Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on ruoiksi pe-su?

Vierailija
25.06.2026 |

Pää lyö tyhjää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole eri viikonpäiville nimettyä ruokaa.  Eli ihan on liha tai kalapitoista ja välillä riisryyni tai mannapuuroa.  Ja turha kenenkään sanoa mitään yäk tai hyi koska työlle pakko mut ei ruualle. 

Vierailija
22/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekis vaikka fajitoja paprika/sipulilla. Toiseksi päiväksi vaikka ceasarsalaatin. Tosin molempiin tulee kanaa... Uuniperunat tai katkarapuleivätkin kuulostais hyvältä. Jotain minkä kanssa sopii hyvä riesling. 

Miten teet nuo fajitakset?

Kuukleta niin siellä 100 ohjetta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, silliä ja tilliä.

Perunat perjantaille, silliä lauantaina ja sunnuntai menee tillillä.

Vierailija
24/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pöljät tuntemattomana tuntemattomille näitä täällä luettelette.  Onko antoisaa keskustelua??   😂😂😂😂😂😂😂

Kyllähän tänne pöljät lurttelee  mittojaan, tulojaan. Montako kivaa lukenut, monetko rintsikat omistaa, päänymärysmittojaan ym.....😝😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme