Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (2619)

Vierailija
1701/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiialla on jäänyt päälle esittää jotain pikkutyttöä. Miehet ovat  silloin hänelle varmasti  avuliaampia ja jotkut pitävät söpönä. Hyvä silti tanssiopena mutta ei ikinä tuomariksi piipittämään.

Vierailija
1702/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa tuomarit ovat aikansa eläneet. Tai lopettakaa ohjelma, turhuuksien turhuus.

Ketkä tulisi sitten noiden tilalle? Jutta Helenius,Mikko Ahti ja Matti Puro olisiko siinä hyvä kombo?

Höpsistä! Tuomaristo on just näin hyvä. Kenenkään tilalle ei ketään. Jorma on ihan huippu ja hauska <3 .

Jotenkin kestän juontajavaihdoksen, mutta tuomaristoa ei sorkita! Just jämpti näi!...ja suut suppuun asiasta!

Mitähän herkkuja hakis illan huippuhetkeen? Ehdotuksia.

Pakostakin tulee ainakin yksi tuomarivaihdos,jos tulisi sellainen uutinen,että Jorma lähtenyt Aira Samulinin luokse taivaaseen. Elämästä kun ei tiedä,että milloin oma lähtöaika tulee.

Taivaaseen? Niin varmaan. 🤭

Tietysti sinne, jos joku sinne haluaa. Et voi sitä estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisiko Ansku Bergström tulemaan tuomariksi,jos tuotannosta kysysivät. Jos tuomarit vaihtuu, niin voisivat olla niistä entisistä tanssinopeista valittu.

Ei yhtään puhevikaista sanomaan yhtään mitään, jotain rajaa sentään.

Entä Saana Akiola? Saana ainakin on sellainen ''Topakka täti'' joka sanoo asiat suoraan.

Ei ketään noin nuorta. Karismaa pitää olla miljardi kertaa enemmän, siinäpä olisikin pulma.

Vierailija
1704/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illaksi on suklaakeksejä ja lakuja🤤

Pepsi Maxia: Mahtaakohan jompi kumpi viedä yöunen. Ai niin, ketään ei vielä tiputeta, joten ei. Aika tylsä jakso, kun kukaan ei vielä tipu.

No en mä sipsejä teen tai veden kanssakaan juo. Kokis on ainoa, joka sopii sipsien kanssa yhteen. 

Mielenkiintoinen jakso tulossa silti, vaikkei kukaan putoa. Näkee, minkälainen alkutaso kenelläkin kilpailijalla on. 

Ja miten Veronica handlaa ekan suoran lähetyksen. 

Vierailija
1705/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko ne jo viimein tanssisi!?!! 

Toivotaan että aikaa annetaan ainakin yhdelle tanssille, ei aika ole pelkille juontajien lässytyksille.

Vierailija
1706/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte herkuttelemaan noin paljon? Minä söin just viikon aikana hiljalleen suklaalevyn ja eikö taas housunvyötärö kiristä :( että illalla varmaan kuorin porkkanoita...

Vierailija
1707/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä herkkuja ootte varanneet iltaa varten? Mulla on varattuna pussi Estrella valkosipulisipsejä ja Pepsi max-kokista. 🤪

Pop corneja, valmiita, ei mikrossa tehtäviä.

Ehdottomasti valmiita. EI mikropoppareita!

Kaamea tilanne, kun palohälytin alkaa soida, yrität hiljentää sen, tuuletat, erottelet hiiltyneet, poltat sormesi...

Käperryt viltin alle hyvään katseluasentoon. Palaneelta vielä haisee ja maistuu...se mitään, mutta ensimmäiset kaksi paria ovat jo tanssineet!!!!

Sipsejä ja kokista.

Vierailija
1708/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte herkuttelemaan noin paljon? Minä söin just viikon aikana hiljalleen suklaalevyn ja eikö taas housunvyötärö kiristä :( että illalla varmaan kuorin porkkanoita...

No me herkutellaan vaan viikonloppuna. 

Vierailija
1709/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sad...

Hedelmiä+marjoja ennemmin. Porkkanat on vähän ankeita yksistään.

Vierailija
1710/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummaa kun joka paikasta säästetään ja ihmisiä irtisanotaan, niin miksi ihmeessä toinen juontaja tanssikisaan. Eikö siinä yksi pärjäisi, saattaisi jopa jäädä aikaa tanssillekin.

Vierailija
1711/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me herkutellaan vaan viikonloppuna. 

Joo mutta minä en sitten herkutellut viikonloppuna. Vai onko siis niin että viikonlopun herkuttelut käyttäytyy eri tavalla?

Vierailija
1712/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepsi Maxia: Mahtaakohan jompi kumpi viedä yöunen. Ai niin, ketään ei vielä tiputeta, joten ei. Aika tylsä jakso, kun kukaan ei vielä tipu.

No en mä sipsejä teen tai veden kanssakaan juo. Kokis on ainoa, joka sopii sipsien kanssa yhteen. 

Mielenkiintoinen jakso tulossa silti, vaikkei kukaan putoa. Näkee, minkälainen alkutaso kenelläkin kilpailijalla on. 

Hyvä, ettei ketään vielä tiputeta. Ehtii enemmän muodostaa omaa suosikkiaan. Kyllä sitä vielä ehtii jännittämään.

Vierailija
1713/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitä yhdestä suklaalevystä tuskin johtuu? (Tai no olihan Tobleronella niitä 4,5kg patukoita ;-)) En tiedä, kiitän geeniloton jumalia siitä että mä voin vedellä sekaisin juustonaksut ja suklaalevyt, pizzat ja berliininmunkit, päivittäin ;-) 

Vierailija
1714/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Helenius kävisi jatkossa tuomaristoon sitten kun hän päättää lopettaa opettajana tuossa. 

Juuri niin, Sami olisi todella hyvä tuomaristoon.

Vierailija
1715/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juontajasta pitää tehdä niin suuri numero? Hehän ovat sivuosassa ja tanssijat pääosassa.

No enemmmän ne on esillä  läpättämässä kuin kukaan noista yksittäisistä tanssijoista

Yksi juontaja riittäisi

Ei yksi juontaja riitä, koska hän ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa. 🤦

Se oliskin näky kun yksi juontaja juoksis siellä paikasta toiseen. 😆

Ootko edes katsonut tätä ohjelmaa koskaan...? 

Katsopa nyt sillä ajatuksella, että olisi vain yksi juontaja ja mieti uudestaan. 

Pikku järjestelykysymys, ja säästöä tulisi

Vierailija
1716/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lingman, palstan "riemuksi", tanssii parhaiten. 

Vierailija
1717/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa tuomarit ovat aikansa eläneet. Tai lopettakaa ohjelma, turhuuksien turhuus.

Äläs nyt, täytyyhän Helenan päästä esittelemään rintavakoaan ja Jorman nauramaan suu vinossa ja kieli poskessa.

Helenalla on kauniisti korjatut rinnat ja Jormahan on melkoinen ilopilleri....ei tietenkään aina.

Vierailija
1718/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä pudottamisista ollenkaan. Hyvä kun ei pudoteta ketään tänään.  Oikeastaan lopetan katsomisen heti tanssien jälkeen enkä seuraa  pudottamisoperaatiota  lainkaan.

Vierailija
1719/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa kuuluukin syödä melkein hotkien, nopealla tempolla kuitenkin. Ei siitä pikku napostelulla tule kuin lihavaksi. Minulla monivuotinen kokemus. Mottoni on joskus kuultu lausahdus : sokeri ahmii rasvat pois. Kokeile.

Vierailija
1720/2619 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä pudottamisista ollenkaan. Hyvä kun ei pudoteta ketään tänään.  Oikeastaan lopetan katsomisen heti tanssien jälkeen enkä seuraa  pudottamisoperaatiota  lainkaan.

Minulle riittää pelkkä arvostelu ja se ihanan jännittävä pudotus.