Rydman tekee sitä mitä muut eivät uskalla
Säästää veronmaksajien rahoja. Järkyttävää rahan tuhlausta ollut tämä vasemmiston touhu.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Jos sinussa on vähääkään inhimillisyyttä, et voi hyväksyä pienen vatsastapuhujan nuken omavaltaisia päätöksiä, joilla yrittää taklata itseään isompia tahoja vaan koska mä haluuuun.
Inhimillisyys ja kokoomuksen toivelista? Olet kyllä harvinaisen sekaisin. Olit sitten minkä puolueen äänestäjä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ylipäätään on tuoneet paljon hyväveli- ja hyväsiskohuijauksia esille, sairasta touhua monella saralla ja tavan pulliaiset maksaa. Suomi taitaa olla laillistetun korruption kärkimaita maailmassa,
YLE juurikin otsikoi Garden Helsinki -hallin korruptio-uutisesta, johon Petteri Orpo liittyy tanakasti.
Petterillä on nyt pohdittavaa että miten tuon saa kaadettua persujen syyksi. Media uskoo koska se haluaa uskoa kaiken olevan persujen vika. Toisaalta hallitus kaatunee jos petteri nyt rupeaa suojelemaan itseään kaatamalla tuon persujen syyksi, eikä tää ole ehkä petterille vielä sopiva hetki.
Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri Suomen historiassa joka puuttuu valtionhallinnon korruptioon. Pinnan alla tapahtuu paljon muutakin kuin pelkästään Rydmanin julkituomat leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä vuosikymmenellä ajatuksesi ovat? Meillä on nyt oikeistohallitus, joka ottaa liusää velkaa voidakseen kustantaa varakkaiden, kuten herra Rydmanin, veronalennukset.
Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Koskaan ollutkaan.
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita.No, meillä on kokoomus/persuhallitus, jonka hyvässä EK:n laatimassa hallitusohjelmassa ei ole herra Rydmanin laatimaa leikkauslistaa - ja sekös herra Orpoa v*tuttaa.
Eiköhän leikkauslista ole sovittu jo Orpon vetämissä hallitusneuvotteluissa kun sovittiin ministerisalkuista.
"Ei ole sovittu, älä suotta hyvesignaloi". Onko sinusta hyvä idea saada lisää työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ylipäätään on tuoneet paljon hyväveli- ja hyväsiskohuijauksia esille, sairasta touhua monella saralla ja tavan pulliaiset maksaa. Suomi taitaa olla laillistetun korruption kärkimaita maailmassa,
Kuka haluaisi olla hyvä veli tai hyvä sisko persun kanssa. Jos meidän perheessä olisi persuja häpeäisin silmät päästä.
Meidän perheeseen kyllä mahtuu monen puolueen äänenkannattajia, koska me olemme perhe
Harmi, ettet sinä ole päässyt koskaan sellaista perheen yhteisöllisyyttä ja rakkautta kokemaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Järjestörahoituksen perkaaminen aloitettiin Marinin hallituksen aikana. Nykyisten säästöjen suuruudesta päätti koko hallitus yhdessä. Virallisen tiedotuksen mukaan ongelma on lähinnä Rydmanin menettelytapa. Hillotolppaväki on yhdyssana.
Totta, koskaan aikaisemmin ei yksikään ministeri liene pyyhkinyt demokratialla pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Jos sinussa on vähääkään inhimillisyyttä, et voi hyväksyä pienen vatsastapuhujan nuken omavaltaisia päätöksiä, joilla yrittää taklata itseään isompia tahoja vaan koska mä haluuuun.
Inhimillisyys ja kokoomuksen toivelista? Olet kyllä harvinaisen sekaisin. Olit sitten minkä puolueen äänestäjä tahansa
Äänestä punikkeja jos haluat empatiaa. Ne jotka haluavat rahaa ja toimivia palveluja äänestävät ihan muita puolueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vasurilla ne on aina joko perseet, mulkut tai ainakin pikkulapset mielessä joka kommentissa.
Mahtava arvopohja /s
No tässä kyllä kehotan persuilijoita katsahtamaan peiliin: ketään muuta ei toisten (homot, lesbot, bi:t, lapset, nuoret you name it) jalkoväli ja seksielämä kiinnosta yhtä paljon kuin persuja!
Ovatko nämä persut nyt siis järjestämässä mulkkukoulutusta 13 vuotiaille tyttölapsille pridessä?
Vassarit eivät osaa kuin räävittömiä kirjoitella tänne, kun eivät muuten voi puolustaa itseään. Raukkamaista, lapsellista, mutta ei moderaattoreita häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Mirrin peräänhän hän kyllä on, nuoren sellaisen..
Ei sentään niin nuoren, kuin muutama vasemmistoliiton edustaja, joista ovat saaneet tuomioita. Niin ja oliko se kissan polttaja demari ?
Niin. Viime kuntavaaleissa persujen ehdokkailla oli yli kaksinkertainen määrä rikostuomioita versus muut isot puolueet.
KIIHOTUITKO.
Nuo on puolueiden suojatyöpaikkoja
Hakekoot itse ihan oikeita töitä.
Olen sairastanut infarktin esim, sydän yhd.80vmummot kutovat sukkia ja katdovat pitkin nenänvartta ei tätä päivää!
Vammaspuolella olen töissä en ole koko urani aikana nähnyt yhtään järjestön jäsentä?!!
AIKA PÄIVITTÄÄ KAIKKI
Vierailija kirjoitti:
Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri Suomen historiassa joka puuttuu valtionhallinnon korruptioon. Pinnan alla tapahtuu paljon muutakin kuin pelkästään Rydmanin julkituomat leikkaukset.
👍👍👍
PS-puolue on ollut keskeisessä roolissa kiristämässä Suomen maahan*muutto-, turva*paikka- ja oleskelu*lupa linjauksia. Heidän ajamansa toimet ovat muun muassa tiukentaneet perheen* yhdistämis kriteereitä ja lisänneet vaatimuksia maassa asumisen ja työnteon ehdoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri Suomen historiassa joka puuttuu valtionhallinnon korruptioon. Pinnan alla tapahtuu paljon muutakin kuin pelkästään Rydmanin julkituomat leikkaukset.
👍👍👍
PS-puolue on ollut keskeisessä roolissa kiristämässä Suomen maahan*muutto-, turva*paikka- ja oleskelu*lupa linjauksia. Heidän ajamansa toimet ovat muun muassa tiukentaneet perheen* yhdistämis kriteereitä ja lisänneet vaatimuksia maassa asumisen ja työnteon ehdoille.
Lisäksi Hallituksessa PS- puolue on vaikuttanut siihen, että polttoaineverotusta on alennettu ja jakeluvelvoitteen nousua madallettu. Tavoitteena on ollut hillitä erityisesti pitkien välimatkojen Suomessa asuvien autoilijoiden kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Rahanjakajilla on helpompaa,myös sen velkarahan kun ei ole mitään vastuuta tekemisistään vaan otetaan hatkat
Kansa saa sellaiset johtajat jotka ansaitsee. Tämä kansa halusi tätä, demokratian rapauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on puolueiden suojatyöpaikkoja
Hakekoot itse ihan oikeita töitä.
Olen sairastanut infarktin esim, sydän yhd.80vmummot kutovat sukkia ja katdovat pitkin nenänvartta ei tätä päivää!
Vammaspuolella olen töissä en ole koko urani aikana nähnyt yhtään järjestön jäsentä?!!
AIKA PÄIVITTÄÄ KAIKKI
Tietenkin. Edellisen kerran kun persut olivat hallituksessa leikattiin kansanedustajien sopeutusrahojen enimmäisaikaa. Siirtyivät sitten joukolla erilaisten järjestöjen johtoon, kun putoilivat eduskunnasta. Tottakai se kirpaisee, kun ilmaiset isot rahat viedään taas pois.
Kyllä nyt on pakko jotain keksiä persujen päänmenoksi, ennen kuin vievät kaikki hillotolpat poliitikoilta ja korruptoituneilta hyvävelijärjestöiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri Suomen historiassa joka puuttuu valtionhallinnon korruptioon. Pinnan alla tapahtuu paljon muutakin kuin pelkästään Rydmanin julkituomat leikkaukset.
👍👍👍
PS-puolue on ollut keskeisessä roolissa kiristämässä Suomen maahan*muutto-, turva*paikka- ja oleskelu*lupa linjauksia. Heidän ajamansa toimet ovat muun muassa tiukentaneet perheen* yhdistämis kriteereitä ja lisänneet vaatimuksia maassa asumisen ja työnteon ehdoille.
Lisäksi Hallituksessa PS- puolue on vaikuttanut siihen, että polttoaineverotusta on alennettu ja jakeluvelvoitteen nousua madallettu. Tavoitteena on ollut hillitä erityisesti pitkien välimatkojen Suomessa asuvien autoilijoiden kustannuksia.
Ja myös: PS-puolue on johdonmukaisesti vaatinut kovempia rangaistuksia erityisesti väki- ja sek* su* aali*rikoksista. Heidän politiikkansa on näkynyt muun muassa siinä, että riko*sten seuraamuksia on kovennettu ja uhrin asemaa pyritty parantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Rahanjakajilla on helpompaa,myös sen velkarahan kun ei ole mitään vastuuta tekemisistään vaan otetaan hatkat
Jos olisivat henkilökohtaisesti vastuussa tekemisistään, niin koko valtio näyttäisi nyt täysin erilaiselta
Eiköhän leikkauslista ole sovittu jo Orpon vetämissä hallitusneuvotteluissa kun sovittiin ministerisalkuista.