Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinkkumiehiä kyllästytä kilpailla upeista naisista?

Vierailija
25.06.2026 |

Olen miettinyt, että kun sinkkumiehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, niin onko heidän mielestään sitten parempi vaihtoehto kilpailla kaikkien varakkaiden ja komeiden miesten kanssa kauniiden ja upeiden naisten huomiosta ja tyrkyttää itseään heille? Eikö olisi vaan yksinkertaisempaa tyytyä siihen tavallisen näköiseen pullukkanaiseen, joka ei laita sukkia pyörimään jaloissa, mutta joka on tosi mukava ja jonka seurassa kuitenkin viihtyy?

 

Sitten jos sä miehenä seurustelet tällaisen upean ja suositun naisen kanssa, niin kuitenkin koko ajan takaraivossa jyskyttää epäilys, että "entä jos se ei pidäkään minusta, entä jos se löytää jonkun paremman kun hänellä on valittavana kaikki kaupungin upeat sinkkumiehet?" Jos sä valitsisit jonkun tavisnaisen, niin ainakin voisit olla huoletta ja varma siitä, että tämän naisen saat pitää itselläsi, eikä tarvitse tehdä jatkuvasti sirkustemppuja miellyttääksesi häntä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottele että olet 40 -vuotias. Tämän jälkeen heräät harhasta, etkä halua koskaan edes nähdäkään naista. Korkeintaan prostitu0ituja.

Sitä ne vaihdevuodet ja testojen lasku miehille tekee. Ei enää jaksa pillut kiinnostaa ja munakin on lörppä pehmonakki.

Se 40-vuotiaan miehen vastapeluri on sitä tasoa että testojen lasku on väistämätön. Nuoret taas ovat liian nuoria. Näitä jälkimmäisiä toki katselee mielellään mutta ei muuta. 

Nuoristakin vain pieni osa on iloa silmälle.

Kyllä mä väitän, että parikymppisistä aikuisista ainakin 50% on ihan silmää miellyttävän näköisiä. 

Nelikymppisissä ihmisissä tuo prosentti on huomattavasti, huomattavasti matalampi

Vierailija
42/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikipäivänä deittailisi sellaista miestä, joka ei pidä minua kauniina. 

Ei kannata deittailla semmoista. Samalla se on suurin syy siihen ettei ikääntyneet 40+ deittaile. Pätee toki nuorempiinkin. Hyvin pieni osa väestöstä on kivan näköisiä ja kiinnostuksen kohteena. Loput jäävät sivuun. 

Jotta minä voin oikeasti kiinnostua jostain ihmisestä, minun pitää tietää 100 % varmuudella että hän pitää minua seksikkäänä. Muuten ei tule mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tavoittelevat niitä naisia, joista he ovat kiinnostuneita. Simple as that. 

Ei mies voi rationaalisesti päättää kenestä hän kiinnostuu, näitä asioita ei ohjaa järki vaan tunteet. 

Puhut pelkkää p askaa. Miehiä ei ohjaa tunteet vaan himot. Ja naisissa miehiä kiinnostaa eniten ulkonäkö ja se että veitikka värähtää. Naiset taas voi ihastua vaikka huijariin, pettäjään tai vaikka mur haajaan tahtomattaan.

Vierailija
44/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JA EI EI JA EI EI JA EI!!!! 

Vierailija
45/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen hoikkuus on vain bare minimum, kultaseni.

Ei se ole mikään suuri saavutus. Vasta hoikkuuden jälkeen otetaan selvää luonteesta.

Kaikki seurustelukumppanini ovat hoikkia.

millä tavalla se hoikkuus/paino tekee naisesta hyvän kumppanin? Ja millä tavalla ylipaino tekee naisesta huonon kumppanin?

 

Ihan sama, kuin jotkut naiset haluavat vähintään 180cm pitkän kumppanin. Millä tavalla se miehen pituus helpottaa yhteiseloa ja arkea sen miehen kanssa? Onko arki kivempaa pitkän kuin lyhyen miehen kanssa?

Kyllä terveet elämäntavat kertoo ihmisen elämänhallintataidoista ja liikunnallisuudesta. Fiksu ihminen huolehtii itsestään ja terveydestään.

Niin ja onnekas jolla ei ole vaikka ollut huonoja kokemuksia jne.

Vierailija
46/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tavoittelevat niitä naisia, joista he ovat kiinnostuneita. Simple as that. 

Ei mies voi rationaalisesti päättää kenestä hän kiinnostuu, näitä asioita ei ohjaa järki vaan tunteet. 

Puhut pelkkää p askaa. Miehiä ei ohjaa tunteet vaan himot. Ja naisissa miehiä kiinnostaa eniten ulkonäkö ja se että veitikka värähtää. Naiset taas voi ihastua vaikka huijariin, pettäjään tai vaikka mur haajaan tahtomattaan.

En puhunut paskaa. Eivät miehet päätä rationaalisesti, keneen he ihastuvat. Ihastumista ohjaa tunteet, ei järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän