Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (4101)

Vierailija
2681/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parkkali oli tosiaan huono. Ei ole malttanut treenata. Tanssiaskelia ei ollut lainkaan.  Ehkä keskittymisessä haasteita.

Aika mennyt ärrä-videoiden tekemiseen. 

Team ärrä

https://www.instagram.com/reel/Dcq6OkMqjaZ/?stkn=MXFqN2dtc2FqeGc1bw==

Team ärrän uusi vahvistus

https://www.instagram.com/reel/Dcs6vqRKUrZ/?stkn=cmd1d2FvdmEwaHY=

Vierailija
2682/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti voivia ihmisiä tällä palstalla. Sanoisinko että moukkia.

Ne on niitä ehtookodin orvokkeja, joilla on itsellään äärettömän huono itsetunto ja katkeruutta kaikesta, koska juna meni jo.

Nämä ilkeät ehtookodin orvokit pitäisi jäljittää ja ottaa puhutteluun. Lopuksi katkaistava heiltä kaikki nettiyhteydet, myös kirjaston koneisiin sulku heille. 

Ikärasisteja liikenteessä? Itse en ole kaikkea inhoava (en Veronica Verhoa, enkä tatuointeja), mutta kypsemmässä iässä olen jo. Omaan korvaan tai silmään särähtää aina, kun pelkästään jonkun eriävän mielipitern takia aletaan nimitellä toisia mummoksi, booneriksi tms. Vähän sama kuin iänikuiset läskiksi haukkujat täällä. Minä en arvostele ihmisiä iän tai minkään ulkoisen asian perusteella koskaan muutenkaan ja täällä anonyymillä palstalla emme edes voi tietää, minkä ikäinen ja - näköinen kukakin kommentoija on. Täysin turhaa tuollainen lokerointi, kaiken ikäisillä ja kaiken kokoisilla on erilaisia mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen on pomminvarma valinta miltei mihin tahansa pestiin jossa tarvitaan rautaisia hermoja esiintyjänä. Veronica on tästä jälleen mainio esimerkki.

Turkuun taisi tulla tietyn taim-freimin puitteissa rutkasti jengii Viron suunnalta. Turkkusest kotoisin olevain vahva omanarvontunto lienee pääosin peräisin sieltä. Hyvä esimerkki on Anu Saagim. Hänhän kuulemma totesi jossa suomalaisessa hömppäshow'ssa että 'kaikki suomalaiset naiset ovat rumia'?? En itse tuota ollut todistamassa joten voi olla että minulla on erheellistä infoa tuosta vahvaa itsetuntoa henkivästä möläytyksestä.

Vierailija
2684/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies oli tuo Nico, joka oli karseen näköisiä tatuointeja naamaan asti.  Miten ihminen voi pilata ihonsa noin ruman näköiseksi. 

Puolustusvoimissa tehnyt uraa.
Nico on ollut keittiömiehenä sekä sotkurakettina mutta irtisanoutunut, ruvennut sittemmin tekemään uraa somessa.
T.Jamppa

Hän on myös suorittanut sotatieteiden maisterin tutkinnon Maanpuolustuskorkeakoulussa, tässä hänen pro gradu.  "https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/185627/SM1643.pdf;jsessioni…

Vierailija
2685/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun minua häiritsi kun Veronika puhui tosi nopeasti ja nasaalisti, mutta se taisi vain olla alkujännitystä tai sitten siitä sanottiin hänelle koska loppulähetys sujui mielestäni tosi hyvin. Erkku ja Veronika olivat mukavan rauhallinen juontajapari, tykkäsin.

Vierailija
2686/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä ehtookodin orvokkeja, joilla on itsellään äärettömän huono itsetunto ja katkeruutta kaikesta, koska juna meni jo.

Nämä ilkeät ehtookodin orvokit pitäisi jäljittää ja ottaa puhutteluun. Lopuksi katkaistava heiltä kaikki nettiyhteydet, myös kirjaston koneisiin sulku heille. 

Ikärasisteja liikenteessä? Itse en ole kaikkea inhoava (en Veronica Verhoa, enkä tatuointeja), mutta kypsemmässä iässä olen jo. Omaan korvaan tai silmään särähtää aina, kun pelkästään jonkun eriävän mielipitern takia aletaan nimitellä toisia mummoksi, booneriksi tms. Vähän sama kuin iänikuiset läskiksi haukkujat täällä. Minä en arvostele ihmisiä iän tai minkään ulkoisen asian perusteella koskaan muutenkaan ja täällä anonyymillä palstalla emme edes voi tietää, minkä ikäinen ja - näköinen kukakin kommentoija on. Täysin turhaa tuollainen lokerointi, kaiken ikäisillä ja kaiken kokoisilla on erilaisia mielipiteitä.

Mä varmaan kuulun niihin parjattuihin "mummeleihin", ikää 62, mutta mua ei häiritse ihmisten tatuoinnit tai lävistykset, pukeutuminen, hiukset... Enkä voi käsittää mitä tyydytystä kenellekään voi tuoda se että saa oksentaa täyslaidallisen suurinta osaa tässäkin ohjelmassa esiintyviä kohtaan. (Eikä tarvitse edes olla esiintyjä, haukutaanhan tässä katsomonkin väkeä). 

Vierailija
2687/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Hanski oli loistava tanssija ja Sami hänen rinnalaan,Janne ihan omaa luokkansa ensimmäisessä lähetyksessä.

Syksy on parasta aikaa kun illat hämärtyy ja TTK alkoi,niin kutkuttava kivaa.

loistava uusi bändi ja laulaja ja kiitos Veronica näytit haukkujille,sinua ei hetkauta heidän kitinät.

Vierailija
2688/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi toi pinkki glitterjakku Veronicalle , tekee leveän ja lihavan näköseksi.

Oletusarvoisesti pitäisi olla sopusuhtainen vartalo kun edustaa tanssikisaa, nyt näytti kuin olisi ylileveä lantio, yksittäisellä kilpailijalla saa tietysti olla mitä tahansa. 

Tämä on viihdeohjelma, eikä mikään tanssikilpailu. Kommenttisi on puhdasta ilkeilyä. Ei oo ihme, että lapsilla on niin paljon käytösongelmia ja kiusaamista, kun aikuiset ihmiset on näin törkeitä kiusaajia.

Tuskin jäisi, jos olisi jotenkin epäsuhtainen, näin se vaan on tanssin maailmassa, vartalo on tärkein tanssijalla. 

Mitä tarkoitat?

Näytti siltä että oli yritetty piilottaa jotain punkeroutta, bömböösityyliä, niin epäaitoa kuin olla voi.  

Anteeksi kysymys, mutta käytä sinä ihan täysillä?  Vai mikä sun ongelma on.

Vierailija
2689/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työkaluna on ääni, niin sen olisi pitänyt olla tärkein kriteeri uutta juontajaa valitessa.  Kyllä Tuon Verhon ääni on kauhea. Narisee ja teeskentelee ja puhuu nenäänsä. Onko tuo joku opeteltu tapa että yrittää antaa vaikutelmaa stadilaiselta tai fiiniltä?  

Esittää juontajaa, mutta EI OLE oikeasti sellainen. 

Vierailija
2690/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies oli tuo Nico, joka oli karseen näköisiä tatuointeja naamaan asti.  Miten ihminen voi pilata ihonsa noin ruman näköiseksi. 

Sotatieteen maisteri. Upseeri. Tatuoinneista huolimatta vähän parempi ura ja koulutus kuin sinulla.

Painotus sanalla entinen upseeri.

Hänen nykyinen työ on paljon kannattavampaa, eikä hänen tutkintonsakaan ole mihinkään kadonnut, sille on tarvittaessa edelleenkin käyttöä.

Vierailija
2691/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tipahtaa ekana. Tatuoinnit ( isot)kyllä pilaa koko ihmisen. 

Eikös sitä sanota suunnilleen silleen, että iho on ihmisen suurin elin? Onko siis tatuointien ottaminen, ainakin noin peittävästi, jopa merkittävä  terveysriski, mm. auringon ultraviolettisäteilyn tautta, ja ihan muutenkin vaan?

Vierailija
2692/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti lopettakaa Veronican haukkuminen nyt ei näköjään tatskat enää häiritse,on siis liian tasapaksu juontamaan ohjelmaa.

Olisi pitänyt järjestää yleisö äänestys uudeksi juontajaksi,mutta sekään ei olisi kelvannut.

Vaihtakaa kanavaa vetäkää vaikka kännit jos se jotenkin helpottaa,mihin oikeasti tämä maailma menee.

Suomessa kärsitään työttömyydestä ja varmasti nin monesta raskaasta asiasta,teillä kaikilla valittajilla on

tasan katto päällä ja ruokaa jääkaapissa.

HOMMATKAA ELÄMÄ.

Tästä niin samaa mieltä. Ei vaan millään jaksaisi enää lukea tuota samaa paskaa missä haukutaan ihmiset ihan naurettavista syistä.  Täälläkin olis kiva käydä lukemassa ihmisten arvioita tansseista, mutta täällä haukutaankin ihmisiä niiden ulkonäöstä, tatuoinneista, silmäripistä, muorimaisuudesta, rumista vaatteista, vääränlaisesta takapuolesta ja vaikka mistä. 

Voisko sitä vaan keskittyä olennaiseen, eli tässä ohjelmassa tanssiin, eikä siihen, että onko juontajalla nyt tarpeeksi hyvä vartalo tämän ohjelman juontamiseen(mitä väliä juontajan vartalolla on juontamisen kanssa) ja onko jollakin liian leveä takapuoli. 

Ihmiset on nykyään ihan sairaan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.  Ja eritoten ilkeitä. On kiva haukkua ja mollata. 

Olisi mukava, että mediakin keskittyisi vaan tanssiin ja tanssijoihin sen sijaan, että jatkuvasti nostavat juontajia jalustalle ikäänkuin olisivat jotakin tähtiä. Eivät he ole muuta kuin tosi huonoja juontajia. Ja mitä huonompi juontaja, sitä enemmän buustia tarvii. 

Vierailija
2693/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustusvoimissa tehnyt uraa.
Nico on ollut keittiömiehenä sekä sotkurakettina mutta irtisanoutunut, ruvennut sittemmin tekemään uraa somessa.
T.Jamppa

Hän on myös suorittanut sotatieteiden maisterin tutkinnon Maanpuolustuskorkeakoulussa, tässä hänen pro gradu.  "https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/185627/SM1643.pdf;jsessioni…

Ylilutin natsat taisi olla hänellä?

Vierailija
2694/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti lopettakaa Veronican haukkuminen nyt ei näköjään tatskat enää häiritse,on siis liian tasapaksu juontamaan ohjelmaa.

Olisi pitänyt järjestää yleisö äänestys uudeksi juontajaksi,mutta sekään ei olisi kelvannut.

Vaihtakaa kanavaa vetäkää vaikka kännit jos se jotenkin helpottaa,mihin oikeasti tämä maailma menee.

Suomessa kärsitään työttömyydestä ja varmasti nin monesta raskaasta asiasta,teillä kaikilla valittajilla on

tasan katto päällä ja ruokaa jääkaapissa.

HOMMATKAA ELÄMÄ.

Tästä niin samaa mieltä. Ei vaan millään jaksaisi enää lukea tuota samaa paskaa missä haukutaan ihmiset ihan naurettavista syistä.  Täälläkin olis kiva käydä lukemassa ihmisten arvioita tansseista, mutta täällä haukutaankin ihmisiä niiden ulkonäöstä, tatuoinneista, silmäripistä, muorimaisuudesta, rumista vaatteista, vääränlaisesta takapuolesta ja vaikka mistä. 

Voisko sitä vaan keskittyä olennaiseen, eli tässä ohjelmassa tanssiin, eikä siihen, että onko juontajalla nyt tarpeeksi hyvä vartalo tämän ohjelman juontamiseen(mitä väliä juontajan vartalolla on juontamisen kanssa) ja onko jollakin liian leveä takapuoli. 

Ihmiset on nykyään ihan sairaan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.  Ja eritoten ilkeitä. On kiva haukkua ja mollata. 

Olisi mukava, että mediakin keskittyisi vaan tanssiin ja tanssijoihin sen sijaan, että jatkuvasti nostavat juontajia jalustalle ikäänkuin olisivat jotakin tähtiä. Eivät he ole muuta kuin tosi huonoja juontajia. Ja mitä huonompi juontaja, sitä enemmän buustia tarvii. 

Niin kauan kuin ihmiset kirjoittelevat erinäiset nettipalstat täyteen pas*aa juontajista (ja tanssijoista, bändistä, puvustuksesta, maskeerauksesta, yleisön jäsenistä, muista katsojista jne.), niin kauan on medialla syy kirjoitella omia juttujaan.  Ei siinä ole kyse mistään buustaamisesta, vaan klikkauksia saavien juttujen luomisesta. Mutta tietenkin, jos olet yksi näitä pas*aa suoltavista nettikirjoittelijoista, niin kääntyyhän se sinun päässäsi siihen, että yritetään vaan kirjoittamalla saada juontajista parempia. Todellisuus on tietenkin toinen.

Vierailija
2695/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan kuulun niihin parjattuihin "mummeleihin", ikää 62, mutta mua ei häiritse ihmisten tatuoinnit tai lävistykset, pukeutuminen, hiukset... Enkä voi käsittää mitä tyydytystä kenellekään voi tuoda se että saa oksentaa täyslaidallisen suurinta osaa tässäkin ohjelmassa esiintyviä kohtaan. (Eikä tarvitse edes olla esiintyjä, haukutaanhan tässä katsomonkin väkeä). 

Minäkin olen jo 65 ja koskaan en ole ketään haukkunut ulkonäöstä, koska ei minua ihmiset ärsytä, eikä heidän puhetapansa tai mikään muukaan. Ihmiset on sellaisia, kuin ovat ja he ovat juuri hyviä niin, jos itse ovat sinut itsensä kanssa.  Tämä älytön haukkuminen ihmisen ulkonäöstä/persoonasta on jotenkin todella outoa, eikä istu ainakaan minun maailmankuvaan. 

Luulen, että iällä ei ole sen kanssa mitään tekemistä, miten huonosti ihminen henkisesti voi, koska onhan tuon mollaamisen jotenkin pakko johtua siitä, että haukkujalla on omassa elämässä pahoja vaikeuksia. Onnellinen  ja itseensä tyytyväinen ihminen ei nää mitään syytä haukkua toisia ja näiden ulkonäköä. 

Ainakin tämä piti paikkansa entisten koulukiusaajien kohdalla. Aikuisena ymmärsi, että niiden kotiolot olikin jotain ihan muuta, kuin hyvät ja siksi kai sitä sitten kiusattiin ja ha*kattiin muita, että edes hetken sai tuntea olevansa parempi, kuin joku muu. 

Vierailija
2696/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tipahtaa ekana. Tatuoinnit ( isot)kyllä pilaa koko ihmisen. 

Suomessahan kai maailman terveimmistä lapsista tulee maailman sairaimpia aikuisia, varmaankin mm. sisäsiittoisuuden takii. Eipä siis kannattaisi lisätä huomattavasti esim. ihosyöpien riskiä tatuointeja ottamalla  kaula ja käsivarret aivan umpeen!

Vierailija
2697/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinalla ihminen saa pilattua sekä kroppansa että elämänsä huomattavasti nopeammin, näitä tapauksia on julkisuudessakin nähty, Nicon tatuoinnit tuskin vaikuttavat hänen elämänlaatuunsa ja ulkopuolisillehan asia ei kuulu.

Vierailija
2698/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä TTK-esitystä yleisö hehkuttaa: ”Onko niin, että kaikki mihin kosket, muuttuu kullaksi?”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/07089d60-a524-4526-968e-0bb5c29…

🤩

Vierailija
2699/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkku oli kuin uusi ihminen! Nyt oli poissa ns. juontajan esittäminen, nyt hän OLI juontaja!

Vierailija
2700/4101 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puol vuotta olin poissa tältä sivustolta, ja taidanpa poistua saman tien. Eijö jengillä ole mitää muuta tekemistä kuin roikkua täällä haukkumassa nimettömänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän