Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (1087)

Vierailija
921/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 70 ja tiedän kyllä Veronica Verhon. Sen sijaan mukana on kilpailijoita, joista en ole aiemmin kuullutkaan, kuten se tatuoitu ex-upseeri. Ennakkosuosikkia minulla ei vielä ole, se selviää vasta kun olen nähnyt miten kilpailijat tanssivat.

Vierailija
922/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronican tatuoinnit on monen mielestä karseat, oikeasti. Tod.erikonen  valinta muutoinkin.. Formaatin vastainen jopa. 

Tässä nyt alleviivataan jokaisen oikeutta olla sellainen kuin on. Vähät perinteistä ja tavoista.

Ihan harkittu keskisormen näyttö vanhemmille katsojille.

Tämä ohjelma on MTVeen lypsylehmä. Haluavat varmistaa, että tuottaa jatkossakin. Siksi on selkeästi suunnattu ohjelmaa vuosi vuodelta enemmän nuorille katsojille. Ne vanhat kun ei voi loputtomiin ohjelmia katsoa...

Eliniän ennuste nousee. Vaikka vanhainkodeissa viedäänkin omaan sänkyyn ennen iltapalaa, niin jos olisi niin onnekas, että olisi ollut omaa rahaa säästössä ostaa oma televisio, voisi omassakin huoneessa katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 65-vuotiaat eivät tunne Verhoa. Eli ei ole koko kansalle tuttu. 

Veronika oli juontajana viimeksi television puolella ohjelmassa Koko Suomi leipoo. Hyvin osasi olla näkymätön jos häntä ei tunnisteta:D

Kaikki eivät katsoneet kyseistä ohjelmaa. Onko ollut  missä muissa ohjelmissa?

Vierailija
924/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää kiinnosta koko TTK. Katsoin vielä sitkeästi tämän illan aloitusjakson. Samaa pinnallista kehuskelua koko ohjelma. Onneksi voin itse valita, mitä kannattaa katsoa. Onnea vain matkaan! Minulle riitti.

Ja kaikki ne epäterveelliset syömismainoksetkin. Ehkä parempikin, ettei me katsota.

Vierailija
925/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää kiinnosta koko TTK. Katsoin vielä sitkeästi tämän illan aloitusjakson. Samaa pinnallista kehuskelua koko ohjelma. Onneksi voin itse valita, mitä kannattaa katsoa. Onnea vain matkaan! Minulle riitti.

Kaikki on enemmän tai vähemmän pikkuvanhoina lapsina aloittaneita somepersoonia, flown ja ulkonäön avulla pienistä rooleista tuttuja muka hauskoja. Yksi vanhin, jonka nimeä en saa mieleen heti, näytti aivan Uuno Turhapuron kaksoisolennolta, etenkin tanssityyliltään vatsa pullottaen, tuli mieleen tanssikohtaus Uuno Epsanjassa.

Älä hauku hyvää persoonaa!

Vierailija
926/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi lopettaa koko ohjelma.

Tiedätkö kun katsominen ei ollenkaan pakollista. Jos pahaa tekee, niin älä ihmeessä katso ja kannattanee myös pysyä poissa kyseisen ohjelman kommenttiketjuista. Sinua saattaa kummasti helpottaa, kun unohdat koko ohjelman olemassaolon.

Mitä (suomenkielisiä) vaihtoehtoja on sunnuntai-iltana televisio-televisiosta samaan aikaan. Onneksi Ylen 20.30 uutiset sentään.

Vierailija
927/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän paha nyt, kun moni asia tökkii edelleen, mutta itse tanssit kiinnostaa vielä.

Vierailija
928/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te paskat ette uskalla myöntää että hyvännäköiset vituttaa.. Sosiaalisista syistä ootte heille maireita koska se saa teidät näyttämään valheellisesti paremmalta.. 

Vierailija
929/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kommentit, että pitäisi olla joku kypsempi/aikuisempi juontaja. Katsokaa kilpailijoita!!! Ei nekään mitään mummoja/pappoja oo, kolmea lukuunottamatta.

Vierailija
930/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, miten upealta Susanna Laine olisi näyttänyt niissä kaikissa iltapuvuissa.

Vierailija
931/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja taas alkaa naisjuontajan mollaaminen.... tähän asti lytättiin Vappua ja nyt on sitten Veronican vuoro, ei edes ehtinyt aloittaa juontoja. vaan samapa tuo kuka siihen olisi tullut, samaa marinaa olisi ollut. tuskin sellaista juontajaa onkaan joka kaikkia miellyttäisi. 

Alkaa tietenkin. Niin aina, kun valitaan epäsopiva moneksi vuodeksi ja sitten taas epäsopiva.

Mutta Vappu oli kuitenkin hyvä

Vierailija
932/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät? Vai eikö sekään kelpaa?

Vierailija
933/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on enemmän tai vähemmän pikkuvanhoina lapsina aloittaneita somepersoonia, flown ja ulkonäön avulla pienistä rooleista tuttuja muka hauskoja. Yksi vanhin, jonka nimeä en saa mieleen heti, näytti aivan Uuno Turhapuron kaksoisolennolta, etenkin tanssityyliltään vatsa pullottaen, tuli mieleen tanssikohtaus Uuno Epsanjassa.

Älä hauku hyvää persoonaa!

Kieltämättä Jani Halmeen kupu pisti silmään. Toivottavasti jaksaa hyppiä, vaikka mahaa onkin. Kas että MTV sai kaapattua hänet. Raha kelpaa näemmä. Julkisuushan tuo aina uusia töitä aikaisemman julkisuuden perusteella. Julkisuudesta elävät tarvitsevat julkisuutta. Niin raadollista se on. Toivottavasti olisi yllättäjä.

Vierailija
934/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja on hyvä, mutta kilpailijat eivät ole tällä kaudella niin kiinnostavia valitettavasti. Tuskin tulee siksi katsottua. Tänäänkään en jaksanut esittelyjaksoa seurata. Odotin vain, että tiedetään juontaja.

Vierailija
935/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kommentit, että pitäisi olla joku kypsempi/aikuisempi juontaja. Katsokaa kilpailijoita!!! Ei nekään mitään mummoja/pappoja oo, kolmea lukuunottamatta.

Jaa vai niin. Sitten me mummokatsojat kadotaan someen ja jätetään telkkari nuorisolle. Ne varmasti katsoo, kun on Love Island -juontaja huseeraamassa ja nuoret tanssimassa. Not. 

Vierailija
936/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Makkari on valinnut uuden juontajan ja piste. 
  Emme ole vielä nähneet kuinka Uusi juontaja pari selviää pestistään.

Nyt kun kaikki  jotka lupasivat vaihtaa kanavaa,  kun eivät kestä,  ovat poistuneet palstalta,,

niin voitaisiinko jo puhua tanssista.

Minusta kaikki osallistujat olivat kiinnostavia ja minusta on harmi, että pudottaminen alkaa niin pian. Kumpa saisivat tanssia useamman jakson, ennen kuin tiputus alkaa.

Vierailija
937/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, miten upealta Susanna Laine olisi näyttänyt niissä kaikissa iltapuvuissa.

Ei ei. Ei Lainetta, ei Aleksandrovaa, ei hintikkaa eikä Ihamäkeä. Verho oli ok.

Vierailija
938/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja taas alkaa naisjuontajan mollaaminen.... tähän asti lytättiin Vappua ja nyt on sitten Veronican vuoro, ei edes ehtinyt aloittaa juontoja. vaan samapa tuo kuka siihen olisi tullut, samaa marinaa olisi ollut. tuskin sellaista juontajaa onkaan joka kaikkia miellyttäisi. 

Alkaa tietenkin. Niin aina, kun valitaan epäsopiva moneksi vuodeksi ja sitten taas epäsopiva.

Mutta Vappu oli kuitenkin hyvä

Vappuun kyllästyttiin. Ohjelman jaksot alkoivat liikaa toistaa itseään, kun Vapun repliikit pystyi arvaamaan etukäteen.

Vierailija
939/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 70 ja tiedän kyllä Veronica Verhon. Sen sijaan mukana on kilpailijoita, joista en ole aiemmin kuullutkaan, kuten se tatuoitu ex-upseeri. Ennakkosuosikkia minulla ei vielä ole, se selviää vasta kun olen nähnyt miten kilpailijat tanssivat.

Näin juuri. Niin tietää oma 80-v äitinikin. Pitää sitä pikkusen pitää huoli itsekin, että pysyy kartalla asioista.

Vierailija
940/1087 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ohimennen katsoin tuota TTK ohjelmaa. Enemmän katson  7 Tv ohjelmia.  Kuuntelen  hengellistä musiikkia ,siitä tuo isän nimi vahingossa Mikon paikalle tupsahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän