Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki tavismiehen kelpuuttavat naiset rengastettuja ajat sitten?

Vierailija
04.08.2023 |

Näin 37-vuotiaana sinkkunaisia ei tunnu tulevan enää missään vastaan. Esim. työelämässä jos kohtaan ikäiseni tai nuoremman naisen, on se melkein poikkeuksetta varattu. Tulee ennen pitkää se "mies" sana, jos hänen kanssaan keskustelee enemmänkin.

Yhdellä noin 35-vuotiaalla perusnätillä naisella on sellainen hiukan pyöreähkö tavismies. Ihmettelen usein tätä. Onko 30-40 vuotiaita, kunnostaan ja itsestään huolta pitäviä norminaisia enää vapaana laisinkaan?
M37

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Taasko se alkaa?

Vierailija
2/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen toisella kierroksella

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Mulla on sulle uutinen: se mies ei panostanut koska et ole sen arvoinen.

Vierailija
4/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, tunnut suoraan sanottuna olevan ihmissuhdejutuista aika kuutamolla.... Koska etsit "itsestään huolta pitävää ja hoikkaa" naista ja ihmettelet että sellainen tapaus seurustelee jonkun pullukan kanssa. Et siis edes pysty ymmärtämään, että kaikki (nätit naiset muun muassa) eivät ole noin pinnallisia kuin itse olet. Tuon pinnallisuuden aistii kyllä ihmisestä, ja se karkoittaa kyllä hyvät, sympaattiset naiset. Mutta ehkä et etsikään kivaa vaan hyvän näköistä?

Ehkä itärajan takaa? Sieltähän löytyy paljon hoikkia naisia, joista monet etsivät taloudellista vakautta kun siitä on puute. Voisi olla match made in heaven, ei rakkautta, mutta pintaa ja rahaa.

Vierailija
5/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Kuka sua satutti

Vierailija
6/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Kuka sua satutti

Hiivasta kindermunaa on vaikea auttaa

Vierailija
7/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, tunnut suoraan sanottuna olevan ihmissuhdejutuista aika kuutamolla.... Koska etsit "itsestään huolta pitävää ja hoikkaa" naista ja ihmettelet että sellainen tapaus seurustelee jonkun pullukan kanssa. Et siis edes pysty ymmärtämään, että kaikki (nätit naiset muun muassa) eivät ole noin pinnallisia kuin itse olet. Tuon pinnallisuuden aistii kyllä ihmisestä, ja se karkoittaa kyllä hyvät, sympaattiset naiset. Mutta ehkä et etsikään kivaa vaan hyvän näköistä?

Ehkä itärajan takaa? Sieltähän löytyy paljon hoikkia naisia, joista monet etsivät taloudellista vakautta kun siitä on puute. Voisi olla match made in heaven, ei rakkautta, mutta pintaa ja rahaa.

On tolle sanottu. Piheys tuli vastaan.

Vierailija
8/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. No eiköhän tuossa iässä yleisimmin olla parisuhteessa.

Se on vaikea olla nainen, koska jos perustat perheen nuorena 20-27 v., se on väärin ja olet toisten mielestä tehnyt virheen. Jos perustat perheen vasta 30+ v., sekin on väärin ja olet liian vanha synnyttämään. Ja jos pysyttäydyt sinkkuna 35-vuotiaaksi asti, sinussa on jotain vikaa ja olet liian vanha perustamaan sitä perhettä.

Ystäväni just kertoi, että kun hän on 44 v., eikä ole lähes 20 vuoteen ollut edes avoliitossa, hän on kaikkein alinta kastia eikä kukaan usko, että voisi olla ihan normaali ihminen. Yksi mies oli ensitreffeillä kysynyt, että oletko sä joku sekopää, kun et oo kelvannut kellekään. Ystäväni tietysti lopetti ne treffit lyhyeen. Miehestä sai kyllä sen kuvan, ettei järki päätä pakota, jos sosiaaliset taidot nolla.

Vierailija
9/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Sehän riippuu myös sinusta, millainen kultakimpale itse olet. Pystytkö keskustelemaan ja onko tunnetaitoja? Onko sinusta elämänkumppaniksi? Oletko ollut paljon parisuhteissa?

Vierailija
10/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Naiset on nyt varattu. Iäksi. Ihan jokainen.

Vierailija
11/11 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me hankittiin tavisten kanssa lapset siinä parikymppisinä ja nelikymppisinä on ihan muut jutut jo mielessä ja piuhatkin katkottu matkan varrella ettei tule lisää mukuloita.