Mitä teillä on ruoiksi pe-su?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekis vaikka fajitoja paprika/sipulilla. Toiseksi päiväksi vaikka ceasarsalaatin. Tosin molempiin tulee kanaa... Uuniperunat tai katkarapuleivätkin kuulostais hyvältä. Jotain minkä kanssa sopii hyvä riesling.
Miten teet nuo fajitakset?
Kuukleta niin siellä 100 ohjetta .
Uusia perunoita, silliä ja tilliä.
Perunat perjantaille, silliä lauantaina ja sunnuntai menee tillillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pöljät tuntemattomana tuntemattomille näitä täällä luettelette. Onko antoisaa keskustelua?? 😂😂😂😂😂😂😂
Kyllähän tänne pöljät lurttelee mittojaan, tulojaan. Montako kivaa lukenut, monetko rintsikat omistaa, päänymärysmittojaan ym.....😝😆
Eipä ole eri viikonpäiville nimettyä ruokaa. Eli ihan on liha tai kalapitoista ja välillä riisryyni tai mannapuuroa. Ja turha kenenkään sanoa mitään yäk tai hyi koska työlle pakko mut ei ruualle.