Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?

Vierailija
25.06.2026 |

Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.

Miten itse?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, koska RAKASTAN sitä! Rakastan kaikkea siinä, saan kuunnella omaa musiikkiani täysillä kuulokkeista, salilla saa tehokkaan ja monipuolisen treenin lyhyessä ajassa. Jaksan enemmän, nukun paremmin ym. sen ansiosta. Olen harrastanut koko elämäni monia liikuntalajeja, enimmäkseen kestävyyslajeja, mutta kuntosalitreeniin tykästyin eniten. 

Vierailija
22/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen siellä tissejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.

Vierailija
24/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saan siitä hyvän fiiliksen. Siksi käyn siellä.

Vierailija
25/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia, kun treenasin tavoitteellisesta mavea. Sitten se ei enää tuntunut kivalta, joten enää en käy. Harrastan nykyään juoksua koirien kanssa. Joskus harrastukset muuttuu.

Vierailija
26/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, koska pidän siitä ja siellä voi vähän keskustellakin muiden kanssa. Olen käynyt jo 30v ja nyt vaihdoin uuteen saliin, koska sinne pääsen kävellen.

n 70v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen itseni ja hyvinvointini joka aamu. Tänäänkin teen itselleni hyvää, koska olen hyvä tyyppi.

- ex-narkkari

Vierailija
28/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen umpiväsynyt, kun lähden tästä töistä ja ei siellä salilla tarvitse kauaa olla kun on pirun hyvä olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä salilla ja en ymmärrä miten salilla käynti voisi olla sosiaalinen paine.

Teen lähes kokonaan kotona etätöitä. Käyn toimistolla esim pikkujouluissa ja keväällä tiimipäivässä.

Esimieheni lähes aina kehuu käsivarsiani jossain vaiheessa iltaa, eli eiköhän jotain voi kotonakin tehdä ja tapahtuu

Vierailija
30/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias mihin kaikkeen kroppani pystyy.💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.

Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.

Vierailija
32/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.

Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.

Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa = ei harrasteta muuta urheilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.

Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.

Saako suunnistuskisoihin, jotka ovat jossain hevonkuusessa, mennä kuitenkin autolla vai pitääkö ottaa alkulämmittely juoksemalla sinne?

Vierailija
34/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt salilla vuodesta -99 ja kun ikää tulee, sitä enemmän mulla on syitä käydä siellä


N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.

Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.

Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.

Vierailija
36/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.

Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.

Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.

Ap ei jaksa käydä salilla ja yrittää keksiä tekosyitä, että muutkin käy siellä pakosta

Vierailija
37/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lihaskunto on tärkeää terveyden kannalta. Vanhempana se korostuu. Jos ei liiku niin on pyörätuolissa joku päivä.

Vierailija
38/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalinen paine olisi jotenkin totta tässä aiheessa niin ei täällä olisi yli puolet aikuisista ylipainoisia. Eiköhän salilla käyvät käy siellä sen takia, että se on heistä mukavaa hommaa ja saavat siitä hyötyä. Allekirjoittanut myös käy tämän takia salilla.

Salille painellaan autojen ja sähköpotkulautojen kanssa ja sitten ollaan niin saatan* n urheilullisia. Kotona lenkkarit jalkaan ja alkulämmöt juoksemalla sinne salille.

Mä meen salille autolla, jos käyn samalla reissulla salin viereisessä ruokakaupassa. Muuten pyörällä. Paitsi että talvella en pyöräile.

 

Ja harrastan myös muuta liikuntaa, mistä tulee sitten se aerobinen kuormitus. Viikossa on kuitenkin 7 päivää ja salilla käyn kahdesti.

 

-N50

Vierailija
39/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan etupäässä takapäässä salia.

Vierailija
40/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin sosiaalinen paine...ei kuule ole sellaista meikäläisellä koskaan.

Kuka on niin ääliö, että tekee jotain, kun toisetkin tekee.

Voi miten tyhmää...suorastaan idioottimaista...en ymmärrä nykyaikaa.

Ap ei jaksa käydä salilla ja yrittää keksiä tekosyitä, että muutkin käy siellä pakosta

Todella pikkusieluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi