Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä FM voi saada töitä? :(

Vierailija
18.05.2007 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiasia nyt vaan on, että joku hömppäalan tutkijan lyhyt sijaisuus ei ole oikeassa työelämässä oikeaa työkokemusta. Tämä nyt vaan on totuus, ei minun mielipiteeni. Jos sulla on plakkarissa hervottomat määrät ajanhaaskausta kaiken maailman järjestöissä, pätkätöitä ja yksi lyhyt sijaisuus ja uunituore perustutkinto kulttuurialalta, tilanteesi on juuri se, mihin niillä evälillä pääsee. Paljon järkevämpää olisi ollut käyttää sekin aika joko niihin kasvatustieteellisiin tai sitten johonkin ns. oikeaan työhön, vaikka toimistotöihinkin paremman puutteessa.

Usko nyt, että näin se tämä maailma pyörii. Halusit tai et.

36

Vierailija
42/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään kun jaksa sua enää. Mutta kiitti muille kommenteista! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla tuntemallani humanistilla on ollut ns. kunnon työkokemusta ja kaikki ovat paikkansa työelämässä löytäneet. Minusta 8 kk tutkijan sijaisuutta on vastavalmistuneelle hyvä työkokemus. Itse taas sain töitä järjestötyökokemuksen avulla, vaikka se 36 mielestä on ihan hömppäkokemusta.

Tsemppiä työnhakuun ap!

Vierailija
44/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen FM ja tehnyt alan töitä 2. opiskeluvuodesta alkaen. En ikinä olisi haihatellut vuosikausia jossakin ainejärjestöissä tai vapaaehtoistöissä. Vapaaehtoistöitä olen tehnyt, mutta vain sen aikaa,

Ihan mukavan duunin on saanut - ainakin näin päälle päin niin näyttää. Ihan vielä kansa on hänet siihen hommaan valinnut, että eiköhän suurin osa ole ajatellut, että siitä haihattelusta on ollut hyötyä.

Vierailija
45/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tuottanut näköjään ensimmäistäkään kontaktia.

Vierailija
46/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan järjestötoiminta tuonut suoraan kontakteja vaan sain töitä ihan muualta. Järjestötyö vaan näytti hyvältä CV:ssä.

Vierailija
47/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen tutkijansijaisuuden juuri sen järjestön kautta hankituilla kotakteilla. T. AP

Vierailija
48/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisessa elämässä? Olet työtön ja raskaana.

Vierailija
49/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan 36:n työkavereita, aviomiestä ja lapsia käy sääliksi.

Vierailija
50/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. FM

Vierailija
51/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa joko rikkaan perheen kakaralta, joka lojuu vuosikaudet harrastustoiminnassa tai sitten syrjäytyneen perheen vesalta, joka ei edes halua oikeaan työelämään. Itse en kyllä palkkaisi.

Vierailija
52/52 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että tuo yksi solvaaja on eksynyt tähän ketjuun. Onneksi olet saanut myös asiallisia neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme