Lue keskustelun säännöt.
Siellä on Kauhavalla
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa, että Jämsässä ei ole yhtään.
Olen kuullut sanonnan, että "jäi kuin Jämsän äijä". Taitaa olla kovia mimmejä Jämsässä. Hassu sana muuten tuo jämsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onni onnettomuudessa, että Jämsässä ei ole yhtään.