Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on ruoiksi pe-su?

Vierailija
25.06.2026 |

Pää lyö tyhjää...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakeittoa.

Vierailija
2/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä vielä tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa ja jotain kastiketta ja munakasta

Vierailija
4/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachot

Kanaa

Lohi

Vierailija
5/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhenmaksa pallerot ja occo kukkoa punaviinissä.

Vierailija
6/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mika sul on ruoka tanan? -maksa laatikko -okei, ma maksan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekis vaikka fajitoja paprika/sipulilla. Toiseksi päiväksi vaikka ceasarsalaatin. Tosin molempiin tulee kanaa... Uuniperunat tai katkarapuleivätkin kuulostais hyvältä. Jotain minkä kanssa sopii hyvä riesling. 

Vierailija
8/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta.

Ei sipsejä kuten kehopositiivisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurojen litramyynnistä haetaan riisipuuroa, lohi-tai lihakeittoa tai spagettivuokaa 👍

Vierailija
10/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vielä tiedä. Huomenna ruokakauppaan. Viikonlopuksi luvattu hellettä, niin ei viitsi mitään kovin tuhtia miettiä/ostaa, kun tuskin niin maistuisikaan, koska kuumuus. Ehkä jotain kalaa pannuun/grilliin, pari varhaisperunaa, salaattia ja kermaviilikastike niille. Tai grillata jotkut pihvit ja niiden kanssa kevyesti pikkelöity kaalisalaatti uudesta kaalista. Jotain tuollaista. Alkuillasta. Muuten vaan jotain tavisviiliä, mansikoita, melonia, herneitä, voileipä (muut ateriat ja syömiset). Teetä ja kahvia ja vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokoja.

Vierailija
12/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin et huomenna vois olla tortillaa,mut en sen edemmäs miettinyt. Ehkä ostas grillattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kävin kaupassa, kaalilaatikko ja muusi + lihapullat menussa viikonloppuna. Tai todennäköisestihän noita syö yksinasuja vielä maanantainakin.

Vierailija
14/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos pää lyö tyhjää niin meneppä ruokasivustoille niin aukeaa miljoona ehdotusta.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruoiksi:

- riisiä

- kanaa

- rasvatonta maitorahkaa

- 4 viljan puuroa

- riisipuuroa

- tonnikalaa

- pähkinöitä

 

Eli kaikkea sitä mitä ylipainoinen läski keski-ikäinen suomalainen nainen ei syö, kun hän yrittää syödä itsensä hengiltä. Jep ja ongelma on myös se että 40v naiset on minua 3x kertaa isompia. Miten norsun kanssa harrastetaan muka seksiä?

Vierailija
16/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä on ke-to dieetti. Ma-su on saatava täyteen. Muuten tulee la-su. 

Vierailija
17/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, lämminsavulohta ja silliä ainakin

Vierailija
18/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekis vaikka fajitoja paprika/sipulilla. Toiseksi päiväksi vaikka ceasarsalaatin. Tosin molempiin tulee kanaa... Uuniperunat tai katkarapuleivätkin kuulostais hyvältä. Jotain minkä kanssa sopii hyvä riesling. 

Miten teet nuo fajitakset?

Vierailija
19/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusausta, koska pitää säästää ja se ei liikoja maksa. Perjantaista sunnuntaihin sitä.

Vierailija
20/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pöljät tuntemattomana tuntemattomille näitä täällä luettelette.  Onko antoisaa keskustelua??   😂😂😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä