Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?
Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.
Miten itse?
Kommentit (45)
Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.
Ite saan siitä hyvän fiiliksen. Siksi käyn siellä.
Kävin vuosia, kun treenasin tavoitteellisesta mavea. Sitten se ei enää tuntunut kivalta, joten enää en käy. Harrastan nykyään juoksua koirien kanssa. Joskus harrastukset muuttuu.
Käyn, koska pidän siitä ja siellä voi vähän keskustellakin muiden kanssa. Olen käynyt jo 30v ja nyt vaihdoin uuteen saliin, koska sinne pääsen kävellen.
n 70v
Valitsen itseni ja hyvinvointini joka aamu. Tänäänkin teen itselleni hyvää, koska olen hyvä tyyppi.
- ex-narkkari
Olen umpiväsynyt, kun lähden tästä töistä ja ei siellä salilla tarvitse kauaa olla kun on pirun hyvä olo.
En tykkää käydä salilla ja en ymmärrä miten salilla käynti voisi olla sosiaalinen paine.
Teen lähes kokonaan kotona etätöitä. Käyn toimistolla esim pikkujouluissa ja keväällä tiimipäivässä.
Esimieheni lähes aina kehuu käsivarsiani jossain vaiheessa iltaa, eli eiköhän jotain voi kotonakin tehdä ja tapahtuu
Olen utelias mihin kaikkeen kroppani pystyy.💪
Vierailija kirjoitti:
Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.
Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.
Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.
Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa = ei harrasteta muuta urheilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.
Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.
Saako suunnistuskisoihin, jotka ovat jossain hevonkuusessa, mennä kuitenkin autolla vai pitääkö ottaa alkulämmittely juoksemalla sinne?
Olen käynyt salilla vuodesta -99 ja kun ikää tulee, sitä enemmän mulla on syitä käydä siellä
N49
Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.
Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.
Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.
Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.
Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.
Ap ei jaksa käydä salilla ja yrittää keksiä tekosyitä, että muutkin käy siellä pakosta
Hyvä lihaskunto on tärkeää terveyden kannalta. Vanhempana se korostuu. Jos ei liiku niin on pyörätuolissa joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.
Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.
Mä meen salille autolla, jos käyn samalla reissulla salin viereisessä ruokakaupassa. Muuten pyörällä. Paitsi että talvella en pyöräile.
Ja harrastan myös muuta liikuntaa, mistä tulee sitten se aerobinen kuormitus. Viikossa on kuitenkin 7 päivää ja salilla käyn kahdesti.
-N50
Treenaan etupäässä takapäässä salia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.
Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.
Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.
Ap ei jaksa käydä salilla ja yrittää keksiä tekosyitä, että muutkin käy siellä pakosta
Todella pikkusieluista.
Käyn salilla, koska RAKASTAN sitä! Rakastan kaikkea siinä, saan kuunnella omaa musiikkiani täysillä kuulokkeista, salilla saa tehokkaan ja monipuolisen treenin lyhyessä ajassa. Jaksan enemmän, nukun paremmin ym. sen ansiosta. Olen harrastanut koko elämäni monia liikuntalajeja, enimmäkseen kestävyyslajeja, mutta kuntosalitreeniin tykästyin eniten.