Rydman tekee sitä mitä muut eivät uskalla
Säästää veronmaksajien rahoja. Järkyttävää rahan tuhlausta ollut tämä vasemmiston touhu.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Persut ylipäätään on tuoneet paljon hyväveli- ja hyväsiskohuijauksia esille, sairasta touhua monella saralla ja tavan pulliaiset maksaa. Suomi taitaa olla laillistetun korruption kärkimaita maailmassa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vasurilla ne on aina joko perseet, mulkut tai ainakin pikkulapset mielessä joka kommentissa.
Mahtava arvopohja /s
Niin, herra Rydman on groomailija, ehkä sinäkin. Salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
😂😂😂 Uskotko itsekään tuota? Kun "miehen" leikkauslistaa lukee, näkee että ainoana agendana on persujen yleisin mantra: näin tehdään, koska se vtuttaa vassaria.
Orpoa v*tuttaa, herra Rydmanin leikkauslista ei ole EK:n hyvässä hallitusohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vasurilla ne on aina joko perseet, mulkut tai ainakin pikkulapset mielessä joka kommentissa.
Mahtava arvopohja /s
No tässä kyllä kehotan persuilijoita katsahtamaan peiliin: ketään muuta ei toisten (homot, lesbot, bi:t, lapset, nuoret you name it) jalkoväli ja seksielämä kiinnosta yhtä paljon kuin persuja!
Ovatko nämä persut nyt siis järjestämässä mulkkukoulutusta 13 vuotiaille tyttölapsille pridessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Se, lisäksi hän on populisti.
-eri-
Ap, millä vuosikymmenellä ajatuksesi ovat? Meillä on nyt oikeistohallitus, joka ottaa liusää velkaa voidakseen kustantaa varakkaiden, kuten herra Rydmanin, veronalennukset.
Vierailija kirjoitti:
Persut ylipäätään on tuoneet paljon hyväveli- ja hyväsiskohuijauksia esille, sairasta touhua monella saralla ja tavan pulliaiset maksaa. Suomi taitaa olla laillistetun korruption kärkimaita maailmassa,
YLE juurikin otsikoi Garden Helsinki -hallin korruptio-uutisesta, johon Petteri Orpo liittyy tanakasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä vuosikymmenellä ajatuksesi ovat? Meillä on nyt oikeistohallitus, joka ottaa liusää velkaa voidakseen kustantaa varakkaiden, kuten herra Rydmanin, veronalennukset.
Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Koskaan ollutkaan.
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Ei kyse ole siitä, että olisi väärä puolue, vaan siitä, että kaikki muut puolueet ovat kytköksissä erilaisiin julkisilla varoilla ylläpidettyihin järjestöihin. Niissä on mukavia loppusijoituspaikkoja poliitikoille, kun on aika siirtyä pois politiikasta. Persut ovat sen verran uusi puolue, että heille ei ole kertynyt tälläistä verkostoa, joten voivat huoletta pöllyttää rahoitusta. Ja siksi alkoi ulina.
Se on sitten kokonaan toinen asia, että ovatko saatavat säästöt ollenkaan siinä mittakaavassa, että niillä olisi suurempaa merkitystä. Mutta ehkä on ihan hyvä antaa viesti, että kaikenlainen loiseläminen pitää lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut ylipäätään on tuoneet paljon hyväveli- ja hyväsiskohuijauksia esille, sairasta touhua monella saralla ja tavan pulliaiset maksaa. Suomi taitaa olla laillistetun korruption kärkimaita maailmassa,
Kuka haluaisi olla hyvä veli tai hyvä sisko persun kanssa. Jos meidän perheessä olisi persuja häpeäisin silmät päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Jos sinussa on vähääkään inhimillisyyttä, et voi hyväksyä pienen vatsastapuhujan nuken omavaltaisia päätöksiä, joilla yrittää taklata itseään isompia tahoja vaan koska mä haluuuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Ei kyse ole siitä, että olisi väärä puolue, vaan siitä, että kaikki muut puolueet ovat kytköksissä erilaisiin julkisilla varoilla ylläpidettyihin järjestöihin. Niissä on mukavia loppusijoituspaikkoja poliitikoille, kun on aika siirtyä pois politiikasta. Persut ovat sen verran uusi puolue, että heille ei ole kertynyt tälläistä verkostoa, joten voivat huoletta pöllyttää rahoitusta. Ja siksi alkoi ulina.
Se on sitten kokonaan toinen asia, että ovatko saatavat säästöt ollenkaan siinä mittakaavassa, että niillä olisi suurempaa merkitystä. Mutta ehkä on ihan hyvä antaa viesti, että kaikenlainen loiseläminen pitää lopettaa.
Rydmania on tietysti muutenkin helppo demonisoida, kun hänellä on epäsympaattista historiaa. Pohjimmiltaan on kuitenkin kyse rahasta ja vallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä vuosikymmenellä ajatuksesi ovat? Meillä on nyt oikeistohallitus, joka ottaa liusää velkaa voidakseen kustantaa varakkaiden, kuten herra Rydmanin, veronalennukset.
Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Koskaan ollutkaan.
Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita.
No, meillä on kokoomus/persuhallitus, jonka hyvässä EK:n laatimassa hallitusohjelmassa ei ole herra Rydmanin laatimaa leikkauslistaa - ja sekös herra Orpoa v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä ollut jotain juttua nuorien tyttöjen kanssa?
Suurimmalla osalla nuoria miehiä on jotain juttua nuorien tyttöjen kanssa ja se on kaikista OK.
t. Entinen nuori
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä vuosikymmenellä ajatuksesi ovat? Meillä on nyt oikeistohallitus, joka ottaa liusää velkaa voidakseen kustantaa varakkaiden, kuten herra Rydmanin, veronalennukset.
Kyllä ne veronalennukset ihan Sofia Virralle ja Minja Koskisellekin menevät, eivätkä varmasti ole luopumassa omista oikeuksistaan. Miksi niillä on niihin suurempi oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Ja syystä. Saa sitä kuraa.
Mikä se syy sun mielestäsi on? Sekö kun se on persu?
Jos sinussa on vähääkään inhimillisyyttä, et voi hyväksyä pienen vatsastapuhujan nuken omavaltaisia päätöksiä, joilla yrittää taklata itseään isompia tahoja vaan koska mä haluuuun.
Mitä inhimillisyyttä siihen tarvitaan, että syrjii pienempää ulkonäön perusteella ja suosii suurempaa? Omituiset perusteet sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Säästää niin millä tavalla, kun tulee lisää työttömiä, ap?
Kyllä ne pomomiehet töitä saavat, älä huoli. Vapaaehtoiset eivät ole palkallisia.
Yksikin lehti laski justiinsa että julkinen sektori on 2000-luvun alusta kasvanut yli 40%:sta nykyiseen yli 60% bkt:stä. Toisin kuin muissa maissa.