Rydman tekee sitä mitä muut eivät uskalla
Säästää veronmaksajien rahoja. Järkyttävää rahan tuhlausta ollut tämä vasemmiston touhu.
Kommentit (113)
Tässähän ilmeisesti ollaan leikkaamassa järjestöjen avustuksia ideologisiin perustein, jotka ovat yhden ministerin määrittelemät. Ei ole demokratian kannalta aivan yksiselitteinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
Herra Rydman on populisti, hän ei aja mitään kansan etua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä ollut jotain juttua nuorien tyttöjen kanssa?
Antilla taas mummon kanssa joku juttu
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Eikös hän elinkeinoministerinä juuri jakanut veronmaksajien rahoja?
Ja suomalaiset (mediat) on taas huuli pyöreenä kun eihän täällä ole yksikään poliitikko tehnyt vuosikymmeniin mitään mitä media ei ole erikseen sallinut.
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
Se ero on että asiat ovat pääasia ei kannatus luvut.
Vierailija kirjoitti:
Hän nosti kissan pöydällä
Sekös vanhoja puolueita kismittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vasurilla ne on aina joko perseet, mulkut tai ainakin pikkulapset mielessä joka kommentissa.
Mahtava arvopohja /s
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
😂😂😂 Uskotko itsekään tuota? Kun "miehen" leikkauslistaa lukee, näkee että ainoana agendana on persujen yleisin mantra: näin tehdään, koska se vtuttaa vassaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät aloitteet, joita persut esittää lytätään periaatteesta sen vuoksi, koska väärä puolue ne esittää. Monta persujen aloitetta on tullut myöhemmin jonkun muun puolueen esittämänä uudelleen esille ja kansa on kiittänyt, että onpa hyvä, että joku ottaa tämän puheeksi. Rydmanin esitys on todella paljon verovaroja säästävä ja hillitsee turhia rahan jakoja lihaville ja turhille hyvä-veli yhdistyksille. Mieluummin verorahat niitä oikeasti tarvitseviin kohteisiin, eikä hillotolppa väelle.
Kuten esimerkiksi työttömille, yksinhuoltajille, asunnottomille, lapsiperheille. Eiku...
Se,asunnoton Reiska on saanut jo 4kertaa asunnon,mutta.....
Vierailija kirjoitti:
Rohkea on.
On. Nytkin saa päällensä niin paljon kuraa, että harva poliitikko pystyy tuommoisen kestämään ja kuitenkin hyvän asian puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä ollut jotain juttua nuorien tyttöjen kanssa?
Antilla taas mummon kanssa joku juttu
Nassebileantti kissa-puoluesihteereineen ja "häirintä"-tuppuraisineen olisi lanattu persuna vähintään tuhanteen kertaan mediassa. Vaan kun tuo on demari niin tuo kaikki on sitä parempaa arvopohjaa jota media sisäisesti arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Säästää niin millä tavalla, kun tulee lisää työttömiä, ap?
600€ vs 16 000€ Samasta lähteestä maksetaan. Laske itse, jos osaat
Vierailija kirjoitti:
Säästää niin millä tavalla, kun tulee lisää työttömiä, ap?
Jokainen julkisen sektorin Huuhaa työpaikan vähennys on säästö,Suomi on ykkönen Euroopassa julkisen sektorin koossa suhteessa asukasmäärään Esim. Marinin 55000 julkiselle luomaa työpaikkaa kasvatti alijäämää yli 4% mutta työmäärän kasvu oli nolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
😂😂😂 Uskotko itsekään tuota? Kun "miehen" leikkauslistaa lukee, näkee että ainoana agendana on persujen yleisin mantra: näin tehdään, koska se vtuttaa vassaria.
Sekoitit nyt taas vasemmiston ainoaan agendaan joka on "vastusta persuja". Muuta teikäläiset ei mieti, koskaan. Jos persu keksisi 100% toimivan lääkkeen syöpään niin vasurit olisi minuutin päästä haukkumassa persua nasseksi ja kieltämässä moisen kauhistuslääkkeen suomesta.
Mutta tuon "vastusta persuja" aivopesun vuoksi te olettekin niin hyödyllinen työkalu putlerin hybridikampanjoissa kun te ette ajattele ollenkaan mitä te teette. Vain reagoitte opetettuun triggeriin, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä mies paikallaan!
Tätä on jo vähän odotettukin.
Ja se on yks ja sama, mistä puolueesta, vaan just tämä ylettömään rahan tuhlaamiseen puuttuminen.
Ja kyllä ne tiukat leikkaukset varmaan kutakuinkin kaikkia koskee, mutta niihin vaan pitää puuttua ja varsinkin noihin järjestöjen järjestöihin.
Herra Rydman saisi puuttua ministerien palkkioihin ja etuihin. Ehdotan myös sopeutumisrahaan kajoamista.
Kyllä niihin voisi puuttua, mutta yllättäen sitäkin koko muu eduskunta vastustaa. Eikä se edes kuulu SOTE- ministerin alaisuuteen
Voit esittää valituksesi Orpolle
Rydman tuntuu hyökkäävän entisiä kokoomusystäviään vastaan pyrkimällä hajoittamaan heidän järjestönsä, rahoituksensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista saisi 199 muuta kansanedustajaa ottaa mallia, miten oikeasti ajetaan kansanetua.
199 groomailijaa😶
Vasurilla ne on aina joko perseet, mulkut tai ainakin pikkulapset mielessä joka kommentissa.
Mahtava arvopohja /s
No tässä kyllä kehotan persuilijoita katsahtamaan peiliin: ketään muuta ei toisten (homot, lesbot, bi:t, lapset, nuoret you name it) jalkoväli ja seksielämä kiinnosta yhtä paljon kuin persuja!
Herra Rydman on itse yhteiskunnan varoja lypsävä.