Rydman tekee sitä mitä muut eivät uskalla
Säästää veronmaksajien rahoja. Järkyttävää rahan tuhlausta ollut tämä vasemmiston touhu.
Kommentit (113)
Eikös sillä ollut jotain juttua nuorien tyttöjen kanssa?
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Mirrin peräänhän hän kyllä on, nuoren sellaisen..
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Kuten esimerkiksi työttömille, yksinhuoltajille, asunnottomille, lapsiperheille. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Mirrin peräänhän hän kyllä on, nuoren sellaisen..
Ei sentään niin nuoren, kuin muutama vasemmistoliiton edustaja, joista ovat saaneet tuomioita. Niin ja oliko se kissan polttaja demari ?
Säästää niin millä tavalla, kun tulee lisää työttömiä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Herra Rydman saisi puuttua ministerien palkkioihin ja etuihin. Ehdotan myös sopeutumisrahaan kajoamista.
Rydman on on harvinainen poliitikko, joka uskaltaa puuttua näiden mätäpesäkkeiden toimintaan. Saa minun ääneni seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Mirrin peräänhän hän kyllä on, nuoren sellaisen..
Ei sentään niin nuoren, kuin muutama vasemmistoliiton edustaja, joista ovat saaneet tuomioita. Niin ja oliko se kissan polttaja demari ?
Niin. Viime kuntavaaleissa persujen ehdokkailla oli yli kaksinkertainen määrä rikostuomioita versus muut isot puolueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Herra Rydman saisi puuttua ministerien palkkioihin ja etuihin. Ehdotan myös sopeutumisrahaan kajoamista.
Ehkä seuraavaksi, kunhan saa ensin tämän yhteiskunnan varoja lypsävän kusiaispesän hajotettua.
Kaikki ruotsinkieliset urheiluseurat boikottiin esim. IFK:t.
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
Näin keskustaan kannattajana voin sanoa, en kateellisena vaan kunnioittaen, että Ville Rydman on Suomen kovin poliitinen väittelijä. Ainoastaan Li Andersson on vieläkin kovempi mutta naisena häntä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Mirrin peräänhän hän kyllä on, nuoren sellaisen..
Ei sentään niin nuoren, kuin muutama vasemmistoliiton edustaja, joista ovat saaneet tuomioita. Niin ja oliko se kissan polttaja demari ?
Vasemmistoliitossa ja vihreissä oli ihan tuomitut pedofiilit riveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Herra Rydman saisi puuttua ministerien palkkioihin ja etuihin. Ehdotan myös sopeutumisrahaan kajoamista.
Tuskinpa "herra" rydman omaa oksaansa sahaa, rajansa sentään säästämiselläkin. Lapsilisätkin kelpaa, vaikka muita etuuksia vie hanakasti lapsiperheiltä. Kun alkaa maksaa elareita, niidenkin määrään varmasti puututaan.
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
Ilmankos Rydman on kansakunnan vasemmiston koulukiusattu.