Poistakaa tuo Suviseura ketju
Kenenkään ei tarvitse lukea tuollaista rienaamista.
Sen sijaan aiheesta uusi, asiallinen ketju, josta valvojan on poistettava mahdolliset asiattomat viestit.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Eikö hihhuleille sananvapaus maistu?
Ei täällä ole mitään sananvapauden vastuullista käyttämistä.
Yksinäiset luuserit ovat kateellisia jopa vanhoillislestadiolaisille, koska näillä on paljon ystäviä ja jotain tekemistä. Siksi pitää kirjoittaa rienaavia juttuja mammapalstalle, jos se vaikka helpottaisi omaa kiukkuista oloa.
Samaa mieltä, ihan sairas ketju.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Tämä saattaa tulla jollekin yllätyksenä, mutta ahdistavia (esim. omaa vakaumusta haastavia) ketjuja ei ole pakko lukea. Suviseuraradiokin tuuttaa propagandaa eetteriin taas pari viikkoa putkeen, mutta ei sen sulkemista kukaan vaadi, koska altistumiselta on niin helppo välttyä.
Eikö hihhuleille sananvapaus maistu?