Käytkö salilla koska pidät siitä vai koska sosiaalinen paine ajaa sinne?
Nykyään tuntuu että pitää käydä salilla.
Miten itse?
Kommentit (45)
Käynyt viimeksi 2005. Silloin ostin levytankosetin ja telineen kotiin.
Säästänyt tuhansia euroja.
käyn salilla koska raskaiden asioiden liikuttelu tuottaa mielihyvähormoneja.
ja on kiva ns haastaa itseään tavoittelemalla isompia rautoja.
Se on siis harrastukseni
Kävin opettelemassa liikkeet ja miten homma toimii esim. vapaapainoilla, sen jälkeen lopetin ja siirryin kotikuntoiluun.
Pidän siitä kyllä, tulee hyvä olo ja helpottaa istumatyötä tekevänä jumeja. Ja koronakiloja on vielä melkein 15 ylimääräistä, jotka pitäisi saada pois. Mutta aika ei oikein riitä kuin noin kerran viikossa käyntiin. Inhoan siis käydä iltaisin ruuhka-aikaan ja käyn viikonloppuna aikaisin aamusta.
Ensisijaisesti käyn terveyden takia, mutta se on myös itselle mieluisa muoto treenata.
Käytän pääasiassa kahvakuulaa ( 32 kg ) kotona. Se on aina lähellä ja usein siihen tartunkin.
Treenaan jotta pysyn toimintakykyisenä. En niin kauheasti välitä treenamisesta, mutta sosiaalinen painekaan ei vaikuta, kun ei minun treenaamisestani kukaan tiedä. Käyn salilla silloin kun siellä on vähän ihmisiä jos mahdollista.
Mikä sosiaalinen paine? En ole kokenut mitään painostusta. Kävin salilla 10 vuotta sitten, mutta nykyään teen kahvakuulatreeniä kotona.
Naiset ei saa käydä salilla, vain miehet. Vain miehillä saa olla hyvä kunto, naisilla ei. Vain rikolliset saa käydä salilla, nuhteettomat eivät. Nuhteettomilla pitää olla mahdollisimman huono kunto, vain rikollisilla saa olla hyvä kunto.
No ei kumpikaan syy. En erityisesti tykkää käydä salilla mutta kun pitää jos haluaa olla hyvässä kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä kyllä, tulee hyvä olo ja helpottaa istumatyötä tekevänä jumeja. Ja koronakiloja on vielä melkein 15 ylimääräistä, jotka pitäisi saada pois. Mutta aika ei oikein riitä kuin noin kerran viikossa käyntiin. Inhoan siis käydä iltaisin ruuhka-aikaan ja käyn viikonloppuna aikaisin aamusta.
Et sinä niitä "koronakilojasi" (ah mikä maanmainio tekosyy) saa pois treenaamalla vaan syömällä oikein.
Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.
Minä käyn salilla säilyttääkseni lihaskuntoni ja toimintakykyni.
M60
Vierailija kirjoitti:
Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.
Saat tuijottaa myös seinää toistojen välissä, ole hyvä
Ja mitä pahaa siinä on että tuntuu hyvältä kehossa ja haluaa ottaa selfieitä? Treenattu terve keho on kaunis ja olisi sääli jos sen eteen tekee töitä muttei tunne itseään kuumaksi
Käyn salilla, koska haluan vanhanakin päästä itse ylös sängystä, sohvalta ja vessanpöntöltä, pystyä kantamaan itse ostokseni sekä hoitamaan kotitalouttani. Ja että vaihdevuodet eivät syö kaikkea lihasmassaa jo ennen vanhuutta.
Mutta olen oppinut myös tykkäämään salilla käymisestä.
-N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet siellä vain ottaa selfieitä ja lueskelee puhelinta.
Saat tuijottaa myös seinää toistojen välissä, ole hyvä
Ja mitä pahaa siinä on että tuntuu hyvältä kehossa ja haluaa ottaa selfieitä? Treenattu terve keho on kaunis ja olisi sääli jos sen eteen tekee töitä muttei tunne itseään kuumaksi
Itse tuijotan seiniä ja välillä muita treenaajia sekä laitteita. Nyt yksi tuijottaa minua takaisin.
Koska ajattelen, että se on hyväksi minulle.