Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7814)
Joku yksittäinen tyylikäs taidetatuointi voi näyttää upealta sopivassa kohdassa mutta nuo tuherrukset on jotain niin rumaa, vaikka kuinka koittaa katsoa eri kulmista niin ei se muutu. Lisänä vielä nuo korvavenytykset jotka vielä pahemmat, yök.
En minäkään ihaile tatuointeja mutta voisko niistä vähemmän kirjoittaa. Juontajat ei ole pääroolissa muutenkaan ohjelmassa. Veronica varmaan haluaa tuoda ne esille kun on tullut tylyjä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69-vuotias nainen ja ihmettelen tämän palstan naisvihamielisyyttä. Ja etenkin sitä loanheittoa mitä NAISET suoltavat Veronica Verhon päälle!!! Lopettakaa jo se tatuoinneista vöyhkääminen. Tämä on suoraa jatkumoa Vapun mollaamiselle. Onko teillä joku kilpailu kuka osaa olla ilkein??? Veronica suoriutuu tehtävästään hyvin ja puku on kaunis hänen päällään ja tatskat sopii puvun väreihin.
Minä kyllä inhoan tasapuolisesti tatuointeja naisten, miesten, heteroiden , homojen, ja eri etnisten ryhmien iholla.
Omissa kommenteissani ei ole kyse naisvihamielisyydesta vaan ihan aidosta tatuointi-inhosta.
Inhoan tatuointeja ensinnäkin siksi että ehjä terve iho on kauneinta mitä ihmisen pinnassa voi olla ja nuo tuherrukset pilaavat sen.
Toiseksi inhoa tatuointeja niiden surkea esteettisen laadun vuoksi.
Näitä tatuointeja tekee itseoppineet ö-luokan tuhertajat, eivät mitkään koulutetut ja harjaantuneet huipputaiteilijat.
99 % kansasta ei kelpuuttaisi Veronica Verhon tatuointeja edes kaverille annettavaan syntymäpäiväkorttiin saati olohuoneensa seinälle.
Mutta koko kansan on niitä tuoijotettava Suomen suosituimmassa tv-ohjelmassa.
Juu, kukaan ei huolisi noita tatskoja omalle seinälle tapettiin tai maalaukseen.
Nolointa näissä tatuoinneissa on niiden aiheiden typeryys ja lapsellisuus.
Niin kuin kirjoitattaisi iholleen että olen vähän tyhmä.
Joo. Sillä juontajalla on jotain ruusuja olkapäissä. Ja jotain kirsikan näköisiä käsissä.
Näissä on varmaan jotain hirveän syvällistä ja älyllistä symboliikkaa niin kuin tatuoidun omasta mielestä aina.
Tämä Veronica näyttää kyllä minun mielestäni Biolan tai Kekkilän puutarhalannoitesäkiltä.
Lannoitefirmat voisivat palkata tuon mainostytökseen. Samat kuviot sitten mainosauton kylkeen.
Tuo Veronica vaikuttaa muuten ihan pätevältä.
En siksi voi mitenkään käsittää miksi on mennyt tärvelemään ulkonäkönsä.
Huono esimerkki nuorille, jotka vinkuvat tatuointeja ymmärtämättä että rumenevat iholla seuraavat 70 vuotta ja luovat negatiivista ja lapsellista kuvaa ihmisestä.
En voi käsittää miten televisioruutuun on tuotu tuollainen puhuva kanankakkasäkkimainos.
Miksi katsojat innostuisivat jostain lapsellisista laaduttomista kukka- tai kirsikkatöherryksistä jotka eivät sovi elegantin iltapuvun kanssa ?
Varsinkin kun aika monessa perheessä vanhemmat yrittävät pitää lapsensa erossa tatuoinneista.
Tatuoinnit saattava olla yleisiä jossain piireissä, mutta eivät omissani enkä näe että ne parantaisivat jälkikasvuni elämää millään tavalla.
En ole yhtään tatuointia nähnyt omalla työpaikallani, lähipiirilläni tai naapureillani. En edes siivoojillamme.
Sen sijaan näen niitä Kelan edessä huojuvilla narkkareilla ja halpojen baarien baarimikoilla.
Kun ihmisellä on tatuointi naamassa, yleensä pian paljastuu että peukkua on käytetty.
Mikä sinua vetää sinne halpoihin baareihin? Käyt niissä paljon, koska tiedät kertoa miltä baarimikot siellä näyttävät. Hae hyvä ihminen apua alkoholi -ja muihin ongelmiisi. Tsemppiä!
No missä itse näet tatuointeja eniten ? Eräässä kälyisen pikkukaupungin rantabaarissa huomasin kaikilla miespuolisilla työntekijöillä tatuointeja mikä lievästi inhotti.
Mutta niitä ei ole näkynyt Helsingissä johtajien neuvotteluhuoneissa, lääkärissä, hammaslääkärissä tai juristin luona. En ole nähnyt kampaajallanikaan joka esteetikkona inhoaa tatuointeja myös.
Televisioesiintyjät ovat yleensä sellaisia joita on mukava katsella; terveen näköisiä, sporttisia, trimmattuja, huoliteltuja, tyylikkäästi meikattuja ja kammattuja. Hampaat puhtaan valkoiset ja vaatteet istuvat ja niiden sävyt toisiinsa sopivat.
Siksi vaikea käsittää että tuollainen halvan näköisesti typerillä ruusuilla ja kirsikoilla koristeltu henkilö päästetään ruutuun. Erittäin epäestettinen kokonaisuus iltapuvun kanssa. Varmasti Veronica on erittäin pätevä työssään mutta ei voi mitään että syntyy mielikuva jostain elämänhallinnan menettäneestä narkomaanista tai vankila-asukista.
Ei mikään positiivinen mielikuva jota haluaisi sunnuntai-iltaansa.
Ootsä oikeasti tosissasi vai aivan todella sinnikäs trolli? Kirjoitin äsken ett meillä töissä yli 800 henkilöä ja meidän toimarin kädet tatuoitu täysin sormia myöten. Todella kiva perhedn isä ja vieläpä todella menestynyt ja rikas. Ei kai tatuoinnit huononna ihmistä ihmisenä? Mulla ei ole tatuointeja koska olen piikkikammoinen
Taisit keksiä koko tarinan.
Minä olen töissä yliopistossa ja meidän kahdella tiedekunnan opetushenkilökuntaan kuuluvalla on paljon tatuointeja. Ei heitä kukaan katso mitenkään eri tavalla kuin muita. Joskus ihastellaan, että mahtavia kuvia.
Kyllä varmaan alalla kuin alalla on henkilöitä jotka hakevat tatuoinneilla huomiota tai jotain rajumpaa imagoa, mutta se ei tee Veronica Verhon tökeröistä ruusu tai kirsikka-tatuoinneista esteettisiä tai mitenkään fiksun näköisiä.
Veronican olkapäiden ja käsien kömpelöt tuherruksen muistuttavat lapsellisten pikkutyttöjen kiiltokuvia tai tarroja enkä keksi mitään syytä miksi niitä pitäisi koko kansan tuijottaa jos ne yksinkertaisesti näyttävät aivan hirveiltä iltapuvun kanssa.
Kansa on puhunut. Uskokaa tai menettäkää katsojat.
Itse näen tatutoituja ihmisiä eniten Kampin Kelan oven edessä ja 90% näistä on jonkun aineen vaikutuksen alaisena.
Usein näiltä ihmisiltä puuttuu hampaitakin.
Oot oikeasti hassu. Sua olisi niin helppo kiusata, kun tiukkapipoinen menneisyyden vanki puhisisi kun pikkasen vilauttaisi tatskoja silmien edessä. Menikö näky?
Onneksi kukaan ei ole tullut tatuointeja eteeni vilauttamaan.
Olen sellaisella alalla etten usko niitä koskaan näkeväni ainakaan kollegoilla.
Ja ravintolat, kampaamot, hammaslääkärit, kahvilat ja vaateputiikit voin valita itse sen perustella kuinka siistiltä ja hallitulta ja pätevältä henkilökunta näyttää.
Mahtaa elämä olla hankalaa ja rajoittunutta tuollaisten ennakkoluulojen ja pelkojen kanssa. Ja ainahan jostain triggeroityminen kertoo omista ongelmistasi, ei sen toisen. Hoitakaa itsenne kuntoon jos toisen ihmisen ulkonäkö ja valinnat häiritsee ja triggeröi noin paljon.
Olisi ollut kiva nähdä Jani tanssimassa vielä. Miksi hän tippui just kun Saarinen sanoi että ihmiset äänestää Jania. Oliko Saarisen tarkoitus että ihmiset ei enää viitsi äänestää Jania kun kuitenki pääsee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva nähdä Jani tanssimassa vielä. Miksi hän tippui just kun Saarinen sanoi että ihmiset äänestää Jania. Oliko Saarisen tarkoitus että ihmiset ei enää viitsi äänestää Jania kun kuitenki pääsee jatkoon.
Minusta Janne oli enemmänkin iloinen, että ihmiset äänestävät Jania! Miten ihmeessä sait käännettyä tuon kommentin negatiiviseksi Janin jatkoa ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
Kommenttihan kertoi juuri janin tsemppauksesta ja hypestä, ihmiset tykkää. Ovat kavereita.
En tiedä yrittikö tsempata Jania vai ihan muuta? En ole varma siitäkään onko noi oikeesti flunssassa. Saa sitä ihmisten aitoutta kyseenalaistaa.
Onneksi Ellinoora jatkaa. Tykkään hänen luonnollisuudestaan.
Minustakin tunnelma on ollut vähän hengetön. Vaikea arvata, mistä johtuu. Erkku ainakin tekee parhaansa fiiliksen luomiseksi. Ihailen hänen puheessaan sitä, että hän lausuu sanat selkeästi ja aukoo suutaan riittävästi vaikka huulilta luettavaksi. Vappua on paljon parjattu, mutta oliko hänellä kuitenkin niin suuri "se jokin", joka täytti ohjelman. Ei hän mielestäni itseään hirveästi esiin tuonut. Ainakaan verrattuna tähän uuteen juontajaan, jonka ääni on pikkutyttömäistä piipitystä ja ansiot suuntautuvat ennenkaikkea olemukseen kaikkineen. Nukahdin hetkeksi ennen tulosten paljastamista.
Claudia vaikutti pettyneemmältä kuin ihanan lupsakka Jani. Olisin toivonut heidän jatkavan. Näitä vekkuleita on kivempi katsella kuin täydellisiä tanssijoita. Varsinkin kun itse ei ymmärrä erityisesti tanssista. Minusta Jani tanssi ihan hyvin.
Ihan oikein että Jani tippui siektä pelleilemästä. Jokainen parempi olisi kärsinyt vääryyttä jos hänet olisi pidetty tuolla.
Totta kai katsojilla on oikeus aevostella juontajia, onko Veronica kuvitellut että saa vain kehuja, hänen tatskansa ovat todella rumia.
Onneksi ihanat Valtteri ja Linda jatkavat, he ovat upeita, Valtterin koreografiat ovat maailman kauneimmat!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ihaile tatuointeja mutta voisko niistä vähemmän kirjoittaa. Juontajat ei ole pääroolissa muutenkaan ohjelmassa. Veronica varmaan haluaa tuoda ne esille kun on tullut tylyjä kommentteja.
Juontajathan nimenomaan ovat pääroolissa ohjelmassa, he ovat kameran edessä joka välissä. Tanssijat ovat ruudussa pääroolissa vain oman esittelyvideonsa, suorituksensa ja pisteidenannon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatetta päälle jatkossa Veronika, niin on kuitenkin paras. Vai tuliko hinku loistaa itse pääroolissa?
No sinä ainakin loistat tuossa jatkuvassa vinkumisessa ja valittamisessa. Onnittelut siitä. Miltä tuntuu olla noin negatiivinen ihminen??? Suurin suru ja murhe ja elämisen tuska on jonkun ihmisen tatuoinnit. Vähällä on tämä ihminen elämässä päässyt. Olishan se kiva, jos tuo olisi elämän suurin tragedia.
Tää on keskustelupalsta. Älä ammu viestintuojaa. Viestisi on tarpeeton, jos itse asiaan ei ole mitään sanottavaa, ainoastaan toiseen kirjoittajaan. Ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Joku yksittäinen tyylikäs taidetatuointi voi näyttää upealta sopivassa kohdassa mutta nuo tuherrukset on jotain niin rumaa, vaikka kuinka koittaa katsoa eri kulmista niin ei se muutu. Lisänä vielä nuo korvavenytykset jotka vielä pahemmat, yök.
Vai oikein eri kulmista yrität katsoa, kontallaan talkkarin ääressä🤣?
Hauska nähdä, kun vanhukset tukehtuvat pullansa tatuointien takia. Kyllä on helppo elämä, kun tuollaisesta saa itselleen ongelman kehitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Claudia vaikutti pettyneemmältä kuin ihanan lupsakka Jani. Olisin toivonut heidän jatkavan. Näitä vekkuleita on kivempi katsella kuin täydellisiä tanssijoita. Varsinkin kun itse ei ymmärrä erityisesti tanssista. Minusta Jani tanssi ihan hyvin.
Minusta Claudia vaikutti helpottuneelta. Ei tarvitse enää yrittää keksiä jotain tanssilta vaikuttavaa ihmiselle, joka yksinkertaisesti ei vain osaa edes alkeellisinta tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oikein eri kulmista yrität katsoa, kontallaan talkkarin ääressä🤣?
Älä kerro enempää sinun ja talkkarin seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatetta päälle jatkossa Veronika, niin on kuitenkin paras. Vai tuliko hinku loistaa itse pääroolissa?
No sinä ainakin loistat tuossa jatkuvassa vinkumisessa ja valittamisessa. Onnittelut siitä. Miltä tuntuu olla noin negatiivinen ihminen??? Suurin suru ja murhe ja elämisen tuska on jonkun ihmisen tatuoinnit. Vähällä on tämä ihminen elämässä päässyt. Olishan se kiva, jos tuo olisi elämän suurin tragedia.
Tää on keskustelupalsta. Älä ammu viestintuojaa. Viestisi on tarpeeton, jos itse asiaan ei ole mitään sanottavaa, ainoastaan toiseen kirjoittajaan. Ääliö!
Niin sehän on kypsää haukkua ihmisen ulkonäköä, kukahan se ääliö on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Ellinoora jatkaa. Tykkään hänen luonnollisuudestaan.
Kaikkea muuta kuin luonnollinen. Teennäinen on. Kaikesta näkee, et hänen on hyvin vaikea olla. Esittää, on ottamassaan diivan roolissa. Eikä halua/osaa olla ohjelmassa omana itsenään.
Jo alkuesittelyssä häntä tituleerataan pop-tähdeksi. Kuunnelkaapa! Miksei voi olla ihan vaan pop-laulaja tai vaan laulaja? Eihän muutkaan ole vaatineet itseään kutsuttavan radio-tähdeksi/jalkapallo-tähdeksi/näyttelijä-tähdeksi. Kertoo Ellinooran ylimielisyydestä. Tässä se näkyy.
Ristiriitaista tämä kommentointi, kun monet kommentoijat ovat pitkin viikkoja huomauttaneet, etteivät Verhon käsivarsien tatuoinnit ole olleet näkyvillä suorissa lähetyksissä. Verho on poikkeuksetta pukeutunut pitkähihaisiin vaatteisiin. Nyt kun Veronicalla oli tatuoinnit näkyvissä niin, sekään ei ollut joidenkin mieleen. Ota nyt sitten selvää, että pitääkö tatskat olla piilossa vai näkyvissä. Itseäni ei haittaa vaikka Veronican tatskat näkyisi.