Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?

Vierailija
25.06.2026 |

Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.

Miten itse?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelen, että se on hyväksi minulle. 

Vierailija
2/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt viimeksi 2005. Silloin ostin levytankosetin ja telineen kotiin.

Säästänyt tuhansia euroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn salilla koska raskaiden asioiden liikuttelu tuottaa mielihyvähormoneja.

 

ja on kiva ns haastaa itseään tavoittelemalla isompia rautoja. 


Se on siis harrastukseni

Vierailija
4/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla.

Vierailija
5/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin opettelemassa liikkeet ja miten homma toimii esim. vapaapainoilla, sen jälkeen lopetin ja siirryin kotikuntoiluun.

Vierailija
6/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä kyllä, tulee hyvä olo ja helpottaa istumatyötä tekevänä jumeja. Ja koronakiloja on vielä melkein 15 ylimääräistä, jotka pitäisi saada pois. Mutta aika ei oikein riitä kuin noin kerran viikossa käyntiin. Inhoan siis käydä iltaisin ruuhka-aikaan ja käyn viikonloppuna aikaisin aamusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti käyn terveyden takia, mutta se on myös itselle mieluisa muoto treenata.

Vierailija
8/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääasiassa kahvakuulaa ( 32 kg ) kotona. Se on aina lähellä ja usein siihen tartunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan jotta pysyn toimintakykyisenä. En niin kauheasti välitä treenamisesta, mutta sosiaalinen painekaan ei vaikuta, kun ei minun treenaamisestani kukaan tiedä. Käyn salilla silloin kun siellä on vähän ihmisiä jos mahdollista.

Vierailija
10/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sosiaalinen paine? En ole kokenut mitään painostusta. Kävin salilla 10 vuotta sitten, mutta nykyään teen kahvakuulatreeniä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei saa käydä salilla, vain miehet. Vain miehillä saa olla hyvä kunto, naisilla ei. Vain rikolliset saa käydä salilla, nuhteettomat eivät. Nuhteettomilla pitää olla mahdollisimman huono kunto, vain rikollisilla saa olla hyvä kunto. 

Vierailija
12/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumpikaan syy. En erityisesti tykkää käydä salilla mutta kun pitää jos haluaa olla hyvässä kunnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siitä kyllä, tulee hyvä olo ja helpottaa istumatyötä tekevänä jumeja. Ja koronakiloja on vielä melkein 15 ylimääräistä, jotka pitäisi saada pois. Mutta aika ei oikein riitä kuin noin kerran viikossa käyntiin. Inhoan siis käydä iltaisin ruuhka-aikaan ja käyn viikonloppuna aikaisin aamusta. 

Et sinä niitä "koronakilojasi" (ah mikä maanmainio tekosyy) saa pois treenaamalla vaan syömällä oikein.

Vierailija
14/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.

Vierailija
16/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla säilyttääkseni lihaskuntoni ja toimintakykyni.

M60

Vierailija
17/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyväksi terveydelle.

Vierailija
18/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.

Saat tuijottaa myös seinää toistojen välissä, ole hyvä


Ja mitä pahaa siinä on että tuntuu hyvältä kehossa ja haluaa ottaa selfieitä? Treenattu terve keho on kaunis ja olisi sääli jos sen eteen tekee töitä muttei tunne itseään kuumaksi 

Vierailija
19/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, koska haluan vanhanakin päästä itse ylös sängystä, sohvalta ja vessanpöntöltä, pystyä kantamaan itse ostokseni sekä hoitamaan kotitalouttani. Ja että vaihdevuodet eivät syö kaikkea lihasmassaa jo ennen vanhuutta.

Mutta olen oppinut myös tykkäämään salilla käymisestä.

 

-N50

Vierailija
20/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.

Saat tuijottaa myös seinää toistojen välissä, ole hyvä


Ja mitä pahaa siinä on että tuntuu hyvältä kehossa ja haluaa ottaa selfieitä? Treenattu terve keho on kaunis ja olisi sääli jos sen eteen tekee töitä muttei tunne itseään kuumaksi 

Itse tuijotan seiniä ja välillä muita treenaajia sekä laitteita. Nyt yksi tuijottaa minua takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme