Lue keskustelun säännöt.
Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?
25.06.2026 |
Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.
Miten itse?
Kommentit (45)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuntosaliharjoittelu tukee harrastamaani lajia ja parantaa arjen elämistä. Tämän lisäksi on kiva huomata positiivista kehitystä niin käytetyissä painoissa kuin peilissä tai vaa'assa.
Olen yli 65 v. ja käyn salilla pitääkseni lihaskuntoni hyvällä tasolla. Ainakaan se sali missä minä käyn ei ole mikään näyttäytymispaikka vaan siellä kaikki treenavat tosissaan.
Olen aikuinen 36 vuotias. Minuun ei teini-ikäisten ryhmäpaine iske, käyn salilla koska halun pitää itseni kunnossa ja koska tykkään siitä.
En pidä siitä eikä sosiaalinen paine vaikuta, vaan ainoa syy, miksi pakotan itseni sinne on se, että tiedän sen edistävän omaa hyvinvointiani. Mutta en tykkää eikä vois vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelee.