa tarvitsee nyt rahaa ja loput loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on myyty kaikki yhtiöt naapuriin, siksi niillä menee niin hyvin.

Vierailija
8/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ei osaksi Ruotsia eikä osaksi Venäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ab 27 Miljardia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti, mutta aina mieluummin Ruotsi kuin Venäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska Suomesta on tullut taantuva maa. Kaikki menee huonompaan suuntaan. Emme selvästikään pärjää itsenäisinä. Liittyminen takaisin Ruotsiin on ainoa keino säilyttää hyvinvointivaltio. Mitä iloa itsenäisyydestä on, jos kaikki menee aina vain huonommaksi?

Vierailija
14/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan taas Lauri joka vastustaa suvivirren laulamista kouluissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät takuulla huolisi meitä enää nykyään! Nokian maailmanvalloitus on muisto vain, samoin PISA-kärkisijat, ja mukana tulisi julmetusti Venäjän rajaa.

Vierailija
16/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä takaisin Ruotsin kuningasvallan alle, niin voisi olla kerrankin ylpeä kotimaastaan. Ainoa vain, että tämä mitätön ja säälittävä r y zzämaa nimeltä Suomi olisi mainehaitta eikä kelpaisi naapurille Ruotsille pilaamaan heidän arvokkuuttaan.

Vierailija
17/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rkp vaati jo hallitus neuvotteluissa että suomen armeijalle ei vaadita lyhyitä hiuksia ruotsalaiset pelkäsivät siili tukkaisia eivät uskaltaneet yhdyntää ehdotella.

Vierailija
18/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa halutaan pysyä yksikielisinä, ja sen kyllä selvästi huomaa.

Vierailija
19/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalainen soittaa silmät kiinni humalassa haitaria ja muistelee lapsuutensa kotipihaa ja savunhajuista pontikkaa, ruotsalainen ei tajua tuosta sielunmaisemasta todennäköisesti mitään. 

Veli venäläinen taas ymmärtää luultavasti varsin hyvin ja saattaa tirauttaa muutaman kyyneleenkin yhdessä suomalaisen kanssa, mutta ei kiitos Suomea osaksi Venäjää eikä mitään muutakaan maata.

Vierailija
20/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoruotsalainen kuvittelee keskivertosuomalaisen samanlaiseksi kuin keskivertosuomalainen kuvittelee romanin, niin mitähän tuostakin tulisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi