Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (1094)

Vierailija
901/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 65-vuotiaat eivät tunne Verhoa. Eli ei ole koko kansalle tuttu. 

Vierailija
902/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Puhakan kautta tullaan näkemään enemmänkin Salkkarit sarjan näyttelijöitä. Ystävänsä Mikko ja Sara Parikka juontajina. Tulevaisuuden paha uni. Eiiiiiiii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Vappu lähti, hän sanoi että oli antanut joitain nimiä tuotannolle, kuka voisi olla hyvä hänen jatkajansa. Onko Vappu siis ehdottanut Veronica Verhoa??

Vanha kikka työelämässä. Ehdottaa jotain niin huonoa tilalleen, että tämä varmasti epäonnistuu, ja Vappu kutsutaan ennen joulua takaisin.

Been there, done that.

Vierailija
904/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin toivonut Susani Mahaduraa juontamaan. Hän on ihastuttava kaunotar! Saisi näkyä telkkarissa enemmänkin.

Ei ei. Hänen puhetyyli ei käy juontoon. Epäselvää ja nopeaa. Ei missään nimessä.

Vierailija
905/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI AINA SAMAT NAAMAT???? Eikö todella löytynyt ketään oikeesti uutta ja yllättävää juontajaa?

Tuon kokoiseen prokkikseen pitää olla kokenut esiintyjä. Sitä ei huomaa kun asiat sujuu mutta sen huomaa kirkkaasti jos siellä on joku vihreä.

Veronica on kaunis ja varmasti hyvä pari erkulle mutta silti olin vähän pettynyt. 

No esimerkiksi Joanna Kuvaja olisi ollut hyvä valinta, juontanut sekä viihdeohjelmia että suoria Huomenta Suomen lähetyksiä. Kokemusta on, ja on vielä kauniskin.

Sori vaan, mutta Joanna Kuvaja ei olisi minulle kelvannut. Ei kelpaa myöskään tämä Verho.

Harmi, kun ne ei kysyneet sulta ja valinneet juontajaa sun mielesi mukaan. Kuka olisi ollut sopiva? Vai onko sulla sopivaa?

Vierailija
906/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora on jotenkin niin ärsyttävä. Onko aika punkerokin. Keränen onneksi on hävittänyt keskivartaloaan, niin upeaa, ihailtavaa, kunhan jaksaa pysyä tuossa kunnossa vuosien vieriessä.

Vierailija
907/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi lopettaa koko ohjelma.

Vierailija
908/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa te moittijat katselette ensin muutaman jakson, niin sitten osaatte paremmin muodostaa käsityksenne juontajasta.  Minä olin iloinen Verhon valinnasta, ihan hyvä hän on ja omaa kokemustakin. Onnea Veronica ja kaikkea hyvää juontohommiin. Sinä teet juonnot omalla tavallasi, hyvä niin. Tervetuloa!

Vierailija
909/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronika oli juontajana viimeksi television puolella ohjelmassa Koko Suomi leipoo. Hyvin osasi olla näkymätön jos häntä ei tunnisteta:D

Vierailija
910/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alle 60v, ja aina kääntänyt radio- ja tv-kanavat pois, kun tämä turha tyrkky on tullut esiintymään. Jotain Niko Saarista kuitenkin pystyn seuraamaan, ja Parkkali on mun suosikki nyt TTK:ssa.

Vierailija
911/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Vappu lähti, hän sanoi että oli antanut joitain nimiä tuotannolle, kuka voisi olla hyvä hänen jatkajansa. Onko Vappu siis ehdottanut Veronica Verhoa??

Vanha kikka työelämässä. Ehdottaa jotain niin huonoa tilalleen, että tämä varmasti epäonnistuu, ja Vappu kutsutaan ennen joulua takaisin.

Been there, done that.

Ernest halusi huonomman kuin hän itse. Kun hänkin on huono, vauvaääninen.

Vierailija
912/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronican tatuoinnit on monen mielestä karseat, oikeasti. Tod.erikonen  valinta muutoinkin.. Formaatin vastainen jopa. 

Tässä nyt alleviivataan jokaisen oikeutta olla sellainen kuin on. Vähät perinteistä ja tavoista.

Ihan harkittu keskisormen näyttö vanhemmille katsojille.

Tämä ohjelma on MTVeen lypsylehmä. Haluavat varmistaa, että tuottaa jatkossakin. Siksi on selkeästi suunnattu ohjelmaa vuosi vuodelta enemmän nuorille katsojille. Ne vanhat kun ei voi loputtomiin ohjelmia katsoa...

Vierailija
913/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronika oli juontajana viimeksi television puolella ohjelmassa Koko Suomi leipoo. Hyvin osasi olla näkymätön jos häntä ei tunnisteta:D

Juuri pilasi senkin ohjelman.

Vierailija
914/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa te moittijat katselette ensin muutaman jakson, niin sitten osaatte paremmin muodostaa käsityksenne juontajasta.  Minä olin iloinen Verhon valinnasta, ihan hyvä hän on ja omaa kokemustakin. Onnea Veronica ja kaikkea hyvää juontohommiin. Sinä teet juonnot omalla tavallasi, hyvä niin. Tervetuloa!

No ei ainakaan eka jakso vakuuttanut, kun häntä piti piilotella. Jos olisin ollut VV, olisin tietenkin vaatinut heti päästä ääneen.

Vierailija
915/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Mtv nyt harkita että ensi kaudella, kun on juhlakausi eli 20. kausi, juontajiksi palaisivat yhden kauden ajaksi, alkuperäiset Ella Kanninen ja Marco Bjurström? Katsojaluvut olisi varmasti kovat joka jaksolla.

Vierailija
916/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ehkä toivonut Joanna Kuvajaa juontoon,  mutta kyllä Veronica Verho käy tähän ohjelmaan. Hyvä puheääni eikä niin teennäinen kuin moni muu. Hänestä kouliintuu hyvä TTK-juontaja ja varmasti käy kemiat hyvin yhteen Erkun ja tuomareiden kanssa. Tsemppiä.

Ei sitä juontajaa Ernestiä tai tuomareita varten valita, vaan katsojien iloksi. Pieleen meni. Metsään meni ja takaisin ei tule.

Älä höpäjä! Eihän tässä ole vielä aloitettukaan jo jo arvostelemassa siinä!

Vierailija
917/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronican tatuoinnit on monen mielestä karseat, oikeasti. Tod.erikonen  valinta muutoinkin.. Formaatin vastainen jopa. 

Tässä nyt alleviivataan jokaisen oikeutta olla sellainen kuin on. Vähät perinteistä ja tavoista.

Ihan harkittu keskisormen näyttö vanhemmille katsojille.

Tämä ohjelma on MTVeen lypsylehmä. Haluavat varmistaa, että tuottaa jatkossakin. Siksi on selkeästi suunnattu ohjelmaa vuosi vuodelta enemmän nuorille katsojille. Ne vanhat kun ei voi loputtomiin ohjelmia katsoa...

Eivät nuoret tätä ala katsoa, vaikka siinä olisi ketä tanssioppilaina. Tanssiharrastus pitää aloittaa nykyisin pikkulapsena, kuten kaikki muutkin harrastukset. Siinä vaiheessa jos istuisi sunnuntai-illalla television ääressä, niin harrastuksen aloittaminen olisi myöhäistä. Liian ulkonäkökeskeinen harrastus, kampaukset, meikit ja puvut, ainakin naisilla. Parinvaihtoa todellisessa elämässä, sitä Nicon elämäntyyliä, käydään läpi kaikki halukkaat naiset, kun miehistä on pulaa, niin voivat, hmm (syödä kuormasta).

Vierailija
918/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi lopettaa koko ohjelma.

Tiedätkö kun katsominen ei ollenkaan pakollista. Jos pahaa tekee, niin älä ihmeessä katso ja kannattanee myös pysyä poissa kyseisen ohjelman kommenttiketjuista. Sinua saattaa kummasti helpottaa, kun unohdat koko ohjelman olemassaolon.

Vierailija
919/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kaudelle Erkku vaihtuu sitten Esko Eerikäiseen.

Jos Ernest lopettaa, niin seuraavaksi ohjelmaa juontavat Veronica Verho ja Matti Leino.

Puhuuko Matti Leino sellaista suomea, jossa ei ole mitään suomen kieleen kuulumatonta intonaatiota. Olisiko kehittynyt jostain tv-sarjoista, joissa niin ärsytti.

Matin intonaatio (jos sellaista ylipäätään on) ei vaikuta tanssitaitoon. Tanssiessa ei puhuta.

Vierailija
920/1094 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin toivonut Susani Mahaduraa juontamaan. Hän on ihastuttava kaunotar! Saisi näkyä telkkarissa enemmänkin.

Älä ny herrajjestas sentään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän