Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?

Vierailija
25.06.2026 |

Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.

Miten itse?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä eikä sosiaalinen paine vaikuta, vaan ainoa syy, miksi pakotan itseni sinne on se, että tiedän sen edistävän omaa hyvinvointiani. Mutta en tykkää eikä vois vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelee.

Vierailija
42/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala sinulle perustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliharjoittelu tukee harrastamaani lajia ja parantaa arjen elämistä. Tämän lisäksi on kiva huomata positiivista kehitystä niin käytetyissä painoissa kuin peilissä tai vaa'assa. 

Vierailija
44/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 65 v. ja käyn salilla pitääkseni lihaskuntoni hyvällä tasolla. Ainakaan se sali missä minä käyn ei ole mikään näyttäytymispaikka vaan siellä kaikki treenavat tosissaan.

Vierailija
45/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen 36 vuotias. Minuun ei teini-ikäisten ryhmäpaine iske, käyn salilla koska halun pitää itseni kunnossa ja koska tykkään siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä