Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö kaupunkien ja kuntien vuokra-asunnot lakkauttaa?
25.06.2026 |
Jälleen kerran on tullut lisää ja uutta tietoa siitä miten kaupunkien ja kuntien omistamia vuokra-asuntoja väärinkäytetään laittomasti, esimerkiksi Heka on listannut vuokra-asuntoja lyhytvuokrausta tarjoavaan Airbnb-palveluun.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/74a741b4-901e-45ab-b4a2-a08053f1c…
Kommentit (2)
Ei mutta niitä pitäisi antaa pääsääntöisesti vain kaupungin palveluksessa oleville ja kaupungilta eläköityneille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei pienen osan perseily tarkoita, että kaikkia pitää rangaista.