Taidan ostaa sähköauton seuraavaksi
Valinnanvaikeus iskee. Suosittele omaasi. Lataus kotipihassa ja päivittäin ajoa noin 50km.
Hirveän isoa rangea en tarvitse.
Ei kiinalaista.
Budjetti max. 50 000.
Pääsääntöisesti ajan vain yksin.
Kommentit (8)
Polestar 2 ollut hyvä. Mutta se on kiinalainen.
Vierailija kirjoitti:
Polestar 2 ollut hyvä. Mutta se on kiinalainen.
Volvon suunnittelua ja alusta. En tyrmäisi heti.
Osta 2v ikäinen niin hinta -40% uuteen verrartuna.
Vierailija kirjoitti:
Osta 2v ikäinen niin hinta -40% uuteen verrartuna.
Museoauto. Vanhaa tekniikkaa ja Bugeja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Osta 2v ikäinen niin hinta -40% uuteen verrartuna.
En ikinä osta käytettyä kun uusiakin on saatavilla.
En saa rahoja mukaan hautaan.
Ap
SEAT Mii electric.
Loput rahat sijoitukseen.
-Kylmät kädet
Tesla... joku malli tai Polestar 2. Varmoja valintoja.