Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 36 vuoden ikäero

Vierailija
25.06.2026 |

Iso parisuhteessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo Dicaprio-efekti. 

Leo, 50v tyttö 19v

Vierailija
22/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se. Oon tosin itse vähän kiinnostunut mua 12 vuotta vanhemmasta mut ehkä kuitenkin liian vanha vaikka nuorekas onkin :D Oon ite 34.

Tee sinä niinkuin muutkin valintasi ihan vapaasti , ei kuulu veetäkään  tyhmille.  🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Mulla oli aikoinaan 36v vanhempi mies.

Vai niin.... kuuluuko muiden päätöksiin?

Vierailija
24/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Niiimäääkiiiii... nön nöööö   jännää...

Vierailija
25/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.

Meinaat, ettei ne kirjan "paljastukset" häiritse tai loukkaa aikuista lastasi tai muita läheisiäsi? Just, kun olet väittänyt että suhteesi sisariisikin ovat parantuneet. Mietipä uudelleen, miten he suhtautuvat jos kerrot heihinkin/ perheeseesi liittyviä asioita ihan kaikille? 

Niin. Mitäänhän mä en saisi tehdä. Mitäpä jos tuo on ainoa vaihtoehto jolla voisin tienata, elättää itseni ja saada oman elämän?

Senkus teet, ei kai sinua aikuista ihmistä kukaan kiellä. Yritetään vaan neuvoa, miten siinä voi käydä. Ja miten olla realistinen, ei yhdellä, mahdollisesti julkaistavalla kirjalla tai somellakaan tule rahaa, jos et saa niille ostajia. Mutta siitä vaan! Kunhan et sitten tule taas valittamaan, kuinkas taas kävikään.

Vierailija
26/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 28. Ainakin olen yrittänyt.  En jaksa miehenkään loisena olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Ole 48 ja tyttöystäväni on 36 vuotta nuorempi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi