Miksi työnhakukeskustelu paikan päällä eikä puhelimessa?
Tähän asti työnhakukeskustelu on ollut aina puhelimitse. Nyt kävi kutsu te-palveluiden tiloihin. Miksiköhän?
Kommentit (40)
Kamalaa ja epäinhimillistä että ihmisen ei anneta syrjäytyä rauhassa kotiinsa.
Työkkärin tätiä ärsyttää ja haluaa vähän kiusata. Se joutuu kuitenkin heräämään viitenä aamuna viikossa töihin.
Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.
Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.
Olen ihan normaali, sosiaalinen ihminen ja kasvokkain keskustelu sopii ihan hyvin. Mietin vain, että mitä lisäarvoa paikan päällä tapaaminen tuo. Tapaamiseen on varattu aikaa 45 min. ja todella vaikea saada asiaa niin pitkäksi aikaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.
Olisi koomista jos niin tehtäisiin. Miten se vaikuttaa mihinkään kun alkoholia saa laillisesti nauttia
Taitaa olla jokin laki että henkilökohtaisia tapaamisia pitäisi olla tietyin välein. Käytännössä ei tietenkään toimi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.
Siinäpä olisikin kun kouluttamaton te täti alkais tökkiä neulaa pitkin poikin, ei hajuakaan miten kyseinen näyte edes otetaan. Saati että olisi välineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.
Olisi koomista jos niin tehtäisiin. Miten se vaikuttaa mihinkään kun alkoholia saa laillisesti nauttia
Saavat sinulta ajokortin pois halutessaan, jos testitulos on riittävän huolestuttava. Näin toimitaan jo Ruotsissa.
Kiusa se on pienikin kiusa.
Kaikessa on kaikkien üarhaaksi kasvotusten keskustelu. Olisi parempi myös pankkiasiat toimittaa kasvotusten.
Suomalaiset eristäytyvät ja se on paha asia ihmisen psyykkeelle.
Vierailija kirjoitti:
No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?
Miksi oletat ettei ap poistu ja että asuu noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?
Miksi oletat ettei ap poistu ja että asuu noin?
Tuo elää itse niin ja tietenkin kuvittelee että kaikki muutkin elävät samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.
Olen ihan normaali, sosiaalinen ihminen ja kasvokkain keskustelu sopii ihan hyvin. Mietin vain, että mitä lisäarvoa paikan päällä tapaaminen tuo. Tapaamiseen on varattu aikaa 45 min. ja todella vaikea saada asiaa niin pitkäksi aikaa.
ap
Kyllä juttua tulee ihan itsestään. Tuppisuut erottuvat joukosta, ja sosiaalinen käyttäytyminen tulee esiin.
Miten istut, seisot ja kommunikoit. Näitä taitoja on syytä opetella.
No älä mene sinne jos vaikea nousta sohvalta.
tekevät arviota asiakkaan olemuksesta
Jotta et lomaile jossain ulkomailla koko ajan
Ehkä kerran vuodessa on livenä, mutta ihan sama setti kuin puhelimessa. Kivahan se välillä on käydäkin.
Ei niitä työpaikkoja yhtään sen enempää synny, vaikka joka päivä kävisin lihavaa työkkärin tylleröä tapaamassa. En käytä julkisia ja syön vain pääasiassa kaurapuuroa, eli en työllistä bussiyhtiötä, enkä ruokakauppaa (oman kävelyn aiheuttaman lisääntyneen ruokahalun myötä) sen enempää kuin aiemminkaan.
Taas äsken tuli ilmoitus, että "kiitos hakemuksesta, mutta valintamme ei kohdistunut sinuun tällä kertaa. Hakijoita oli 966..."
No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?